Ja vad sjukt att hata män som vill förgripa sig på och våldta barn.
Behöver inte just vara riktat mot män. Pratar mer om hatet i allmänhet. Detta som en drivkraft. En av flera incitament för att hålla sidans verksamhet i rullning.
Jag tror inte att de kommer bli så mycket försiktigare. Det här handlar om översexuella personer som inte ”övar dygden och kuvar lasten”. När de inte arbetar eller lyfter sjukpension upptas deras värld närmast dygnet runt av tankar och fantasier på hur de ska snärja och förgripa sig på småbarn. De är luststyrda och när det vankas övergrepp styr lilla huvudet helt oavsett vad de hört tidigare. Det är nog svårt att ragga på Darknet, nej de måste ge sig in på KiK, Yubo, Snap o.s.v där småflickorna håller till. Gäddjägarna kan ju också anpassa sina metoder om pedofilernas tillvägagångssätt ändras. De största pedofilerna ägnar sig åt sexturism och ger sig på barn i utvecklingsländer.
Du har nog rätt där i mångt och mycket men jag tror ändå att genom att synas i media så kommer iallafall vissa att vara så mycket mer försiktiga.
Men som du säger så drivs en del av lustar.
Men tyvärr så lyckas de grova riktiga förövarna att komma undan och det stör mig.
Där skulle dumpen lägga mer tid än att hänga ut gamla överlåta gubbslem.
Nåja, hon har sonat vad hon en gång gjort och inte försökt dölja vem hon är och var hon kommer ifrån. Detsamma går inte att säga om gäddorna som vill skada barn med uppsåt. Du borde applådera hennes idella arbete men du är förstås en sån själv…
Man borde inte lasta henne för gammal skåpmat. Alla människor har gjort dumma grejer och idag är Sara Snövit som sagt.
FK om det nu är som så att hon uppbär Sjukersättning och jobbar med detta och tjänar pengar på det.
Om hon jobbar och om hon tjänar pengar och om FK granskar henne så då ... då ja då jävlar ....
I din tankevärld, om hon jobbar och tjänar pengar, tror du då att hon skattar för dem och låter FK se det? Eller tar hon emot pengar svart och FK kommer att komma på det när de sätter in krutet och hittar att hon inte alls jobbar ideellt? Jag menar HUR ska FK komma fram till något alls i den här frågan?
Nåja, hon har sonat vad hon en gång gjort och inte försökt dölja vem hon är och var hon kommer ifrån. Detsamma går inte att säga om gäddorna som vill skada barn med uppsåt. Du borde applådera hennes idella arbete men du är förstås en sån själv…
Hur kan du ens tro att det handlar om ideellt arbete?
Du är lurad!
De lever på swish som folk skickar in, ju jävligare gäddor desto mer swish.
Den som inte är född igår räknar snart ut agendan med att få till så många uthämtning som möjligt.
det handlar om att tjäna pengar så de lata djävlarna inte behöver gå till jobbet kl 7 som dig och mig, ingen av Sara eller Patrik har någonsin arbetat på ett hederligt lönearbete.
Det där är ju inte vad granskning betyder. Det du har skrivit ner är en uppräkning.
Vad har det markerade med någonting att göra i tråden?
Vi kan vara överens om att Sara arbetar och lägger ner mycket tid på dumpen.
Om hon samtidigt är förtidspensionärer eller har sjukbidrag som vi andra skattebetalare betalar tycker du inte att det sticker i ögonen?
Om hon jobbar och om hon tjänar pengar och om FK granskar henne så då ... då ja då jävlar ....
I din tankevärld, om hon jobbar och tjänar pengar, tror du då att hon skattar för dem och låter FK se det? Eller tar hon emot pengar svart och FK kommer att komma på det när de sätter in krutet och hittar att hon inte alls jobbar ideellt? Jag menar HUR ska FK komma fram till något alls i den här frågan?
Men hallå!! Tror du jag bryr mig??
Skiter fullständigt i vad hon tjänar eller ej
Jag bara sa hur det kan gå till mer som ett n varning för att inte råka illa ut.
Du har nog rätt där i mångt och mycket men jag tror ändå att genom att synas i media så kommer iallafall vissa att vara så mycket mer försiktiga.
Men som du säger så drivs en del av lustar.
Men tyvärr så lyckas de grova riktiga förövarna att komma undan och det stör mig.
Där skulle dumpen lägga mer tid än att hänga ut gamla överlåta gubbslem.
Fast det är ganska kul.
Du har rätt i att många grova förövare kommer undan men där tror jag polisen lägger det krut de har. Sen förstår vi att det inte räcker långt när det är så många förvridna pervopeddos därute. Må bäst!