2023-01-02, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Inget av det du skriver kommer ha den minsta betydelsen i en domstol.
faktum är att han blev häktad i 30 dagar vilket tyder på att det finns substans i utredningen mot honom.

Sedan kan du komma med hur mycket irrelevanta kommentarer om Covid och att kickboxare automatiskt borde frikännas som du vill.
Ingen bryr sig om vad du kräver faktum är att du uppvisar en enorm brist på sunt förnuft, vilket är ironiskt med tanke på ditt inlägg.
Oväntat att en vänsterbliven man från Malmö litar blint på systemet. Det är felfritt, eller hur? Om de så säger att solen är grön så ska vi ignorera det vi själva ser och köpa in i narrativet. Vad som är en röd tråd är att svaga män som inte kan försvara sig själva fysiskt och som saknar all form av maskulinitet köper in i medias narrativ och p.g.a. blint hat skapat av avundsjuka vill se Tate dömas. Jag vet exakt vad du tycker i alla andra frågor i vår samtid. Valet i USA var det säkraste i historien. Ryssland har helt oprovocerat angripit ett annat land och USA är världens goda polis. Eller hur?
Citera
2023-01-02, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacaille
Av det enkla skälet att kickboxningsmästare har hur många tjejer de vill, de behöver inte tvinga nån. Alla som har erfarenhet av tjejer vet hur det fungerar. Så i denna metoo-värld kräver jag videobevis om jag ska ändra min uppfattning. Covidpandemin har fått människor att ignorera sitt sunda förnuft och eget omdöme. Använd det.

Man kan inte resonera så "han skulle inte behöva... bla bla" det är inte så det funkar. Framgångsrika och förmögna män begår också våldtäkter. Vad du tycker att han "behöver" eller ej ändrar inget i verkligheten.

Folk gör massa saker de inte skulle behöva göra. Folk som redan har det bra ställt begår bedrägerier etc. Dessutom finns det ingen som "behöver" begå våldtäkter ö h t.
Citera
2023-01-02, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Man kan inte resonera så "han skulle inte behöva... bla bla" det är inte så det funkar. Framgångsrika och förmögna män begår också våldtäkter. Vad du tycker att han "behöver" eller ej ändrar inget i verkligheten.

Folk gör massa saker de inte skulle behöva göra. Folk som redan har det bra ställt begår bedrägerier etc. Dessutom finns det ingen som "behöver" begå våldtäkter ö h t.
Använd ditt sunda förnuft. Han har obegränsat med kvinnor som klänger över honom och ber om hans uppmärksamhet. Varför skulle han behöva våldta någon? Otroligt hur folk har så dåligt sunt förnuft nu för tiden. Har ni ingen livserfarenhet? Antar att det blir så när man blivit matad med systemets narrativ och #metoo under alla år utan att tänka kritiskt. Han är oskyldig tills motsatsen är bevisad och för att jag ska tro att han gjort något så kräver jag högupplöst videobevis.
Citera
2023-01-02, 12:14
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Använd ditt sunda förnuft. Han har obegränsat med kvinnor som klänger över honom och ber om hans uppmärksamhet. Varför skulle han behöva våldta någon? Otroligt hur folk har så dåligt sunt förnuft nu för tiden. Har ni ingen livserfarenhet? Antar att det blir så när man blivit matad med systemets narrativ och #metoo under alla år utan att tänka kritiskt. Han är oskyldig tills motsatsen är bevisad och för att jag ska tro att han gjort något så kräver jag högupplöst videobevis.

Källa på det tack
Citera
2023-01-02, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Källa på det tack
Valfritt material på youtube som inte kommer från mainstream media. Där går du in och lyssnar med ett öppet sinne och tänker utanför din nuvarande åsiktskorridor.
Citera
2023-01-02, 12:16
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Valfritt material på youtube som inte kommer från mainstream media. Där går du in och lyssnar med ett öppet sinne och tänker utanför din nuvarande åsiktskorridor.

