2023-01-06, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Fast det blev varken sex eller våldtäkt. Han kom inte in i henne. Men det blev alltså våldtäktsförsök.
Ja? Jag skrev ju våldtäktsförsök.

Även om det säkert skulle klassas som förtal eftersom personen inte är dömd för det.

Oskyldig tills motsatsen bevisats.
Senast redigerad av Ok-perfekt 2023-01-06 kl. 21:20.
Citera
2023-01-06, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Ja? Jag skrev ju våldtäktsförsök.

Även om det säkert skulle klassas som förtal eftersom personen inte är dömd för det.

Ja. Och detta är givetvis den där mannen skyldig till. Inte Jenny.

Tja, ingen vet ju vem den där mannen är, så förtal blir det ju inte. Han kan ju inte på något vis råka illa ut, när ingen vet vem han är.
Citera
2023-01-06, 21:22
Medlem
Beckombergalandets avatar
Höglund vill helt enkelt provocera och skapa rubriker, något som lyckas bra med.
Citera
2023-01-06, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja. Och detta är givetvis den där mannen skyldig till. Inte Jenny.

Tja, ingen vet ju vem den där mannen är, så förtal blir det ju inte. Han kan ju inte på något vis råka illa ut, när ingen vet vem han är.
Mannen är skyldig och Jenny skulle lätt kunnat undvika denna tragiska upplevelse.

Det sistnämnda är tydligen kontroversiellt.
Senast redigerad av Ok-perfekt 2023-01-06 kl. 21:28.
Citera
2023-01-06, 22:08
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Näe! Har du någonsin stått inför en tjej som står på alla fyra i sängen med byxa och trosa nere vid knäna och med baken i vädret och som ylar, KOM! Påverkad...
Eller en tjej som av egen vilja har masserar ditt kön in till vansinnets gräns och att du håller på att klä av henne, a good progress..äntligen! Och så helt plötsligt ingenting, noll respons! Knäpp..

Då kan jag säga att allt hänger på en skör tråd där förnuftet ska till att segra över lusten som har stegrat sig upp till piken av Mount Everest.

Elisabet Höglund är erfaren hon vet hur sunda män reagerar.
Du snackar din skit och du har förväxlat dina illasinnade fantasier med verkligheten.
Citera
2023-01-07, 01:13
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
Du snackar din skit och du har förväxlat dina illasinnade fantasier med verkligheten.

Du har alltså i princip noll erfarenhet av livet som tycker att det jag var med om det var illasinnat, och ifrån min sida vad jag förstår.

Det händer en del män förstår du att kvinnor bjuder på sig.
Saken är den att jag är en god man, snäll är att ta i men god det är jag.

Jag lät bli i båda fallen, en tjej som var påverkad och en som uppenbarligen hade udda preferenser när det kom till sex, jag förstod då och idag hur sådant slutar men att linjen den är sannerligen tunn då när man har en vacker tjej i famnen.
Senast redigerad av Hursomhelsting 2023-01-07 kl. 01:56.
Citera
2023-01-07, 01:32
Medlem
sunebas avatar
Höglund har rätt. Du är ansvarig för risker du utsätter dig själv för.
Den naiva "luften är fri"-attityden är bara snack och dessutom farlig. Om den följs tror jag att den ironiskt nog leder till fler våldtäkter.
Citera
2023-01-07, 02:04
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Näe! Har du någonsin stått inför en tjej som står på alla fyra i sängen med byxa och trosa nere vid knäna och med baken i vädret och som ylar, KOM! Påverkad...
Eller en tjej som av egen vilja har masserar ditt kön in till vansinnets gräns och att du håller på att klä av henne, a good progress..äntligen! Och så helt plötsligt ingenting, noll respons! Knäpp..

Då kan jag säga att allt hänger på en skör tråd där förnuftet ska till att segra över lusten som har stegrat sig upp till piken av Mount Everest.

Elisabet Höglund är erfaren hon vet hur sunda män reagerar.
1) Det kanske finns någon novelltråd i sex forumet du kan skriva i, du verkar ju ha talang.
2) Du har inga barn va? För hade du haft det hade du vetat att de flesta män faktiskt klara utmärkt av avbryta just där du beskriver och detta utan att tjejen visat noll respons. Jag tror dessutom att väldigt många killar skulle bli så förvånade att lusten försvann om tjejen gick från att agera aktivt, till att ligga livlös i sängen. alternativt ställde sig upp och sa Jag har ångrat mig.

