2023-01-07, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Otroligt att bröderna till och med slogs rent fysiskt, för den där kvinnans skull! Hon verkar vara en sådan typ, som går genom hela livet och bara sprider ödeläggelse omkring sig.

Tror du verkligen att det där slagsmålet har ägt rum? Det gör inte jag.

"Sprider ödeläggelse omkring sig", tja det är liksom narcissisters naturliga sätt att vara. Gick det att diagnosticera dem redan som små skulle jag förespråka att man avlivade dem rakt av utan krusiduller.

Men nu verkar det ju onekligen vara så att även Harry är narcissist. Deras relation kommer därför att sluta med att de sliter varandra i stycken som vilddjur. Bakom sig lämnar de ett trasigt, traumatiserat barn. Eller kanske flera. Och ingen kommer att vilja läsa det barnets memoarer.
Citera
2023-01-07, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Harry är verkligen korkad. Han flyr Paparazzi. Men det var andra kändisar som var deras intresse på bilderna som visades upp i media.

Men det märkliga är att Harry är rädd för Paparazzi men inte rädd för talibaner och islamisters hämnd.

Harrys egoism och ondska är makalös. Han har äventyrat allas säkerhet, där hans barn och övriga familj nu blir måltavlor för terroristers hämnd. Visst är han korkad, men främst ond.
Hans älskade mamma vänder sig i sin grav.
Citera
2023-01-07, 10:46
Medlem
Tervulls avatar
Ni som inte tror att Charles är Harrys pappa. Har ni inte sett hur lika Harry och Charles är? William är ju kopia på Diana. Dessutom så lever vi inte på 1800-talet då man behöver undra om någon är ens biologiska barn. Man tar man DNA på alla kungliga barn.
Citera
2023-01-07, 11:43
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Vad menar du med att Charles inte är Harrys pappa? Tro mig, kungafamiljen tar reda på sånt. Det finns inte en chans att han skulle vara någon annans son och vara med i successionsordningen som han fortfarande är.

Det är iaf tur att William finns, verkar vara Harrys totala motsats som tröttnat rejält på hans och Meghans divalater:

https://www.expressen.se/noje/prins-williams-forsta-ord-om-harrys-bok/

Naturligtvis har de koll på sådant. Att man skulle gå ut med att prins Charles son (som finns i successionsordningen) inte är hans biologiske vore ju otänkbart. Att man haft frillor har man väl sett genom fingrarna med, men det Charles gjort med Camilla ses inte på med blida ögon från folket.

Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Haha detta om något bör ju visa på att inaveln inom aristokratin inte är bra... fattar inte att det finns rojalister kvar... jag har inte mkt till övers för kungahusen, men här håller jag på Harry

Jag är rojalist. Alternativen är sämre. Dock måste de sköta sig och det tycker jag överlag de svenska gör. Det som skulle få mig att släppa nuvarande Kungahuset vore om de tillhör den där gruppen man inte får kritisera eller om det visar sig att de är kidnappade av Epstein/WEF osv. Viktoria är en YGL så vi får se var hon står någonstans. CPs Sofia verkar ha en kvinna på Handels som mentor och den kvinnan groomar unga studenter från bla Handels till eliten i USA.

Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Harry är för beige för henne för att orka med honom. Han kanske tar livet av sig? I vilket fall så kommer hon att ha det roligare att vara duchess of Sussex på egen hand. Att vara änkehertiginna låter det. Dower duchess. Som snus.

Gifter nog gärna om sig om rätt annons dyker upp. Förmögenhet, gärna VD, mer mentalt förberedd för kvinnans nycker och häftiga begär för än det ena än det andra. En sån kvinna blir inte nöjd och en man får lära sig att leva med det om han alls ska leva med henne. Han får allt vara av lite hårdare virke än den stackars Harry.

Har de ens två barn? Tycker det är så jävla märkligt, skrivs det om dem någonstans på nätet? Det är som de inte finns alltså.

Riggat äktenskap, precis som Clooneys.

Citat:
Ursprungligen postat av Skywiper
Harry är en horunge (kolla Dianas tränare). Man håller inte på så här.

Harry förlorade sitt enda stöd i världen när han var 12-13 år. Han är en liten vilsen kille som gjort mängder av saker helt fel, sannolikt som ett rop på hjälp. Inte för att jag stöder hans beteende eller gillar hans val av hustru, men jag tycker jag ser en liten kille och inte en vuxen man när jag ser honom.

Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Det där är konspirationstrams. James, som var Dianas ridinstruktör träffade Diana för första gången två år efter Harry föddes.

Mmm, konspirationsteori. Foliehatt. Ska du slänga in rymdödlor och flat earth också? Räcker att se bilder på Harry, Charles och Hewitt så förstår man att Charles inte är pappan.

Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Ni som inte tror att Charles är Harrys pappa. Har ni inte sett hur lika Harry och Charles är? William är ju kopia på Diana. Dessutom så lever vi inte på 1800-talet då man behöver undra om någon är ens biologiska barn. Man tar man DNA på alla kungliga barn.

Nej det gör jag inte. William tvivlar jag inte på att han är Charles son, men Harry är det inte. Det är min tro. Tror du uppriktigt sagt att man skulle släppa en DNA-analys till folket som visar på otrohet inom Kungahuset? Hur gammal är du?
Citera
2023-01-07, 12:08
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Naturligtvis har de koll på sådant. Att man skulle gå ut med att prins Charles son (som finns i successionsordningen) inte är hans biologiske vore ju otänkbart. Att man haft frillor har man väl sett genom fingrarna med, men det Charles gjort med Camilla ses inte på med blida ögon från folket.

Jag är rojalist. Alternativen är sämre. Dock måste de sköta sig och det tycker jag överlag de svenska gör. Det som skulle få mig att släppa nuvarande Kungahuset vore om de tillhör den där gruppen man inte får kritisera eller om det visar sig att de är kidnappade av Epstein/WEF osv. Viktoria är en YGL så vi får se var hon står någonstans. CPs Sofia verkar ha en kvinna på Handels som mentor och den kvinnan groomar unga studenter från bla Handels till eliten i USA.

Riggat äktenskap, precis som Clooneys.

Harry förlorade sitt enda stöd i världen när han var 12-13 år. Han är en liten vilsen kille som gjort mängder av saker helt fel, sannolikt som ett rop på hjälp. Inte för att jag stöder hans beteende eller gillar hans val av hustru, men jag tycker jag ser en liten kille och inte en vuxen man när jag ser honom.

Mmm, konspirationsteori. Foliehatt. Ska du slänga in rymdödlor och flat earth också? Räcker att se bilder på Harry, Charles och Hewitt så förstår man att Charles inte är pappan.

Nej det gör jag inte. William tvivlar jag inte på att han är Charles son, men Harry är det inte. Det är min tro. Tror du uppriktigt sagt att man skulle släppa en DNA-analys till folket som visar på otrohet inom Kungahuset? Hur gammal är du?
Harry och Charles är kopior av varandra utseendemässigt. Självklart hade det kommit fram om Charles inte var fadern. Om William abdikerar eller dör så är det harry som skall ta över. Det kan inte en oäkting göra. Aldrig att en så stor hemlighet hade kunnat hållas. Media hade snokat upp det. Så du får tro vad du vill men du framstår som rätt dum faktiskt.
Senast redigerad av Tervull 2023-01-07 kl. 12:12.
Citera
2023-01-07, 12:14
Medlem
cleovarnamnets avatar
Helt otroligt att de som hävdar att James Hewitt självklart är pappan verkar titta mer på hårfärg än på specifika detaljer som ögonens placering (i det här fallet tätt ihop) och storlek (små) (på både Charles och Harry, medan James har stora som sitter ganska brett i sär, för att nämna ett specifikt exempel), ansiktsform, näsans form, storlek, utmejsling, hårfäste et c. Gör man det ser man att Harry delar betydligt fler drag med Charles, och framför allt med sin farfar, än vad han gör med ridläraren. När Harry fortfarande var ett barn var dragen omogna, nu när han är vuxen är det ju ställt utom allt rimligt tvivel att Charles är pappan. De delar helt enkelt flera specifika drag i ansiktet medan James och Harry har en hårfärg (som inte ens är samma nyans) gemensamt (flera i Diana familj var rödhåriga för övrigt) samt saker som väldigt många män har gemensamt, som en lite större näsa (men formen på den är Charles…).
Citera
2023-01-07, 13:20
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Det är inte alla som har på cv:t att man brutit sönder en kunglig familj.
Citera
2023-01-07, 13:55
Medlem
Benny98s avatar
Harry förlorar stort på att valsa runt i media. Han ger ut en bok som heter "Spare" eller "den andre" på svenska. Själva titeln ger intryck av att man ska tycka synd om honom för att han är "den andre" eller "reserven".

