2023-01-06, 22:07
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Varför vill man gå ut med att man dödat 25 personer? Ingen större hit att samtala om vid middagsbordet kanske. Folk kommer att titta på dig annorlunda, garanterat. Samma sak gäller han "slagsmål" med storebror William. Där han blev knuffad. Jag och min brorsa bråkade också när vi var unga men allt är glömt nu. Varför hålla på att älta dessa saker? Vad skall det tjäna till?

Detta med när William slog till Harry hände dock nyligen. De bråkade om Meghan. Det var inte när de var tonåringar.
Citera
2023-01-06, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Detta med när William slog till Harry hände dock nyligen. De bråkade om Meghan. Det var inte när de var tonåringar.
Visst, tycker ändå att man kan hålla vissa bråk inom familjen.
Citera
2023-01-06, 22:24
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Visst, tycker ändå att man kan hålla vissa bråk inom familjen.

Tycker jag med. Harry har bränt de sista broarna nu. En dag kommer han att vakna upp från sin tokförälskelse i Meghan, och inse att det inte var värt det. Då blir det inte roligt.

EDIT: läste det där om hans taliban count nu också. 25. *suckar* Fanns det verkligen ingen gammal vän han kunde lita på - en britt med samma typer av erfarenheter, inte en vänsterliberal amerikan - som hade kunnat läsa igenom manuset och påpeka uppenbara olämpligheter?
Senast redigerad av Merwinna 2023-01-06 kl. 22:29.
Citera
2023-01-06, 22:33
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Tycker jag med. Harry har bränt de sista broarna nu. En dag kommer han att vakna upp från sin tokförälskelse i Meghan, och inse att det inte var värt det. Då blir det inte roligt.

EDIT: läste det där om hans taliban count nu också. 25. *suckar* Fanns det verkligen ingen gammal vän han kunde lita på - en britt med samma typer av erfarenheter, inte en vänsterliberal amerikan - som hade kunnat läsa igenom manuset och påpeka uppenbara olämpligheter?
Jag tror han kommer bli dumpad av meghan. Hennes plan gick ut på att få Harry bort från kungahuset och nu när hon lyckats med det lär det inte vara roligt länge till. Snart pippar hon nån rik amerikan och Harry står utanför Buckingham palace på sina knän och ber att få komma tillbaks.
Citera
2023-01-06, 22:42
Medlem
Snapcounts avatar
Sååå rökte Harry på medans han var i Afghanistan ?

PRINCE Harry was allowed to leave his Apache helicopter base after it was put in lockdown when random drug testers arrived. It was secured by armed guards in May 2011 as the team arrived unannounced.

His team said he needed to go to London on “urgent palace business” despite only just returning from there. As he drove off in his souped-up Audi A3, hi*s comrades — senior and junior — were ordered to give urine samples.

Harry is thought to be the only one not tested.

https://www.thesun.co.uk/news/20966953/prince-harry-leave-raf-base-random-drug-testers/
Citera
2023-01-06, 22:55
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Ond, nja, snarare samma vilsna och hormonstinna 12-13 åring som när hans mamma dog.

Det var min tanke också. En liten vilsen kille som förlorade sitt enda stöd i världen när man var en liten knate. Charles är inte hans pappa och har antagligen låtit honom känna det också.

Brittiska Kungahuset är ondskan. Läs på om deras ursprung.

Det är väl inte många som varit i strid som brukar tala om hur många fienden de dödat. Harry är sannolikt riktigt illa ute.

Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Exakt så. Vad tänkte han med? Har han ingen utgivare med något innanför pannbenet?

Vilka är det som äger i princip alla bokförlag? Sannolikt personer från samma grupp som lät mörda hans mamma.

