Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-11, 11:58
Medlem
Inte för att jag är investerad i det brittiska kungahusets välfärd, men det stör mig att folk vägrar tro att Harry är lika störd och självupptagen som Meghan. Karln har fordrat personlig assistans hela sitt liv, han behövde ju till och med få sina tentor spökskrivna för att han inte ens har förstånd på grundskolenivå, och om ni på allvar tror att han hade tillåtits utsätta sig för genuin fara i Afghanistan så tror ni fel - han skickades dit för att grabbfester är det enda han klarar av här i livet, och i militären skvallras det inte lika mycket.

Harry har psykisk sjukdom från båda sidor av släkten. Diana var bipolär, gammelfarfar Edward var en arbetsskygg dramaqueen som även han krävde livslång inkomst trots att han avsagt sig alla uppdrag, och gammelfaster Margaret var en tvättäkta narcissist.

Det enda Meghan har gjort är få ut honom från under kungahusets vingar så att han nu kan visa allmänheten sitt rätta jag utan att någon filtrerar hans dumheter först.
Citera
2021-03-11, 13:07
Medlem
Mer sanningstester, Meghan sade att de tog hennes pass, körkort och nycklar så hon blev fånge. Daily Mail har räknat ut att hon gjorde 13 semesterresor (utom officiella resor) under de 3 år hon var lierad med kungahuset. Minst 12 krävde pass.
https://www.dailymail.co.uk/news/art...eized-IDs.html
Citera
2021-03-11, 13:20
Bannlyst
Meghan är kanske världens just nu vidrigaste kvinna. Totalt manipulativ och gör allting för egen vinning. Hoppas hon dumpar Harry när hon sugit ut alla pengar, det hade varit rätt åt den stenkorkade rödtotten!
Citera
2021-03-11, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Mer sanningstester, Meghan sade att de tog hennes pass, körkort och nycklar så hon blev fånge. Daily Mail har räknat ut att hon gjorde 13 semesterresor (utom officiella resor) under de 3 år hon var lierad med kungahuset. Minst 12 krävde pass.
Dels fabulerar hon, dels har hon nog inte så bra koll och missuppfattar vad som händer.
Hon må ha gått på universitet och är inte ko-dum men inte heller den skarpaste kniven i lådan.
“bachelor's degree in theater and international studies from Northwestern's School of Communication.”

Med normala mått mätt tjänade hon en bra slant på Suits och en del annat, men inte på nivån som den högsta eliten är på. Den livsstilen kostar multum att upprätthålla, den kräver en ansenlig ”hushållsbudget” för boende, resor, livvakter etc.
Citera
2021-03-11, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Kan kanske stämma, Harry och hon reser med entourage som sköter allt det praktiska. Harry och Meghan behövde inte stå i passköer mm, personalen sköter bilhyror mm. Som minst passerar de gränsen via VIP lounge.
Så begärde hon sitt pass och körkort någon gång? Och blev nekad?
Citera
2021-03-11, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
Kan kanske stämma, Harry och hon reser med entourage som sköter allt det praktiska. Harry och Meghan behövde inte stå i passköer mm, personalen sköter bilhyror mm. Som minst passerar de gränsen via VIP lounge.
Så begärde hon sitt pass och körkort någon gång? Och blev nekad?
Hon hade ju, som första flickvän någonsin, förmånen att få bo med de kungliga ett bra tag innan de gifte sig. Just för att få en inblick i vad som väntades. Självklart hade de vakter/entourage med sig som skötte allt praktiskt. Det är dessutom inte bara att resa när man känner för det utan det kräver planering från personalens sida och säkerhetssidan. Jag har rest mycket i ett tidigare liv och ibland har det funnits kungliga på privatresa med på flyget eller på samma hotell. De kommer sist ombord, från VIP-loungen/kungliga loungen och har alltid personer med som sköter säkerheten, inklusive incheckningar och bärande av allt, även resedokument. Det är förvånansvärt många vältränade män med öronsnäckor i närheten, även på hotellen, helt enkelt.
Det är skitsnack att hon inte skulle fattat detta.
Citera
2021-03-11, 16:16
Medlem
Oprah intervjun, hur smart var det? Förstod de inte att med detta brände de broarna?
Extremt enfaldigt att spela rasistkortet. Visste Harry att hon skulle göra det?
Nu kan kungahuset inte strippa dem helt, det ser hämndlystet ut, de har kvar ers kunglig höghet men det är med Elisabeth. Hur blir det när nästa monark tillträder? Blir det William direkt eller ska Charles göra kort mellanspel?

