2023-01-06, 19:13
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hon kanske är förlåten, men gäddorna kommer aldrig att förlåtas.
Nej självklart kommer dom inte det.
Dom är vandrande risker för barn och det kommer dom vara tills dom dör.
Citera
2023-01-06, 19:13
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Det är ju personangrepp och inte kritik av själva Dumpen. Jävligt lågt av folk att kritisera Patrik o Saras tidigare liv istället för att hålla sig till det arbete de gör.

Hur många i regeringen har haft ett "riktigt arbete" och hur många har ertappats med att knarka o supa liksom.
Att de får stå ut med personangrepp är inte konstigt, deras levebröd är ju på personangrepp till 100%. Sara försöker skrämma så de skiter på sig vid konfrontationerna.
Citera
2023-01-06, 19:25
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Dumpen sätter varje vecka stopp för vidriga och farliga förövare av typen rektorn och det enda problemet du hakar upp dig på att Sara och Patrik tidigare har brukat narkotikum?

Du är obotligt korkad.
Kört bil och brukat narkotikum samtidigt.
Kört bil och brukat sex med underårig samtidigt.
Ungefär lika illa.
Citera
2023-01-06, 19:29
Medlem
Farenellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är väl sjukersättning hon får? Är de det du menar?

Hon jobbar ideellt och har sjukersättning. Är du mycket avens?

Ser inte att hon granskas i den här tråden i alla fall. Var ser du det?

Det hette förtidspensionär tidigare, numera heter det sjukersättning.
Citera
2023-01-06, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jag är emot pedofiler!
Jag är emot Sara och Patrik för jag tycker de är två jävla pundarpatrask som
fulat sig fram i hela livet och aldrig haft ett riktigt arbete.
De har parasiterat sig fram och levt som kriminella (Sara).

Obegripligt låg intelligensnivå på en del....

Du är grötmyndig och överskattar din intelligens. Världens bästa höjdhoppare titulerar du ”pundarpatrask”. I vilken mening har han inte gjort rätt för sig, hade det varit bättre att han försörjning som sjåare eller stuvare i Göteborgs Hamn?
Sara har haft många yrken och förvärvsarbetat men hade en period som hon varit helt öppen med där hon missbrukade och begick brott som konsekvens. Varför skulle det minska värdet av hennes röst idag? Ser du ner på alla som begått brott och återgått till ett hederligt liv?
Du är lite grandios bakom tangenterna eller så har du bara otur när du tänker. Lite oklart. Kanske är du en gädda trots allt…
Citera
2023-01-06, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kört bil och brukat narkotikum samtidigt.
Kört bil och brukat sex med underårig samtidigt.
Ungefär lika illa.

Om du anser det kan du nog se fram mot ett personligt möte med både Sara och Patrik.
Citera
2023-01-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Haha, Du vet verkligen inte vad du själv skrev. Låt mig gissa, Livets hårda skola?

Dessutom har jag inte påstått att dumpen bett om det, jag svarade på ett av dina påståenden och jag hade som vanligt rätt. Att du raderade det inlägget (som fortfarande är citerat av mig ) bevisar min totala dominans över dig.
Ja du nollan... vad säger man, de som tror de har rätt "som vanligt" tillhör alltid samma kategori, en där läsförståelsen aldrig är särskilt välutvecklad. Om du tror din är det, läs om vad du svarade på.
Citera
2023-01-06, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Har fattat stt du tillhöt det lägret redan. Men människor som 30+ gånger (eller hur många det nu var) medvetet begår brott, skiter i sin familj, utsätter andra för livsfara och skiter i sina skulder? Det är är en hedersknyffel som bara är lite missförstådd, så in i samhällets värme igen, bara att säga lite förlåt?
Nu tror jag du snurrat till det lite, eller svarade på fel inlägg kanske?
Citera
2023-01-06, 19:59
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Hur kommer det sig att Dumpen har börjat göra hembesök nu?
Tidigare hävdade de ju att gränsen gick vid att gäddan faktiskt dyker upp på uttalad plats utanför hemmet.
Det känns som att dom börjar bli desperata nu på nytt material, kanske plånboken börjar gapa tom.
Citera
2023-01-06, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Jag undrar hur länge de kommer kunna provocera fram pedofiler, när Dumpen blivit så omtalad?

En annan sak jag undrar är varför pedofiler/hebefiler nöjer sig med foton på flickor och inte kräver att få se dessa flickor live på messenger ,whats up, etc.
,då det finns säkert där ute inte bara Dumpen som lurar pedofiler men också andra män med olika störningar som utger sig för att vara purunga flickor.

Den största vinsten med Dumpen är väl ändå den avskräckande effekten? Dvs färre pedofiler som vågar kontakta barn på nätet = färre utsatta barn.

För övrigt försvinner konsekvenstänket ofta hos kåta män i allmänhet, pedofiler i synnerhet.
Citera
2023-01-06, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Hur kan du ens tro att det handlar om ideellt arbete?
Du är lurad!

De lever på swish som folk skickar in, ju jävligare gäddor desto mer swish.

Den som inte är född igår räknar snart ut agendan med att få till så många uthämtning som möjligt.
Din missunnsamhet överskuggar effekterna och målet för Dumpen (nej jag tror inte pengar är största drivkraften) och av hela problematiken som blottläggs, alla förövare som blir tagna på bar gärning, av allt det så stör det dig mest att Patrik och Sara kanske går med en liten vinst?!

Det är så stört!

Och btw, jag tvivlar på att de går med någon vidare vinst, gör de det så väl bekomme, för ingenting skulle vara värre än att fiska i den där fula, äckliga världen full av empatilösa förövare, gäddor och torskar.
Citera
2023-01-06, 20:13
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
FK om det nu är som så att hon uppbär Sjukersättning och jobbar med detta och tjänar pengar på det.
Hon får jobba men inkomster ska räknas av från ersättningen. Det Skatteverket kan tycka, är att privat och förening ska vara tydligt skilt, kan ju vara svårt när Swish går in på hennes privata konto, hon har själv sagt att pengar går till cigg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in