Citat:

Jag gissar att han varit på Epstein Island och gjort saker som nu betyder att de där vita med frikort nu äger hans lilla ass. Bröllopet med det vidriga lilla aset Meghan är garanterat arrangerat och påtvingat. Hon verkar kontrollera allt och han svansar runt som om han helt saknar kulor samtidigt som han gör och säger saker som bränner både broar och skepp med familj, hemland och ursprung. Om han inte begår självmord med två skott i bakhuvudet så kanske han hänger sig. Tror inte han kommer leva till pensionsåldern.

Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Nu finns det inget mer för Dirty Harry. De som tyckte synd om honom tidigare, ser på honom som en lustmördare som borde fått ännu mer stryk av storebror.

Vi vet ju alla att ingen vill bli lurad av bedragare. Oprah måste känna sig dum, likt alla andra wokade personer.

Gobalist-aset och tonårsprostituerade Oprah Winfrey? Hon som säger att pedofiler kan få barn att må bra? Hon som groomade försvarslösa unga flickor åt Weinstein? HON däremot är ondskan själv.
Citera
2023-01-06, 23:00
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:

Frågan är vad som händer om äktenskapet tar slut. Jag gissar att de kommer att vända sig mot varandra och skylla allt som gått snett på den andre. Meghan ger ut en bok om äktenskapet och gråter ut i intervjuer.
Som sagt, det blir inte roligt.
Citera
2023-01-07, 01:16
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det var min tanke också. En liten vilsen kille som förlorade sitt enda stöd i världen när man var en liten knate. Charles är inte hans pappa och har antagligen låtit honom känna det också.

....

Vad menar du med att Charles inte är Harrys pappa? Tro mig, kungafamiljen tar reda på sånt. Det finns inte en chans att han skulle vara någon annans son och vara med i successionsordningen som han fortfarande är.

Det är iaf tur att William finns, verkar vara Harrys totala motsats som tröttnat rejält på hans och Meghans divalater:

Citat:
Bröderna ska ha hamnat i bråk då William sa att han ville prata med Harry om den ”pågående katastrofen”, och syftade på Harrys relation med Meghan.

Bråket ska ha slutat med att William tog tag i Harrys krage och slog ner honom på marken

https://www.expressen.se/noje/prins-williams-forsta-ord-om-harrys-bok/
Citera
2023-01-07, 01:17
Medlem
nousernameneededs avatar
Haha detta om något bör ju visa på att inaveln inom aristokratin inte är bra... fattar inte att det finns rojalister kvar... jag har inte mkt till övers för kungahusen, men här håller jag på Harry
Citera
2023-01-07, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Jag tror han kommer bli dumpad av meghan. Hennes plan gick ut på att få Harry bort från kungahuset och nu när hon lyckats med det lär det inte vara roligt länge till. Snart pippar hon nån rik amerikan och Harry står utanför Buckingham palace på sina knän och ber att få komma tillbaks.

Harry är för beige för henne för att orka med honom. Han kanske tar livet av sig? I vilket fall så kommer hon att ha det roligare att vara duchess of Sussex på egen hand. Att vara änkehertiginna låter det. Dower duchess. Som snus.

Gifter nog gärna om sig om rätt annons dyker upp. Förmögenhet, gärna VD, mer mentalt förberedd för kvinnans nycker och häftiga begär för än det ena än det andra. En sån kvinna blir inte nöjd och en man får lära sig att leva med det om han alls ska leva med henne. Han får allt vara av lite hårdare virke än den stackars Harry.

Har de ens två barn? Tycker det är så jävla märkligt, skrivs det om dem någonstans på nätet? Det är som de inte finns alltså.
Citera
2023-01-07, 01:32
Medlem
Skywipers avatar
Harry är en horunge (kolla Dianas tränare). Man håller inte på så här.
Citera
2023-01-07, 01:44
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywiper
Harry är en horunge (kolla Dianas tränare). Man håller inte på så här.

Det där är konspirationstrams. James, som var Dianas ridinstruktör träffade Diana för första gången två år efter Harry föddes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in