Citat:
Ursprungligen postat av
jenlov
Ond, nja, snarare samma vilsna och hormonstinna 12-13 åring som när hans mamma dog.
Det var min tanke också. En liten vilsen kille som förlorade sitt enda stöd i världen när man var en liten knate. Charles är inte hans pappa och har antagligen låtit honom känna det också.
Brittiska Kungahuset är ondskan. Läs på om deras ursprung.
Det är väl inte många som varit i strid som brukar tala om hur många fienden de dödat. Harry är sannolikt riktigt illa ute.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tervull
Exakt så. Vad tänkte han med? Har han ingen utgivare med något innanför pannbenet?
Vilka är det som äger i princip alla bokförlag? Sannolikt personer från samma grupp som lät mörda hans mamma.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Tycker jag med. Harry har bränt de sista broarna nu. En dag kommer han att vakna upp från sin tokförälskelse i Meghan, och inse att det inte var värt det. Då blir det inte roligt.
EDIT: läste det där om hans taliban count nu också. 25. *suckar* Fanns det verkligen ingen gammal vän han kunde lita på - en britt med samma typer av erfarenheter, inte en vänsterliberal amerikan - som hade kunnat läsa igenom manuset och påpeka uppenbara olämpligheter?
Jag gissar att han varit på Epstein Island och gjort saker som nu betyder att de där vita med frikort nu äger hans lilla ass. Bröllopet med det vidriga lilla aset Meghan är garanterat arrangerat och påtvingat. Hon verkar kontrollera allt och han svansar runt som om han helt saknar kulor samtidigt som han gör och säger saker som bränner både broar och skepp med familj, hemland och ursprung. Om han inte begår självmord med två skott i bakhuvudet så kanske han hänger sig. Tror inte han kommer leva till pensionsåldern.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Nu finns det inget mer för Dirty Harry. De som tyckte synd om honom tidigare, ser på honom som en lustmördare som borde fått ännu mer stryk av storebror.
Vi vet ju alla att ingen vill bli lurad av bedragare. Oprah måste känna sig dum, likt alla andra wokade personer.
Gobalist-aset och tonårsprostituerade Oprah Winfrey? Hon som säger att pedofiler kan få barn att må bra? Hon som groomade försvarslösa unga flickor åt Weinstein? HON däremot är ondskan själv.