Visst livet som kunglig är begränsat på många sätt, man har inte frihet som vanligt folk. Men det bör väl Meghan ha förstått. De hade full frihet att lämna denna ofrihet när det passade dem.
Senast redigerad av nbsp 2021-03-11 kl. 16:25.
Citera
2021-03-11, 16:17
Medlem
Varför valde Harry denna Meghan till fru, är det någon som förstått det? Vad får han ut av att gänga sig med någon som hon? En psykologisk analys av deras relation vore intressant. Tyvärr vet jag alldeles för lite om dem och deras föräldrar för att ens spekulera. Men jag kan inte låta bli att undra, varför väljer han att förstöra för sig själv på det här sättet genom att vara med henne?
Citera
2021-03-11, 16:26
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Varför valde Harry denna Meghan till fru, är det någon som förstått det? Vad får han ut av att gänga sig med någon som hon? En psykologisk analys av deras relation vore intressant. Tyvärr vet jag alldeles för lite om dem och deras föräldrar för att ens spekulera. Men jag kan inte låta bli att undra, varför väljer han att förstöra för sig själv på det här sättet genom att vara med henne?

Motsatt till dig, tycker jag att Meghan är det bästa som kunde hända Harry. Nu är han fri. På riktigt.
Citera
2021-03-11, 16:44
Medlem
Meghan verkar verkligen vara en neurotisk drama-queen. De bor i Los Angeles nu. Det är väl bara att hon som kungakändis fortsätter sin såpakarriär i Hollywood. Harry kan ta ett jobb som helikopterpilot eller instruktör. De kan leva ett vanligt liv och alla problem är lösta. I stället verkar jordens alla problem vila på deras axlar. Så jävla jobbigt att representera det brittiska kungahuset kan det inte varit.
Senast redigerad av Staropramen777 2021-03-11 kl. 17:06.
Citera
2021-03-11, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Meghan verkar verkligen vara en neurotisk drama-queen. De bor i Los Angeles nu. Det är väl bara att hon som kungakändis fortsätter sin såpakarriär i Hollywood. Harry kan ta ett jobb som helikopterpilot eller instruktör. De kan leva ett vanligt liv och alla problem är lösta. Istället verkar jordens alla problem vila på deras axlar. Så jävla jobbigt att representera det brittiska kungahuset kan det inte varit.
De (Meghan) trodde nog det skulle fortsätta som tidigare, de skulle bli vallade på olika photo-ops runtom i världen där de fick klappa infödingarnas barn på huvudet medan folket jublade. Samtidigt som det strömmade in pengar på något sätt.
Citera
2021-03-12, 07:02
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Inte för att jag är investerad i det brittiska kungahusets välfärd, men det stör mig att folk vägrar tro att Harry är lika störd och självupptagen som Meghan. Karln har fordrat personlig assistans hela sitt liv, han behövde ju till och med få sina tentor spökskrivna för att han inte ens har förstånd på grundskolenivå, och om ni på allvar tror att han hade tillåtits utsätta sig för genuin fara i Afghanistan så tror ni fel - han skickades dit för att grabbfester är det enda han klarar av här i livet, och i militären skvallras det inte lika mycket.

Harry har psykisk sjukdom från båda sidor av släkten. Diana var bipolär, gammelfarfar Edward var en arbetsskygg dramaqueen som även han krävde livslång inkomst trots att han avsagt sig alla uppdrag, och gammelfaster Margaret var en tvättäkta narcissist.

Det enda Meghan har gjort är få ut honom från under kungahusets vingar så att han nu kan visa allmänheten sitt rätta jag utan att någon filtrerar hans dumheter först.

Riktigt bakom flötet är han ju inte då han lyckades blir helikopterpilot. Det går som inte att fuska sig genom. Det är mycket att hålla reda på och han flög riktiga skarpa uppdrag i Afghanistan till apghanerna fick reda på det och satsade allt på att försöka ta kål på honom. Det blev alldeles för mycket risker för hela kompaniet så dom skickade hem honom.

Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Motsatt till dig, tycker jag att Meghan är det bästa som kunde hända Harry. Nu är han fri. På riktigt.

Nej, tvärtom så är han nog mer "fast" nu än tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in