2022-12-26, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevinskold
ÖoB har inte ens med fyrverkerierna i det nya annonsbladet?!

ojdå, såg den också precis. Har de gett upp den försäljningen?
Citera
2022-12-26, 21:08
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Knockout från FM för 2299:-, värd sitt pris?
Hittar endast en film på YT och det är deras egna med några år på nacken, men den ser helt magiskt ut!
Tycker även att både järnboxen och kickoff ser fina ut!
Knockout är riktigt tung IRL
Senast redigerad av PettaX 2022-12-26 kl. 21:14.
Citera
2022-12-26, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikZown

Nej. De ska sälja, men fyrverkerierna brukar vara uppe vid den här tiden.
Citera
2022-12-26, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikZown

Nej. De ska sälja, men fyrverkerierna brukar vara uppe den här tiden.
Citera
2022-12-26, 21:15
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Hittar endast en film på YT och det är deras egna med några år på nacken, men den ser helt magiskt ut!

Riktigt fet är den, men tycker den ska kosta runt 1800 som max för att prata om den är värd. En av mina favoriter av tårtor jag köpt iallafall
Citera
2022-12-26, 21:19
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Riktigt fet är den, men tycker den ska kosta runt 1800 som max för att prata om den är värd. En av mina favoriter av tårtor jag köpt iallafall
Listan färdig för i år än?
Citera
2022-12-26, 21:24
Medlem
Citat:

Knockout är detsamma som Armageddon, en av FM/hanssons bättre tårtor, Köpte min för 1895kr. haft den flera gånger alltid varit nöjd.
Citera
2022-12-26, 21:25
Medlem
Legionariis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevinskold
Nej. De ska sälja, men fyrverkerierna brukar vara uppe den här tiden.

Reklambladet var för perioden 21 - 26 Dec, nya kommer upp imorgon.

EDIT:

Huh.. det var konstigt, kollade precis in bladet för 27 Dec och framåt. Rislyktorna säljs åtminstone, och dem har en kategori för "Fyrverkerier" under nyårsfirande på hemsidan.
Senast redigerad av Legionarii 2022-12-26 kl. 21:32.
Citera
2022-12-26, 21:43
Medlem
Sverige08s avatar
Jag litar på er alla boys som skrivit gott om knockout, det blir en sån!
Imorgon blir det inköpsrunda, är som ett barn på julafton.
Citera
2022-12-26, 21:44
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Listan färdig för i år än?

Har lite som står som jag tänkte skjuta iväg i år. Ska komplettera med lite tårtor

Sen måste jag ju såklart testa Funkes oneshots och dom som Linders lyckats få in. Extreme har ju fått in lite crosette-tårtor som såklart måste testas. Ska inte bli allt för mycket i år är tanken. Tänkte egentligen köra en del Funke-tårtor men måste skjuta av lite tårtor detta året. Blir nog en Ayers Rock som final iallafall

Har två Carnival från Royal Party som står som jag är sugen på att köra dubbelt av, men det blir nog inte detta året dock. Såg dock att jag hade några Black Widow från Hammargrens som jag glömt lite av så där blev jag lite glad. Så jag tror att jag ska köra 2 stycken samtidigt av dom i år. Det kommer bli riktigt bra tror jag

Fastnade rejält för Christian IV när jag tittade på videos så möjligtvis blir det en sån som komplettering

Själv?

Citat:
Jag litar på er alla boys som skrivit gott om knockout, det blir en sån!
Imorgon blir det inköpsrunda, är som ett barn på julafton.

Om du inte har något emot det tysta partiet så är det bara att köra på. Jättesnygga mines och snurror. Jädrans bra knall i den också. Men skjut den på något öppet ställe och gärna så du är rätt långt ifrån
Senast redigerad av pyro860 2022-12-26 kl. 21:49.
Citera
2022-12-26, 21:53
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Har lite som står som jag tänkte skjuta iväg i år. Ska komplettera med lite tårtor

Sen måste jag ju såklart testa Funkes oneshots och dom som Linders lyckats få in. Extreme har ju fått in lite crosette-tårtor som såklart måste testas. Ska inte bli allt för mycket i år är tanken. Tänkte egentligen köra en del Funke-tårtor men måste skjuta av lite tårtor detta året. Blir nog en Ayers Rock som final iallafall

Har två Carnival från Royal Party som står som jag är sugen på att köra dubbelt av, men det blir nog inte detta året dock. Såg dock att jag hade några Black Widow från Hammargrens som jag glömt lite av så där blev jag lite glad. Så jag tror att jag ska köra 2 stycken samtidigt av dom i år. Det kommer bli riktigt bra tror jag

Fastnade rejält för Christian IV när jag tittade på videos så möjligtvis blir det en sån som komplettering

Själv?

Om du inte har något emot det tysta partiet så är det bara att köra på. Jättesnygga mines och snurror. Jädrans bra knall i den också. Men skjut den på något öppet ställe och gärna så du är rätt långt ifrån
Tack för tips!
Biten med mines och snurror var ingen dealbreaker för mig, snarare tvärtom så att jag tyckte det var ett jäkligt skönt break i de tunga smällarna och bara visuellt vackra krevader, hade det varit slutpartiet på den och att inget kommer efter hade jag tyckt det var mjäkigt, men när den sen återgår i knallar så tyckte jag det var ett nice mittenparti!
Citera
2022-12-26, 21:56
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Tack för tips!
Biten med mines och snurror var ingen dealbreaker för mig, snarare tvärtom så att jag tyckte det var ett jäkligt skönt break i de tunga smällarna och bara visuellt vackra krevader, hade det varit slutpartiet på den och att inget kommer efter hade jag tyckt det var mjäkigt, men när den sen återgår i knallar så tyckte jag det var ett nice mittenparti!

Tror inte du blir missnöjd. Jag hade regn mitt i den förrförra året och förra året var det dimmigt som tusan men jag var nöjd ändå

Två samtidigt hade varit helsjukt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in