Så du har ingen källa? Ditt påstående om att han har obegränsat med kvinnor är alltså bara dina lösa fantasier?
Citera
2023-01-02, 12:17
Medlem
Citat:
Oväntat att en vänsterbliven man från Malmö litar blint på systemet. Det är felfritt, eller hur? Om de så säger att solen är grön så ska vi ignorera det vi själva ser och köpa in i narrativet. Vad som är en röd tråd är att svaga män som inte kan försvara sig själva fysiskt och som saknar all form av maskulinitet köper in i medias narrativ och p.g.a. blint hat skapat av avundsjuka vill se Tate dömas. Jag vet exakt vad du tycker i alla andra frågor i vår samtid. Valet i USA var det säkraste i historien. Ryssland har helt oprovocerat angripit ett annat land och USA är världens goda polis. Eller hur?

Jag är inte vänster så du har fel där precis som du har fel i en massa andra saker.

Faktum är att en åklagare startat en utredning mot honom och när bevisen redovisades i en domstol så valde de att häkta honom i 30 dagar.
Om han kommer bli fälld återstår att se.

Jag är förvånad att du inte tog upp Covid apropå lättlurad och fårskock…
Citera
2023-01-02, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Jag är inte vänster så du har fel där precis som du har fel i en massa andra saker.

Faktum är att en åklagare startat en utredning mot honom och när bevisen redovisades i en domstol så valde de att häkta honom i 30 dagar.
Om han kommer bli fälld återstår att se.

Jag är förvånad att du inte tog upp Covid apropå lättlurad och fårskock…
En åklagare i ett korrupt land har tagit upp ett mål mot Andrew Tate. Därför finns det substans att anta att han är skyldig! Systemet har aldrig fängslat oskyldiga personer, inte ens Julian Assange. Alla narrativ som media driver är sanna och ifrågasätter man dem är man en foliehatt. Det finns inga bevis, foliehattarna är en fårflock!
Citera
2023-01-02, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2

Visst det händer. Men folk som har precis allt de vill ha och har råd med precis allt. Givetvis är kriminaliteten oerhört begränsad i denna grupp jämfört med en fattig grupp individer som bor i plåtskjul. Nej, långt ifrån alla, men generellt som referensram gentemot varandra.
Citera
2023-01-02, 12:20
Citat:
Han har obegränsat med kvinnor som klänger över honom och ber om hans uppmärksamhet. Varför skulle han behöva våldta någon?

Det är bullshit att män våldtar för att de ”behöver”. Många tänder på det sexuella övertaget, och det finns det en hel del i Andrews ”BDSM-lekar” som tyder på att han gör.

Citat:
Han är oskyldig tills motsatsen är bevisad och för att jag ska tro att han gjort något så kräver jag högupplöst videobevis.

Han är oskyldig tills han är lagförd. Vad du tycker är bevisat eller inte spelar ingen roll. Världen cirkulerar inte runt dig.
Citera
2023-01-02, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Så du har ingen källa? Ditt påstående om att han har obegränsat med kvinnor är alltså bara dina lösa fantasier?
Hej fåret. Titta på någonting som inte bekräftar din egen världsbild. Gör övningar som får dig att tro på ditt sunda förnuft igen och inte vad media/internet säger åt dig att tro. Börja med att titta på ovinklat material om Andrew Tate och försök bilda dig en uppfattning.
Citera
2023-01-02, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Det är bullshit att män våldtar för att de ”behöver”. Många tänder på det sexuella övertaget, och det finns det en hel del i Andrews ”BDSM-lekar” som tyder på att han gör.

Han är oskyldig tills han är lagförd. Vad du tycker är bevisat eller inte spelar ingen roll. Världen cirkulerar inte runt dig.

Oj, hade du en källa som är verifierad på det där första eller får man göra egna antaganden nu plötsligt? Han kan vara oskyldig även om han döms. Du är mer än lovligt naiv om du inte förstår det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in