Citat:
Ursprungligen postat av
Antoinette
På grund av henne? Inte på grund av sina äkta makar/pappor som tydligen inte klarar av att hålla sina äktenskapslöften då?
Jag tror du underskattar LS. Vi som råkat ut för liknande kvinnor som kopplat på sin förförelsekonst vet hur svårt det kan vara att stå emot.
Själv minns jag kvinnor som alltid skall sitta bredvid på lunchen, som tittar en djup i ögonen, som av "misstag" råkar beröra min hand och rycker hastigt tillbaks den. Kvinnor som alltid skall kramas när man ses på jobbet, som vill stå nära när man pratar och rör på min kropp mycket.
Det mest avancerade jag råkade ut för en gång var att en kvinnas väninna bad mig prata med henne om något viktigt på hennes rum på en personalkonferens. När jag kom in på rummet låg hon med naket underliv på sängen, med särade ben och log samt sa "Kom...".
Behöver jag tillägga att jag vände och gick därifrån?
Män anklagas ibland för sexuella trakasserier. Men kvinnor är inte heller oskyldiga i denna gren. Varför skall vi män utsättas för sexuella frestelser på vårt arbete? Det är inte OK att bjuda alkoholister på sprit. Varför är det OK att kvinnor bjuder män på sex?
Nej, jag håller med dig om att Mats Löfving, ÖB med flera betett sig olämpligt och några kanske kriminellt. Men att LS skulle vara en oskyldig stackars kvinna går jag inte på. Inte med hennes meritlista på män och kraschade äktenskap. Det toppar nog de flesta kvinnors....