2023-01-06, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Tycker dom görbett fantastiskt jobb när dom tar fast pedofilerna

De gör det. Det är också roligt att följa utveckling i det hela. De har ju ett lite lugnare sätt nu men det är ändå bäst när Sara skriker "vi rrrringgerr poooliseen!!"

Dessa gäddor ska offentliggöras så att barn kan skyddas. Och att andra lugnar ner sig. Och att mer resurser sätts åt de som vill knulla trettonåringar osv osv.
Citera
2023-01-06, 17:08
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
De gör det. Det är också roligt att följa utveckling i det hela. De har ju ett lite lugnare sätt nu men det är ändå bäst när Sara skriker "vi rrrringgerr poooliseen!!"

Dessa gäddor ska offentliggöras så att barn kan skyddas. Och att andra lugnar ner sig. Och att mer resurser sätts åt de som vill knulla trettonåringar osv osv.
Ja det är kul att se pedofilernas liv förstöras framför ögonen på dom.

''Vi har ringt din arbetsgivare''
''Vi har ringt din fru''
''Vi har ringt alla som betyder något i ditt liv''
Citera
2023-01-06, 17:12
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ja men va bra, då kan vi alla fuska med bidrag för den "goda sakens skull"
Nu är jag inte på den sidan som ringer och skvallrar på folk men det retar att hon uppbär bidrag när hon ändå är arbetsför.

Om du visste hur många sjuka som blivit av med sina bidrag bara för att de tex haft en hobby de ägnat sig åt, eller kanske tagit en längre promenad.

Jag förstår inte varför en kriminell pundare helt plötsligt fått ett frikort och nu tillbeds som om hon vore en religiös ledare.

Pedofiler jagas för fullt ändå utan dumpen och swish.
Här är ett exempel på pedofiljagare.

https://youtube.com/@vadarproblemet

Behövs inte någon dump, alla kan göra detta jobbet.
Problemet med hans metod är att nästa kvinna med en trettonåring inte kan få tillgång till den informationen på något sätt.
Han fick helt enkelt fortsätta vidare och söka något nytt minderårigt.
Dessutom fick han rejäl förvarning så han kunde tysta trettonåringen innan någon som helst form av konfrontation med mamman.
Tanken är nog god men metoden är det inte.
Citera
2023-01-06, 17:14
Medlem
Citat:
Ja det är kul att se pedofilernas liv förstöras framför ögonen på dom.

''Vi har ringt din arbetsgivare''
''Vi har ringt din fru''
''Vi har ringt alla som betyder något i ditt liv''

Vill ge några stilpoäng till "Tror du baarn vill se din snorre, va, tror du det?" också.

Den som etsats sig mest fast i mitt sinne är ju gubbarna med sina kvinnor: "Nej, gör inte det, det kommer att gå åt helvete med frugan och allting" och "Jag ska hämta gumman." Och vikarien ba "Nej hon kommer inte förrän på lördag". Och gubben "Va! Gör hon?" hahahah och den senare åker runt i en husbil enligt uppgift. Denna förra vet jag inget om, han kanske har köpt en segelbåt av någon".
Citera
2023-01-06, 17:27
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vill ge några stilpoäng till "Tror du baarn vill se din snorre, va, tror du det?" också.

Den som etsats sig mest fast i mitt sinne är ju gubbarna med sina kvinnor: "Nej, gör inte det, det kommer att gå åt helvete med frugan och allting" och "Jag ska hämta gumman." Och vikarien ba "Nej hon kommer inte förrän på lördag". Och gubben "Va! Gör hon?" hahahah och den senare åker runt i en husbil enligt uppgift. Denna förra vet jag inget om, han kanske har köpt en segelbåt av någon".
"if you cant do the time dont do the crime"
De skulle de tänkt på innan de raggade på barn, att ensamvargar sitter hemma och är trötta på att runka och försöker hitta något är en sak. Men va fan är det för gifta familjefäder som raggar på tonåringar?

