2022-12-30, 14:13
Medlem
Vad gör lilla Simme idag när Linnsan är hos mormor och morfar?
Han lyser med sin frånvaro. Han är väl knappast hemma och snickrar
Citera
2022-12-30, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Linn Andersson säger att hon har köpt en helt ny Volvo V60, precis efter att hon har köpt bostadsrätt för 2 800 000 kr. Hon kallar bostadsrätten för sitt hus men på ratsit står det lägenhet.

Men jag blev väldigt misstänksam för bilen kostar ungefär en halv miljon och kollade därför upp bilens reg. nr. i fordonsregistret och där stod det att den är leasad.

Sen skrev jag till Linn Andersson på instagram och frågade varför hon ljuger om en sån sak. Hon raderade och blockade båda mina konton, men jag hann att få lite svar från hennes följare och det gick ut på att jag var avundsjuk, att jag hade för mycket fritid och någon undrade vad det är för fel med att hon har en hyrbil..Inte en tanke på att det är Linn som verkar ha något emot folk som har leasingbilar

Min slutsats är därför att Linns följare är lika blåsta som hon är..för att istället för att fråga sig varför hon ljuger om att köp en bil, så skjuter de budbäraren.

Jag antar att de är för unga för att ha erfarenhet av sånt här med bolån och billån, men jag tyckte det lät helt otroligt att en ensamstående 23-årig tvåbarnsmamma fick helt på egen hand ett bolån på 3 miljoner, när hon endast har ca. 35 000 kr efter skatt i månaden. Jag antar att hon hade en eller flera medlåntagare som skrev under låneansökan. Om hon kan ljuga om ett bilköp kan hon väl ljuga om ett huslån också.

Hon har fått hybris!
Jag bodde i samma by som Linn och hon umgicks med min bror. Efter att hon var med i programmet tror hon att hon är värsta Therese Lindgren. Vilket hon inte är. Tråkigt att hon måste fejka. Det är korkat också när det är så lätt att kolla upp.
Citera
2022-12-30, 15:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FlatLuder
Min lillebror gick i samma klass som Linn. Efter hon var med i programmet har hon förändrats och fått hybris. Hon beter sig som hon vore värsta A- kändisen. Hon går alldeles för fort fram i sina förhållanden. Alla hennes barn har olika pappor och hon är inte ihop med någon av dom idag.
Sorgligt att se.
Vad får du det ifrån att hon inte är ihop med yngsta barnets pappa längre?
Citera
2022-12-30, 15:25
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingatuttar
Vad gör lilla Simme idag när Linnsan är hos mormor och morfar?
Han lyser med sin frånvaro. Han är väl knappast hemma och snickrar

Handlar ingredienserna till morgondagens charkbricka 😩
Citera
2022-12-30, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Handlar ingredienserna till morgondagens charkbricka 😩
HAHA mycket möjligt
Citera
2022-12-30, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Vad får du det ifrån att hon inte är ihop med yngsta barnets pappa längre?

Jag uttrycker mig lite konstigt. Jag menar med tanke på hennes historia kommer dom nog inte vara ihop så länge till.
Citera
2022-12-30, 16:43
Medlem
Lala.s avatar
Jag har precis börjat kolla på säsong 3 av unga mammor, där är hon tillsammans med någon kille, är det slut med honom?

Kan någon skriva en kort sammanfattning av hennes dejtinghistorik?

För övrigt så tycker jag det är konstigt att hon får så mycket hat här för i unga mammor så verkar hon vara en bra mamma, jag har dock inte sett så många avsnitt. 🤔
Citera
2022-12-30, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag har precis börjat kolla på säsong 3 av unga mammor, där är hon tillsammans med någon kille, är det slut med honom?

Kan någon skriva en kort sammanfattning av hennes dejtinghistorik?

För övrigt så tycker jag det är konstigt att hon får så mycket hat här för i unga mammor så verkar hon vara en bra mamma, jag har dock inte sett så många avsnitt. 🤔

Såg du filmen istället för att läsa boken i skolan också?
Avrundar neråt när du ska betala tillbaka en skuld till polaren?
Citera
2022-12-30, 17:20
Avslutad
Hennes farsa såg riktigt efter ut
Citera
2022-12-30, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hennes farsa såg riktigt efter ut

Påminde om Simpan.
Iaf samma klädsel. Verkar gå till samma frisör.
Citera
2022-12-30, 18:16
Medlem
Hon låter så jävla trött när hon läser sitt manus till reklamen, sitter hon och gör det halv ett på natten?
Citera
2022-12-30, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlatLuder
Min lillebror gick i samma klass som Linn. Efter hon var med i programmet har hon förändrats och fått hybris. Hon beter sig som hon vore värsta A- kändisen. Hon går alldeles för fort fram i sina förhållanden. Alla hennes barn har olika pappor och hon är inte ihop med någon av dom idag.
Sorgligt att se.

Hon är ju sambo med yngsta dotterns pappa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in