2022-12-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Nånting har ju hänt. Hon brukar aldrig skriva med punkt brukar alltid vara massa hjärtan och andra emojis. TBT bilder postas bara när hon har någon form av kris. Vad sker där hemma 🧐

Simpan kanske sa att han ville kolla på JVM. Kanske t.o.m. ute på stan? 🫣
Och då är fan måttet rågat! Inte ska hon behöva vara en hel kväll ensam hemma med alla barn IGEN?!
Citera
2022-12-29, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Hahaha, om julklapparna är glömda är det väl Linns fel, det är ju hennes släkt och hon som har köpt dem (antar jag).

Jag hoppas verkligen att Simon ryter ifrån..någon slags självkänsla måste han ju ha?

Högst troligt Linns. Men hon har väl fullt upp med Belle som aldrig kan lämna hennes sida. Host.

Och då är det automatiskt Simons fel.
Citera
2022-12-29, 20:59
Medlem
XtraXs avatar
Är ju charkbricka igen enligt Simons IG, hur fan orkar dom.
Citera
2022-12-29, 21:07
Medlem
Jag hoppas det är äpplejuice i glaset på Simons story, å andra sidan är den vita julen över så nu kan man dricka sprit på vardagarna igen
Citera
2022-12-29, 23:18
Medlem
Sitter dom bredvid varandra och glupsar i sig massa kött som om det vore chips bara sådär rakt upp och ner? Är det normalt att man gör så var och varannan kväll?
Citera
2022-12-30, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi
Vilket drama det har varit på Instagram mellan Linn "Tiingelinn" Andersson och en annan mamma från "Unga mammor" Sophie Andersen. Tydligen har de pratat väldigt mycket, Sophie har öppnat upp sig för Linn. Sen har Linn legat med Sophies exkille som är pappa till hennes son och beklagat sig till Sophie om vilket svin han är. Sophies kände sig tydligen som skräp och avslöjade allting om Linn på Instagram och Linn blev förbannad.
Enligt Linn var de inte nära vänner, men Sophie har visat hur mycket de skrev till varandra. Tydligen hade de så bra kontakt att Sophie öppnade upp sig och berättade om sin ångest och att hennes exkille Pelle är ett väldigt känsligt ämne. Trots allt detta låg Linn med Pelle.

Linn vägrar prata om varför det tog slut med hennes ex och pappan till hennes barn. Jag tror att han inte passade in i hennes perfekta låtsatsvärld, Linn verkar vara sjukligt pedantisk, riktigt obehaglig.

Hon klagar i programmet om att det är så jobbigt med sociala medier, att allt måste vara perfekt. Men hon är ju en del av problemet, alla hennes bilder är så fejkade, inget känns äkta och naturligt. Det som känns så fel är att hon utnyttjar sin dotter i reklamsyfte på Instagram och sin blogg. Inte en tanke på att det finns onda människor som tittar på nakenbilderna hon har av barnet på sin Insta.
Tycker hon e trevlig faktiskt, men gnäller en del hehe
Citera
2022-12-30, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Sitter dom bredvid varandra och glupsar i sig massa kött som om det vore chips bara sådär rakt upp och ner? Är det normalt att man gör så var och varannan kväll?

Jag vet inte om det är normalt, men det är inte bra för deras hälsa. Jag undviker personligen chark då det innehåller mycket salt och mättat fett som är dåligt för hjärtat. Jag skulle aldrig ge sån där skitmat till mina barn.

Samtidigt känns det otroligt äckligt att sitta och äta köttslamsor på det där sättet. Jag blev så äcklad av den där julgranen hon gjorde av en (frigolit)?kon.

Det var inte bara att det såg oaptitligt ut, men hon fingrade på allt kött utan plasthandskar. Hoppas verkligen inte att hon bjöd några gäster på det där.
Citera
2022-12-30, 08:08
Medlem
Är ju helt galna mängder på den där brickan för två pers.. det de inte äter upp, skickar de in det i kylen igen efter att det har stått framme några timmar..? 🤢
Citera
2022-12-30, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfan2
Är ju helt galna mängder på den där brickan för två pers.. det de inte äter upp, skickar de in det i kylen igen efter att det har stått framme några timmar..? 🤢

Dom har verkligen inget sunt leverne, undrar om dom någonsin äter ”riktig” mat??
Citera
2022-12-30, 13:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfan2

Och det är ju inget som mättar någon längre stund, iaf inte mig när jag äter plockmat. Det blir dessutom väldigt dyrt.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2022-12-30 kl. 13:58.
Citera
2022-12-30, 14:03
Medlem
Min lillebror gick i samma klass som Linn. Efter hon var med i programmet har hon förändrats och fått hybris. Hon beter sig som hon vore värsta A- kändisen. Hon går alldeles för fort fram i sina förhållanden. Alla hennes barn har olika pappor och hon är inte ihop med någon av dom idag.
Sorgligt att se.
Citera
2022-12-30, 14:11
Medlem
cosmic_dancers avatar
Hon påstår att hon hade en riktig skit dag igår och det finns även en story pm det. Bild på henne med nå pumpafrön eller vad det kan vara som hon stoppat innanför byxorna och skriver att hon haft en riktigt skitdag. Hon vill med största sannolikhet enbart ha uppmärksamhet och att folk ska skriva "åh gumman, stackare "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in