I själva verket har han fötts in i en familj som är miljardärer, och då han själv slipper vara tronarvinge kan han leva ett playboyliv som visserligen är strängt medie-övervakat men ändå inte lika påpassat som hans brors liv.

Varje gång han släpper något som ger hundra miljoner klick så ger han bort en del av sin integritet medan hans bror William och dennes fru Kate vinner på att inte kommentera något. Som medlem av den kungliga familjen förväntas man leva ungefär som en munk, totalt isolerad utan några personliga åsikter alls. Harry har för längesedan gått förbi den gränsen och kan inte längre reparera skadan. Han kan aldrig mer blir en del av den brittiska monarkin. Han kan inte ha haft några rådgivare alls, eller också bryr han sig inte och förväntar sig att leva ett helt liv som en affärsman och mediekändis.
Citera
2023-01-07, 14:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Harry förlorar stort på att valsa runt i media. Han ger ut en bok som heter "Spare" eller "den andre" på svenska. Själva titeln ger intryck av att man ska tycka synd om honom för att han är "den andre" eller "reserven".

I själva verket har han fötts in i en familj som är miljardärer, och då han själv slipper vara tronarvinge kan han leva ett playboyliv som visserligen är strängt medie-övervakat men ändå inte lika påpassat som hans brors liv.

Varje gång han släpper något som ger hundra miljoner klick så ger han bort en del av sin integritet medan hans bror William och dennes fru Kate vinner på att inte kommentera något. Som medlem av den kungliga familjen förväntas man leva ungefär som en munk, totalt isolerad utan några personliga åsikter alls. Harry har för längesedan gått förbi den gränsen och kan inte längre reparera skadan. Han kan aldrig mer blir en del av den brittiska monarkin. Han kan inte ha haft några rådgivare alls, eller också bryr han sig inte och förväntar sig att leva ett helt liv som en affärsman och mediekändis.
Harry har adopterat en förlegad bild sig själv som någon slags reserv. Förr var det viktigt för en adelsman eller kung att ha en arvinge, pga att arvsrätten var knuten till en son. Pga att dödligheten var hög var det viktigt att också ha minst en reserv. Men idag är detta oväsentligt. Harry är därför inte, och har aldrig varit, en reserv i den meningen. Hade William varit enda barnet och han hade dött så hade näste person i successionsordningen tagit vid helt odramatiskt. Harry tycker synd om sig själv för att han endast är född att vara en reserv, men så har aldrig varit.
Citera
2023-01-07, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Harry och Charles är kopior av varandra utseendemässigt. Självklart hade det kommit fram om Charles inte var fadern. Om William abdikerar eller dör så är det harry som skall ta över. Det kan inte en oäkting göra. Aldrig att en så stor hemlighet hade kunnat hållas. Media hade snokat upp det. Så du får tro vad du vill men du framstår som rätt dum faktiskt.

Det som skiljer dem åt som mest är att den ene är rödorange och den andra mörkare. Men annars är de väldigt lika. Det finns drag av prins Philip också i Harry.
Citera
2023-01-07, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Harry har adopterat en förlegad bild sig själv som någon slags reserv. Förr var det viktigt för en adelsman eller kung att ha en arvinge, pga att arvsrätten var knuten till en son. Pga att dödligheten var hög var det viktigt att också ha minst en reserv. Men idag är detta oväsentligt. Harry är därför inte, och har aldrig varit, en reserv i den meningen. Hade William varit enda barnet och han hade dött så hade näste person i successionsordningen tagit vid helt odramatiskt. Harry tycker synd om sig själv för att han endast är född att vara en reserv, men så har aldrig varit.

Ja det hade varit roligt med Randy Andy som kung.

De har ju långa listor på vilka som står på tur. De har flera hundra att ta av. Eller hur många som helst egentligen. Om hela UK kollapsar så finns det släktingar i skandinaviska kungahus och europeiska kungahus. Det tar aldrig slut. Det hänger inte på lille Henry. Han fick ett kunganamn men han fick inte behålla det heller utan kallas för något han inte heter. Mycket traumatiskt förstås.
Citera
2023-01-07, 16:09
Medlem
Sqeptisks avatar
Förmåga till konsekvensanalys typ NOLL. Å det gäller inte bara "författaren" utan även hans redaktör.

Trodde han verkligen att han skulle komma undan med ett så pass kontroversiellt uttalande utan att det skulle användas emot honom själv och det etablissemang han företräder?

Dom verkar ha rätt mycket interna problem i den där "familjen"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in