Citat:
Ursprungligen postat av
globang
https://imgur.com/a/NTaIxeH
Detta har det blivit än så länge. Tänkte egentligen satsa allt på funke i år men blev lite besviken på att det inte fanns några 50mm compunds så det blev ett spontanbesök hos bonden. High explosive tycker jag alltid levererat. Men nu säger nog plånboken stopp, kanske kan bli något litet spontanköp till.
Ingen dålig samling där! Du får återkomma om Edaha, verkar otroligt fet för en 500kr tårta.
Citat:
Ursprungligen postat av
VemSaDet
https://imgur.io/9gbtyip?r
Så här kommer bilden för 12 slaget.
Kan hända jag köper lite smått gott inför 12 slaget.
Gott nytt år på Er återkommer med recensioner.
Nästa år då jävlar ska det smällas. Bättre budget då

Dem där 2 Kolosarna lär bli jävligt fett, du får ta o ordna en video på dem ju
Citat:
Ursprungligen postat av
jockey2
Hallå gott folk =)
Nu börjar det dra ihop sig
Tight budget detta året.
Men blir iaf följande.
1X Two in One. Svea.
EV 1X Pole Position. Svea. ( Gammal tårta som jag sparat länge )
1X Flash Inferno 49X50mm. Svea. F4
1X Mustang. Extreme Fireworks. Som en polare släpat med sig.
1X 100X30 Salute 10 Sekunder. F4
1X 25X30mm Salute alla skott på en gång. F4
2X 4" 2X 5" 2X 6".
Avslutning 10" DISCO GHOST

Undrade vart du hade tagit vägen. Pole Position är jag riktigt avis på, har länge velat haft en sån men dem är ju lite svåra att få tag på, om man inte bor i Norge då. Vågar man hoppas på video på saluttårtorna?
Citat:
Ursprungligen postat av
kevinskold
Hej alla. På filmer så ser det ut som att dark knight aka ( phoenix, night surprise) har vinkelskott. Men när man kollar på tårtan så ser det bara ut som raka rör?
Nej det är inte vinkelskott i den, riktigt grym tårta dock!