2023-01-02, 06:48
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teknisklagd
😄 ja ja du vinner det här är inte ens intressant nog bara massa incels vs feminister här inne som inte kan diskutera som vuxna. Borde ligga i skvaller sektionen egentligen
Världen består inte av incels vs feminister och det var fakta om vad som drog uppmärksamhet kring rättsfallet strax innan han häktades.
Därmed inte skvaller.

Övrigt är min åsikt om att han är väldigt ynklig.
Senast redigerad av develi 2023-01-02 kl. 06:51.
Citera
2023-01-02, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Kan du ge lite exempel på vad du tycker att media rapporterat om Tates juridiska problem som du anser vara faktuellt inkorrekta och varför? Jag har sett många som förkastar den mediala rapporteringen men jag har hittills inte sett ett enda konkret exempel på vad som sagts om gripandet som skulle vara fel.

Det är ett väldigt stort steg från att ogilla traditionella medier till att prenumerera på de klassiska konspirationsteorierna.

Att media rapporterar någonting fel innebär inte att det finns en hemlig elit eller ”deep state” som skapar trubbel för alla som avviker åsiktsmässigt.

Är det så omöjligt föreställa dig att någon som kallar sig för gangster begår brott? Att någon som själv säger sig ha flyttat till Rumänien för att undvika repressalier för sexualbrott kanske begår sexualbrott?
Av det enkla skälet att kickboxningsmästare har hur många tjejer de vill, de behöver inte tvinga nån. Alla som har erfarenhet av tjejer vet hur det fungerar. Så i denna metoo-värld kräver jag videobevis om jag ska ändra min uppfattning. Covidpandemin har fått människor att ignorera sitt sunda förnuft och eget omdöme. Använd det.
Citera
2023-01-02, 09:48
Medlem
anomaligns avatar
Tydligen stämmer det inte att det var pizzakartongerna som ledde polisen att gripa Tate, utan de hade haft siktet på honom redan innan då han tidigare i veckan på sin Twitter hade postat foton från när han gick i nåt bergsområde i Rumänien.

Citat:
Ramona Bolla, a spokesperson from Romania's anti-organized crime agency, DIICOT, said that the rumor was "funny," but was not true, according to*The Associated Press*(AP).

https://www.snopes.com/fact-check/an...rys-pizza-box/
Citera
2023-01-02, 09:53
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptiliannews
https://www.youtube.com/watch?v=iL-kk2rWgk0&t
Tvillingreaktion på Andrew Tate arresterad för människohandel

"Shit don't make sense man, I have to see the evidence to believe it man."

Vet inte vilka de där två stolpskotten är, men deras analys var inte mycket att hänga i julgranen.
Citera
2023-01-02, 10:33
Medlem
Ambityps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
"Shit don't make sense man, I have to see the evidence to believe it man."

Vet inte vilka de där två stolpskotten är, men deras analys var inte mycket att hänga i julgranen.

Stolpskott var helt rätt beskrivning:

"It feels to me, in my heart, that this is policical motivated!"

case closed

Men fakta är ju inte direkt hårdvaluta i den här tråden, så vem är förvånad över att att alla foliehattar tror på konspirationer?
Citera
2023-01-02, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Såna lögner ska inte falla för gosse lilla.

Vad annars är hans inkomst tror du? Han är i rumänien av en anledning. Ingen skulle frivilligt flytta till skithålet annars.
Citera
2023-01-02, 11:23
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Han är inte häktad din dumma fan, han är släppt för det var en tjej som var på festen som ringde sin pojkvän som i sin tur amerikanska ambassaden tog kontakt med polisen i Rumänien, hennes pojkvän trodde hon var kidnappad och inte fick lämna huset.

Hon var aldrig kidnappad eller tvingad, vilket skitsnack du kommer med, de hittade ingenting olagligt i huset.

Det är bra om man läser annat än aftonbladet kanske eller?

Om du inte klarar av att läsa innehållet på dina alternativa nyhetssidor för incels så ska du nog inte ge dig ut och kriga på internet. Nu blev du ju ägd och bevisar bara att du ligger en nivå under troll.

Ett tips: Läs datum på dina artiklar!
Citera
2023-01-02, 11:29
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Om du inte klarar av att läsa innehållet på dina alternativa nyhetssidor för incels så ska du nog inte ge dig ut och kriga på internet. Nu blev du ju ägd och bevisar bara att du ligger en nivå under troll.

Ett tips: Läs datum på dina artiklar!

Ljug inte, har inte postat några artiklar, postade en video som var efter han blev frisläppt.
Citera
2023-01-02, 11:31
Citat:
Ljug inte, har inte postat några artiklar, postade en video som var efter han blev frisläppt.

Efter han blev släppt när han greps i april.

Inte efter han blev släppt när han greps i december. Han är i skrivande stund häktad.
Citera
2023-01-02, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacaille
Av det enkla skälet att kickboxningsmästare har hur många tjejer de vill, de behöver inte tvinga nån. Alla som har erfarenhet av tjejer vet hur det fungerar. Så i denna metoo-värld kräver jag videobevis om jag ska ändra min uppfattning. Covidpandemin har fått människor att ignorera sitt sunda förnuft och eget omdöme. Använd det.

Inget av det du skriver kommer ha den minsta betydelsen i en domstol.
faktum är att han blev häktad i 30 dagar vilket tyder på att det finns substans i utredningen mot honom.

Sedan kan du komma med hur mycket irrelevanta kommentarer om Covid och att kickboxare automatiskt borde frikännas som du vill.
Ingen bryr sig om vad du kräver faktum är att du uppvisar en enorm brist på sunt förnuft, vilket är ironiskt med tanke på ditt inlägg.
Citera
2023-01-02, 11:54
Medlem
oceandrives avatar
Citat:

Har inte sagt att du publicerat några artiklar men du använde en nyhet från april som om det handlade om det aktuella gripandet som diskuteras här. Eller vill du fortfarande hävda att det handlar om händelsen i april?
Citera
2023-01-02, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoodLord
Andrew Tate Dance
https://youtu.be/rrbaG0DnYsQ

Ser inte helt straight ut.

Citat:
Ursprungligen postat av HaxxBlaster
Det är inte han, men jävligt roligt ändå 😂

En annan här från samma impersonator:
https://youtu.be/YnfU78gtnzs

Haha, perfekt! Men kunde haft bar överkropp, skinjacka, tajta jeans och så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in