2022-12-30, 21:56
Medlem
Lillamig72s avatar
Haha. Nu kom jag på vad T betyder dagens Doghouse youtubesändning.
Det är såklart Till.
Till Lindeman i Rammstein.. 😂
2022-12-30, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Han bjöd säkert med dom till hans 100krs nyårsfest i Lutarp.😜

Lätt! Och en kalender som bonus om de betalar några 100 till 🙌
2022-12-30, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Han är ju vän med hon den ökända djurplågaren från Danmark(?), så han bryr sig nog inte. Natti Collins tror jag hon kallar sig på Facebook.

N@tti N@tti Coll*ns, hon är ju helt vansinnigt tokig. Sen hon @grell från Ängelholm som tror att hon är privatdeckare tillsammans med en J*ssica Fr*man som plågar hästar. Samlingen galenpannor är enorm.
Jag läste nåfonstans i en diskussion här på FB (glömt var) en en toka som hade 27 hundar til försäljning i sin lilla lägenhet som ägnat massor av år att överklaga djurförbud.
2022-12-30, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
N@tti N@tti Coll*ns, hon är ju helt vansinnigt tokig. Sen hon @grell från Ängelholm som tror att hon är privatdeckare tillsammans med en J*ssica Fr*man som plågar hästar. Samlingen galenpannor är enorm.
Jag läste nåfonstans i en diskussion här på FB (glömt var) en en toka som hade 27 hundar til försäljning i sin lilla lägenhet som ägnat massor av år att överklaga djurförbud.

Ja Jessica Friman är en person vars namn man ofta ser dyka upp i alla dessa rättshaveristsammanhang. Har hon också djurförbud?
2022-12-30, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanInteBlirInte
Ja Jessica Friman är en person vars namn man ofta ser dyka upp i alla dessa rättshaveristsammanhang. Har hon också djurförbud?
Ja åtminstone har hon haft det efter att ha vanskött hästar
2022-12-30, 22:48
Medlem
Citat:

Vad jag läst mig till så har Fr*man och @grell lekt advokater och hjälpt folk som egentligen inte skulle få djurförbud men dom fick det tack vara dessa båda damer.
2022-12-30, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Han är ju vän med hon den ökända djurplågaren från Danmark(?), så han bryr sig nog inte. Natti Collins tror jag hon kallar sig på Facebook.
Den ökända dansken ska i januari ge en annan som fått djurförbud (men ska ha upphävts om jag förstått det rätt.. ) en hund... Det blev en insamling för att svensken skulle kunna fixa vaccinering osv. Två ökända ihop 🤦‍♀️
2022-12-30, 23:17
Medlem
Citat:
Hon har tidigare skrivit att hon har jobbat för länsstyrelsen och därför är så anti. Men jag misstänkte att det inte stämde 😅.
2022-12-30, 23:24
Medlem
I dag har Lutmark varit dålig på att sända Live, tycker jag. Har jag köpt cocacola och chips i onödan i kväll? Jag förväntar mig något stordåd av honom.
2022-12-30, 23:26
Medlem
SpiffTheSpacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gruffsan1
Det kan ju vara så att dessa inte är riktigt så ute och cyklar som Tom. De kallar ju detta ett konstprojekt. Var det inte en konstnärinna som spelade sjuk som ett kostprojekt men i själva verket var ganska normal?
Minns inte vad hon heter. Gjorde hon inte filmen "Klassfesten"?

Med risk att jag har fel eller missat något: Jag uppfattar att de snappat upp detta med ”konstprojekt” i efterhand i skuggan av kommentarer i deras (nu nedtonade) Facebook-grupp och på YouTube-kanalen. Så det är nog inget konstprojekt i klok och logisk eller samhällskritisk och utmanande mening, utan konspiratoriskt och knäppt i sin egen rätt. Men jag kan som sagt missat något. Trådarna på Flashback liksom kommentarsfälten på Facebook och YouTube är ju inte underverk av klargöranden, tydlighet och stringens.

Anna Odell gjorde examensarbetet Okänd, kvinna 2009–349701 på grundnivå 2009 där hon använde egna erfarenheter av psykiatrin och iscensatte en psykotisk och självmordsbenägen person. Läkaren Eberhard blev arg. Det blev en del skriverier. Andra tyckte olika. Odells arbete godkändes och hon dömdes för åtminstone oredligt förfarande. Senare gjorde Odell debut-filmen Återkomsten.

Filmen Klassfesten gjordes av Hannes Holm och Måns Herngren tidigt 2000-tal innan Odells examensarbete och senare film. Men det kanske finns fler klassfester-filmer.
Senast redigerad av SpiffTheSpaceman 2022-12-30 kl. 23:47.
2022-12-31, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiffTheSpaceman
Med risk att jag har fel eller missat något: Jag uppfattar att de snappat upp detta med ”konstprojekt” i efterhand i skuggan av kommentarer i deras (nu nedtonade) Facebook-grupp och på YouTube-kanalen. Så det är nog inget konstprojekt i klok och logisk eller samhällskritisk och utmanande mening, utan konspiratoriskt och knäppt i sin egen rätt. Men jag kan som sagt missat något. Trådarna på Flashback liksom kommentarsfälten på Facebook och YouTube är ju inte underverk av klargöranden, tydlighet och stringens.

Anna Odell gjorde examensarbetet Okänd, kvinna 2009–349701 på grundnivå 2009 där hon använde egna erfarenheter av psykiatrin och iscensatte en psykotisk och självmordsbenägen person. Läkaren Eberhard blev arg. Det blev en del skriverier. Andra tyckte olika. Odells arbete godkändes och hon dömdes för åtminstone oredligt förfarande. Senare gjorde Odell debut-filmen Återkomsten.

Filmen Klassfesten gjordes av Hannes Holm och Måns Herngren tidigt 2000-tal innan Odells examensarbete och senare film. Men det kanske finns fler klassfester-filmer.
Odells guldbaggebelönade film heter Återträffen.
2022-12-31, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
Hon har tidigare skrivit att hon har jobbat för länsstyrelsen och därför är så anti. Men jag misstänkte att det inte stämde 😅.

Hon är kokerska på ett dagis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in