2023-01-06, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Anhöriga till dom uthängda njuter nog inte av att få sina hem vandaliserade och barn som blir retade i skolan för deras pappas gärningar. Är inte så säker på att dessa människor njuter. Hade du njutit om det var din bror eller din bästa vän?
Nej usch, dumma pappa. Stackars barn, fyfan att ha ensån förälder, tur att det uppdagades. Om jag var föräldern skulle jag ta livet av mig snabbt för att skona dem.
Senast redigerad av VVVulpes 2023-01-06 kl. 03:59.
Citera
2023-01-06, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Går att känns avsmak för pedofiler sa.tidigt som man tycker Sara är en riktigt obehaglig figur.
Förövarna går inte att jämföra med obehagliga saker som brännässlor, använda tamponger, folk som luktar bajs eller en kvinna du för rädd för, de har förverkat sin rätt att delta i samhället på samma villkor som de som inte förgriper sig på unga.
Citera
2023-01-06, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Anhöriga till dom uthängda njuter nog inte av att få sina hem vandaliserade och barn som blir retade i skolan för deras pappas gärningar. Är inte så säker på att dessa människor njuter. Hade du njutit om det var din bror eller din bästa vän?

Ta barnen därifrån illa kvickt, skydda barnen, avrätta pedofilen! ”Buhu, man är oskyldig tills det att man blir dömd”, i de här fallen så har dom redan bevisat att dom är äckliga pedofiler, knappast så att Dumpen tar och hänger ut någon bara för att?

Edit: hade det varit min bror eller liknande så hade jag anslutit till dom som slog sönder aset.
Senast redigerad av MrsQK 2023-01-06 kl. 04:08.
Citera
2023-01-06, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tror du är ganska nära sanningen med det jag fetmarkerat. Tycker det verkar vara en röd tråd hos alla gäddor. Bristande social kompetens.
Tycker den röda tråden verkar vara 100% egocentriskt självberättigande, att just de ska ha rätt att ta för sig av allt och alla och det utan ansträngning, självklart på andras bekostnad, det reflekterar de inte över. Får de inte vad de vill ha blir de kränkta jättebäbisar. Ja som precis som incels när jag tänker efter.
Citera
2023-01-06, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Många har sitt levebröd på dåligt fungerande människor, och det är okej, men bättre att de reder ut sina brister själva, Dumpen ger inget stöd för dem i detta. Ingen bonus för samhället utan bara kostnader. Bäst för samhället de kollar på porr blir avtrubbade och lugna och tysta och betalar sin skatt.

Är det någon av gubbarna som bett Sara om stöd i sin livssituation?
Citera
2023-01-06, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tagmaster
En anhörig som tagit stor skada.... Förstår att anhöriga får det väldigt jobbigt men var ligger skulden? Hos förövaren eller hos de som visade vad förövaren gjort?

Ja precis, ska alla gå och vara tysta omkring en våldtäktsman och låta bli att anmäla för att annars kan anhöriga hamna i en jobbig sits?
Citera
2023-01-06, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Om hon kan jobba med Dumpen så är hon inte arbetsoförmögen och ska således inte uppbära sjukersättning (förtidspension). Sånt här kan man anmäla till Försäkringskassan.

Vad i Saras tillvaro gör att hon kan bli av med sin sjukersättning? Att hon pratar med en gubbe på ett torg? Vad är det för jobb?
Citera
2023-01-06, 05:01
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vad i Saras tillvaro gör att hon kan bli av med sin sjukersättning? Att hon pratar med en gubbe på ett torg? Vad är det för jobb?
Hon visar att hon har energi för tre, men hon kan ju inte få någon anställning, hon är förbrukad i den fronten, liksom sönder piercing individer.
Citera
2023-01-06, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Måste vara jobbigt att vara så trög? Ingen har bett om en kukbild i Dumpens (publicerade) chattar, ever.

Hjärntransplantationer kanske kommer i framtiden, håller tummarna för dig.

Haha, Du vet verkligen inte vad du själv skrev. Låt mig gissa, Livets hårda skola?

Dessutom har jag inte påstått att dumpen bett om det, jag svarade på ett av dina påståenden och jag hade som vanligt rätt. Att du raderade det inlägget (som fortfarande är citerat av mig ) bevisar min totala dominans över dig.
Senast redigerad av zeroday 2023-01-06 kl. 05:18.
Citera
2023-01-06, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hon visar att hon har energi för tre, men hon kan ju inte få någon anställning, hon är förbrukad i den fronten, liksom sönder piercing individer.

Sara syns på några klipp i veckan på sammanlagt kanske tio minuter?

Tio minuter!

Och där tycker du att hon visar energi för tre.

Och det är vad du behöver för att förklara att någon inte har rätt till sjukersättning.
Citera
2023-01-06, 05:40
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Sara syns på några klipp i veckan på sammanlagt kanske tio minuter?

Tio minuter!

Och där tycker du att hon visar energi för tre.

Och det är vad du behöver för att förklara att någon inte har rätt till sjukersättning.
Jo det är inget jobbigt det är ju en hobby för henne och det får man ju ha. Nyhetsankarna på TV jobbar bara 15 till 60 minuter om dagen i rutan, de har full betalning ändå. Va orättvist. De kan sitta och fika resten av tiden, eller?

När man har sjukersättning så har alla möjligheter till jobb retts ut, vet inte vilka grunder hon har, hon kanske har kleptomani. Men har man inkomster utöver sjukersättningen ska de avräknas i en viss grad. Man ansvarar själv för att informera försäkringskass.
Citera
2023-01-06, 06:04
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxiee
Moget svar. Hur ser din relation ut med din man i dagsläget?
Det är dom som har svaret inte jag, så hänvisade bara till en källa där du kan få svar på din fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in