De skall ha sitt straff, det blir skilsmässa och problem på jobbet.

Trist för deras ungar som blir mobboffer i skolan bara.
Citera
2023-01-06, 17:33
Medlem
goofers avatar
Citat:
Det är lite konstigt hur många som försvarar pedofilerna och tycker de dumpen gör är dåligt.

Över 45000 inlägg i tråden och du fattar fortfarande inte?

Jag är emot pedofiler!
Jag är emot Sara och Patrik för jag tycker de är två jävla pundarpatrask som
fulat sig fram i hela livet och aldrig haft ett riktigt arbete.
De har parasiterat sig fram och levt som kriminella (Sara).

Får du ihop 1+1 nu då?

Man kan vara emot både pedofiler och dumpen samtidigt. Det finns ingen koppling som gör att man automatiskt måste stödja dumpen för att man hatar pedofiler och andra som begår övergrepp.

Obegripligt låg intelligensnivå på en del....
Citera
2023-01-06, 17:37
Medlem
snooper123s avatar
Citat:

Jag är emot pedofiler!

Får du ihop 1+1 nu då?

Man kan vara emot både pedofiler och dumpen samtidigt. Det finns ingen koppling som gör att man automatiskt måste stödja dumpen för att man hatar pedofiler och andra som begår övergrepp.

Men vad spelar det för roll om dom aldrig haft ett riktigt arbete? Det dom gör är ju fortfarande bra?
Citera
2023-01-06, 17:41
Medlem
Citat:

Jag är emot pedofiler!

Får du ihop 1+1 nu då?

Dumpen sätter varje vecka stopp för vidriga och farliga förövare av typen rektorn och det enda problemet du hakar upp dig på att Sara och Patrik tidigare har brukat narkotikum?

Du är obotligt korkad.
Citera
2023-01-06, 17:48
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Men vad spelar det för roll om dom aldrig haft ett riktigt arbete? Det dom gör är ju fortfarande bra?

Det är ju personangrepp och inte kritik av själva Dumpen. Jävligt lågt av folk att kritisera Patrik o Saras tidigare liv istället för att hålla sig till det arbete de gör.

Hur många i regeringen har haft ett "riktigt arbete" och hur många har ertappats med att knarka o supa liksom.
Citera
2023-01-06, 18:02
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Dumpen sätter varje vecka stopp för vidriga och farliga förövare av typen rektorn och det enda problemet du hakar upp dig på att Sara och Patrik tidigare har brukat narkotikum?

Du är obotligt korkad.

Nej det är inte det enda det är bara en av många tillkortakommanden.

Att inte kunna skilja på Äpplen och Päron är däremot urbota korkat, Rektorn med flera är fina kap och jag gratulerar men för den skull är jag inget fan av Sara eller Patrik.
Citera
2023-01-06, 18:09
Medlem
rex144s avatar
Jag undrar hur länge de kommer kunna provocera fram pedofiler, när Dumpen blivit så omtalad?

En annan sak jag undrar är varför pedofiler/hebefiler nöjer sig med foton på flickor och inte kräver att få se dessa flickor live på messenger ,whats up, etc.
,då det finns säkert där ute inte bara Dumpen som lurar pedofiler men också andra män med olika störningar som utger sig för att vara purunga flickor.
Citera
2023-01-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Jag undrar hur länge de kommer kunna provocera fram pedofiler, när Dumpen blivit så omtalad?

En annan sak jag undrar är varför pedofiler/hebefiler nöjer sig med foton på flickor och inte kräver att få se dessa flickor live på messenger ,whats up, etc.
,då det finns säkert där ute inte bara Dumpen som lurar pedofiler men också andra män med olika störningar som utger sig för att vara purunga flickor.

Jag trodde att det skulle vara över för 100 gäddor sedan men det verkar aldrig ta slut vilket är mycket förvånande. När kåtheten slår till verkar dessa män helt stänga av allt kritiskt tänkande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in