2022-12-26, 21:57
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Har lite som står som jag tänkte skjuta iväg i år. Ska komplettera med lite tårtor

Sen måste jag ju såklart testa Funkes oneshots och dom som Linders lyckats få in. Extreme har ju fått in lite crosette-tårtor som såklart måste testas. Ska inte bli allt för mycket i år är tanken. Tänkte egentligen köra en del Funke-tårtor men måste skjuta av lite tårtor detta året. Blir nog en Ayers Rock som final iallafall

Har två Carnival från Royal Party som står som jag är sugen på att köra dubbelt av, men det blir nog inte detta året dock. Såg dock att jag hade några Black Widow från Hammargrens som jag glömt lite av så där blev jag lite glad. Så jag tror att jag ska köra 2 stycken samtidigt av dom i år. Det kommer bli riktigt bra tror jag

Fastnade rejält för Christian IV när jag tittade på videos så möjligtvis blir det en sån som komplettering

Själv?

Om du inte har något emot det tysta partiet så är det bara att köra på. Jättesnygga mines och snurror. Jädrans bra knall i den också. Men skjut den på något öppet ställe och gärna så du är rätt långt ifrån
Låter spännande Har fastnat lite för kraken, bra tempo & pris.
Kan nog vara fint med två som brakar av samtidigt
Citera
2022-12-26, 22:06
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Låter spännande Har fastnat lite för kraken, bra tempo & pris.
Kan nog vara fint med två som brakar av samtidigt

Vilken är det?
Citera
2022-12-26, 22:07
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Tror inte du blir missnöjd. Jag hade regn mitt i den förrförra året och förra året var det dimmigt som tusan men jag var nöjd ändå

Två samtidigt hade varit helsjukt
Hade varit sinnes, men det tar tyvärr upp för mycket dineros av min budget på 6 lax, har för mycket annat jag är sugen på
Citera
2022-12-26, 22:10
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Hade varit sinnes, men det tar tyvärr upp för mycket dineros av min budget på 6 lax, har för mycket annat jag är sugen på

Lite så jag känner också..
Citera
2022-12-26, 22:12
Medlem
Citat:

Var har du hört det?

Jag skickade på insta och frågade knallhatten och fick som svar , att dom skulle skicka tillbaka asian thunder , tur man hann klippa en låda hos bonnen 17.30 idag 😎
Citera
2022-12-26, 22:13
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Vilken är det?
https://www.youtube.com/watch?v=ChfjCAePyVQ
Citera
2022-12-26, 22:16
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoDenTredje
Jag skickade på insta och frågade knallhatten och fick som svar , att dom skulle skicka tillbaka asian thunder , tur man hann klippa en låda hos bonnen 17.30 idag 😎

Där ser man. Får försöka få tag på dom snarast då..

Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=ChfjCAePyVQ

Den var ju relativt billig för 1-2 år sedan. Då kunde man lätt gjort det. Men du kan ju få något maffigare för nästan 2000 ju
Citera
2022-12-26, 22:27
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Där ser man. Får försöka få tag på dom snarast då..

Den var ju relativt billig för 1-2 år sedan. Då kunde man lätt gjort det. Men du kan ju få något maffigare för nästan 2000 ju
Haha ge mig tips då för 2k
Citera
2022-12-26, 22:38
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Haha ge mig tips då för 2k

Den har förvisso 1,3 kg krut men ser inte skotten lite tama ut när dom kreverar?

4 Bonfire hade nog varit trevligt och går på typ samma pris Dock mindre krutvikt, men FM/Hanssons har bra kräm i grejorna så jag vet inte om det spelar så stor roll
Citera
2022-12-26, 22:43
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Den har förvisso 1,3 kg krut men ser inte skotten lite tama ut när dom kreverar?

4 Bonfire hade nog varit trevligt och går på typ samma pris Dock mindre krutvikt, men FM/Hanssons har bra kräm i grejorna så jag vet inte om det spelar så stor roll
Ja det hade kanske varit bätrre För många val just nu
Citera
2022-12-26, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevinskold
Har panik. Funderar på antingen prestige eller excalibur night som final. Vad tycker ni?
Av dömma av filmerna som finns så verkar det ju vara en rätt tung final i Prestige så skulle nog satsat på den som finaltårta.
Citat:
Ursprungligen postat av ErikZown
ojdå, såg den också precis. Har de gett upp den försäljningen?
Förmodligen vill dem väll bara slippa ha hela svenska kennelklubben skrivandes på sin fb-sida, är enda anledningen jag kan se att inte skylta med fyrverkeriförsäljningen.

Blev för övrigt ett köp till. Fick bli en Firewall och en Victory Supershell och en diablo från Hammargrens efter en stunds förhandlande. Dem ville från början ha 1000kr för Firewallen, 800kr för Victoryn och typ 150kr för diablon men fick ner dem till 1200kr för alla tre så priset inte kändes allt för hutlöst iaf Köpte även på mig ett paket av varje av Funkes airbombs också.

Någon som har nån video på Firewallen från hammargrens eller som kanske har haft den för en massa år sen? Har bara sett den i bakgrunden i någon tidningsartikel för en massa år sen så ska bli väldigt kul att få prova på den!
Citera
2022-12-26, 23:26
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KAPOW-powaaa
Av dömma av filmerna som finns så verkar det ju vara en rätt tung final i Prestige så skulle nog satsat på den som finaltårta.

Håller med. Excalibur Night är fin men där är bättre avslut i Prestige

Citat:
Ursprungligen postat av KAPOW-powaaa
Blev för övrigt ett köp till. Fick bli en Firewall och en Victory Supershell och en diablo från Hammargrens efter en stunds förhandlande. Dem ville från början ha 1000kr för Firewallen, 800kr för Victoryn och typ 150kr för diablon men fick ner dem till 1200kr för alla tre så priset inte kändes allt för hutlöst iaf Köpte även på mig ett paket av varje av Funkes airbombs också.

Någon som har nån video på Firewallen från hammargrens eller som kanske har haft den för en massa år sen? Har bara sett den i bakgrunden i någon tidningsartikel för en massa år sen så ska bli väldigt kul att få prova på den!

Hur ser Firewall ut? Ringer ingen direkt klocka. Den måste vara ganska gammal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in