Elisabeth Höglund må vara en mogen kvinna. Men att könsroller faktiskt förändrats sedan hon var ung.
Citera
2023-01-07, 02:24
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suneba
Höglund har rätt. Du är ansvarig för risker du utsätter dig själv för.
Den naiva "luften är fri"-attityden är bara snack och dessutom farlig. Om den följs tror jag att den ironiskt nog leder till fler våldtäkter.
Du är ansvarig för dom risker du utsätter dig för. Exempelvis om du hoppar fallskärm, åker motorcykel eller simmar över engelska kanalen(gör någon det nu för tiden?).
Du kan agera på ett sätt som lättare gör dig till ett offer, exempelvis vifta med en stor summa pengar i ett slumkvarter i Uganda, gå omkring endast iklädd rafflet mitt i natten i hamnkvarter i Calcutta.

Men luften är faktiskt fri, och kvinnor och tjejer ska kunna gå klädda efter behag och ha kul på krogen utan att de ses som lagligt villebråd av män. Vi får vara glada att de flesta inte verkar hålla med dig om mannens otyglade lustar.

Att du tror att sexualbrottens skulle öka om fler kvinnor festade loss. Säger väldigt mycket mera om dig och dina tankar, än vad det gör om vilka risker kvinnorna skulle utsättas för.

Btw, de flesta kvinnor och tjejer riskbedömer faktiskt redan när de är ute och rullar hatt. De går från ställer tillsammans. De transporterar sig hem tillsammans eller i taxi. Känner de obehag för en man berättar de det för sina vänner etc etc etc.
Citera
2023-01-07, 02:51
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Du är ansvarig för dom risker du utsätter dig för. Exempelvis om du hoppar fallskärm, åker motorcykel eller simmar över engelska kanalen(gör någon det nu för tiden?).
Du kan agera på ett sätt som lättare gör dig till ett offer, exempelvis vifta med en stor summa pengar i ett slumkvarter i Uganda, gå omkring endast iklädd rafflet mitt i natten i hamnkvarter i Calcutta.

Men luften är faktiskt fri, och kvinnor och tjejer ska kunna gå klädda efter behag och ha kul på krogen utan att de ses som lagligt villebråd av män. Vi får vara glada att de flesta inte verkar hålla med dig om mannens otyglade lustar.

Att du tror att sexualbrottens skulle öka om fler kvinnor festade loss. Säger väldigt mycket mera om dig och dina tankar, än vad det gör om vilka risker kvinnorna skulle utsättas för.

Btw, de flesta kvinnor och tjejer riskbedömer faktiskt redan när de är ute och rullar hatt. De går från ställer tillsammans. De transporterar sig hem tillsammans eller i taxi. Känner de obehag för en man berättar de det för sina vänner etc etc etc.

Dessa kvinnor gör helt rätt och är nog väldig väldigt få i statistiken över kvinnor som blivit utsatta för övergrepp.
Citera
2023-01-07, 08:23
Medlem
Krocketklubbas avatar
Kvinnor ansvarar givetvis över sitt eget beteende, allt annat vore idioti. Kvinnor på alkohol kan ju vara något av det slemmigaste som går i par skor. Beter sig bra mycket värre än en berusad man majoriteten av gångerna.

Dock ingen ursäkt för att våldta någon men man gör sig själv till ett lättillgängligt offer, utan tvekan. Speciellt om man skriker knulla mig och sen går filmen av. Då är det vidrigt och själviskt att anmäla någon för våldtäkt när ångesten kryper på.
Citera
2023-01-07, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krocketklubba
Kvinnor ansvarar givetvis över sitt eget beteende, allt annat vore idioti. Kvinnor på alkohol kan ju vara något av det slemmigaste som går i par skor. Beter sig bra mycket värre än en berusad man majoriteten av gångerna.

Dock ingen ursäkt för att våldta någon men man gör sig själv till ett lättillgängligt offer, utan tvekan. Speciellt om man skriker knulla mig och sen går filmen av. Då är det vidrigt och själviskt att anmäla någon för våldtäkt när ångesten kryper på.

Ja kvinnan skriker knulla mig när hon är ful och mannen knullar henne, det blir våldtäkt med de sjuka svenska lagarna. Detta eftersom kvinnan inte har ansvar för det hon gör när hon är full men mannen har ansvar för det han gör när han är lika full.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in