Citat:
Ursprungligen postat av
PettaX
Listan färdig för i år än?

Har lite som står som jag tänkte skjuta iväg i år. Ska komplettera med lite tårtor
Sen måste jag ju såklart testa Funkes oneshots och dom som Linders lyckats få in. Extreme har ju fått in lite crosette-tårtor som såklart måste testas. Ska inte bli allt för mycket i år är tanken. Tänkte egentligen köra en del Funke-tårtor men måste skjuta av lite tårtor detta året. Blir nog en Ayers Rock som final iallafall
Har två Carnival från Royal Party som står som jag är sugen på att köra dubbelt av, men det blir nog inte detta året dock. Såg dock att jag hade några Black Widow från Hammargrens som jag glömt lite av så där blev jag lite glad. Så jag tror att jag ska köra 2 stycken samtidigt av dom i år. Det kommer bli riktigt bra tror jag
Fastnade rejält för Christian IV när jag tittade på videos så möjligtvis blir det en sån som komplettering
Själv?
Citat:
Ursprungligen postat av
Sverige08
Jag litar på er alla boys som skrivit gott om knockout, det blir en sån!
Imorgon blir det inköpsrunda, är som ett barn på julafton.
Om du inte har något emot det tysta partiet så är det bara att köra på. Jättesnygga mines och snurror. Jädrans bra knall i den också. Men skjut den på något öppet ställe och gärna så du är rätt långt ifrån