Citat:
Ursprungligen postat av
konstapel
Vad menar du med att Charles inte är Harrys pappa? Tro mig, kungafamiljen tar reda på sånt. Det finns inte en chans att han skulle vara någon annans son och vara med i successionsordningen som han fortfarande är.
Det är iaf tur att William finns, verkar vara Harrys totala motsats som tröttnat rejält på hans och Meghans divalater:
https://www.expressen.se/noje/prins-williams-forsta-ord-om-harrys-bok/
Naturligtvis har de koll på sådant. Att man skulle gå ut med att prins Charles son (som finns i successionsordningen) inte är hans biologiske vore ju otänkbart. Att man haft frillor har man väl sett genom fingrarna med, men det Charles gjort med Camilla ses inte på med blida ögon från folket.
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Haha detta om något bör ju visa på att inaveln inom aristokratin inte är bra... fattar inte att det finns rojalister kvar... jag har inte mkt till övers för kungahusen, men här håller jag på Harry

Jag är rojalist. Alternativen är sämre. Dock måste de sköta sig och det tycker jag överlag de svenska gör. Det som skulle få mig att släppa nuvarande Kungahuset vore om de tillhör den där gruppen man inte får kritisera eller om det visar sig att de är kidnappade av Epstein/WEF osv. Viktoria är en YGL så vi får se var hon står någonstans. CPs Sofia verkar ha en kvinna på Handels som mentor och den kvinnan groomar unga studenter från bla Handels till eliten i USA.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Harry är för beige för henne för att orka med honom. Han kanske tar livet av sig? I vilket fall så kommer hon att ha det roligare att vara duchess of Sussex på egen hand. Att vara änkehertiginna låter det. Dower duchess. Som snus.
Gifter nog gärna om sig om rätt annons dyker upp. Förmögenhet, gärna VD, mer mentalt förberedd för kvinnans nycker och häftiga begär för än det ena än det andra. En sån kvinna blir inte nöjd och en man får lära sig att leva med det om han alls ska leva med henne. Han får allt vara av lite hårdare virke än den stackars Harry.
Har de ens två barn? Tycker det är så jävla märkligt, skrivs det om dem någonstans på nätet? Det är som de inte finns alltså.
Riggat äktenskap, precis som Clooneys.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skywiper
Harry är en horunge (kolla Dianas tränare). Man håller inte på så här.
Harry förlorade sitt enda stöd i världen när han var 12-13 år. Han är en liten vilsen kille som gjort mängder av saker helt fel, sannolikt som ett rop på hjälp. Inte för att jag stöder hans beteende eller gillar hans val av hustru, men jag tycker jag ser en liten kille och inte en vuxen man när jag ser honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
konstapel
Det där är konspirationstrams. James, som var Dianas ridinstruktör träffade Diana för första gången två år efter Harry föddes.
Mmm, konspirationsteori. Foliehatt. Ska du slänga in rymdödlor och flat earth också? Räcker att se bilder på Harry, Charles och Hewitt så förstår man att Charles inte är pappan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tervull
Ni som inte tror att Charles är Harrys pappa. Har ni inte sett hur lika Harry och Charles är? William är ju kopia på Diana. Dessutom så lever vi inte på 1800-talet då man behöver undra om någon är ens biologiska barn. Man tar man DNA på alla kungliga barn.
Nej det gör jag inte. William tvivlar jag inte på att han är Charles son, men Harry är det inte. Det är min
tro. Tror du uppriktigt sagt att man skulle släppa en DNA-analys till folket som visar på otrohet inom Kungahuset? Hur gammal är du?