2022-12-13, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dieseldebba
Ja det var detta jag kommenterade i ett inlägg från 2020.
Jag tror att Linda Staaf VAR en duktig kvinna i unga år. DÅ verkade hon ambitiös.
Linda ser bra ut för sin ålder.(såklart välsminkad i TV). MEN hon har ett fint utseende för sin ålder.

Men när man hör att hon officiellt (toppen av isberget såklart) knullat 2 av sveriges högsta polischefer och försvarschefer börjar man undra.

Det låter inte som ett helt sunt beteende 😄😄

Linda ser väl helt ok ut för att vara nästan 50 år, absolut.

Det är ju noll det handlar om. Sveriges kanske viktigaste myndighet FÅR inte skötas av tonåriga hanrejer som dyker upp bakom bakelser på bagerier, bakom träd vid elljusspåret, osv osv. Fattas bara att gubbkuken köper ett pappersexemplar av DN och klipper rundlar för ögonen och skaffar röd låtsasmustach. Det är ju på den nivån. Skamligt.
Citera
2022-12-13, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Kan du sluta vara så jävla oseriös i dina inlägg? Håll dig till topic….

Dessutom är dessa två damer folk som inte legat till sig positionen. Dom var trötta på att se en kvinna ligga till sig en position och förmåner. Medans som själva jobbat hårt…. Bra dom vittnae emot både löfving och Linda staaf

Jag tyder det så här att de inte tålde henne eftersom hon gick in på äldreboendet och fick gubbarna att känna sig yngre med yngre sällskapet intill sig.

Äldre slampor är det farligaste djuret i världen.
Citera
2022-12-13, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar

Det är ju noll det handlar om. Sveriges kanske viktigaste myndighet FÅR inte skötas av tonåriga hanrejer som dyker upp bakom bakelser på bagerier, bakom träd vid elljusspåret, osv osv. Fattas bara att gubbkuken köper ett pappersexemplar av DN och klipper rundlar för ögonen och skaffar röd låtsasmustach. Det är ju på den nivån. Skamligt.

Ja, egentligen är det ju Löfving som betett sig mest pinsamt i allt detta.
Citera
2022-12-13, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoraKuzma
Påminn mig inte. Var nyligen på en föreläsning exakt i den andan.
Trodde jag skulle gå upp i limmningen.

Men så här går det med den röda värdegrunden.
Knullfest och noll ansvar. Bara lekstuga.

Du har ett ansvar nu att ta tag i detta Herr Gunnar Strömmer.

Släng ut dessa vänsterstollar. Nu!

Det låter som värsta sektmöte. Vad skulle hänt om du protesterat?
Citera
2022-12-13, 21:21
Medlem
Som det här utvecklar sig verkar fokus bli att män motarbetar kvinnor i maktposition eller i vart fall är det det Linda vill försöka få det till. Hur svårt det är för kvinnliga poliser. Problemet är att hon verkar vara helt obekymrad över att ha privata relationer med sina chefer som dessutom oundvikligen påverkar hennes och omgivningens arbetsutförande. Tar med sina privata problem till arbetsplatsen. Att hennes påstådda makt tillkommit på tvivelaktiga grunder såväl sett till CV samt hur hon har fått vissa anställningar verkar vara mindre viktigt.

Nej det här handlar inte om att hon är kvinna utan om ett mycket omdömeslöst beteende som inte ska förekomma på en arbetsplats i synnerhet inte inom den högsta polisledningen. Som man bäddar får man ligga.
Citera
2022-12-13, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Är det här inte ett tecken på rasism och icke mångfaldstänkande inom poliskåren, borde det inte ha vart minst en bög/flata o neger inblandad oxå för att det skulle vara representativt för svenska folket?

Spontant!?!🤣
Citera
2022-12-13, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar

Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Ja, egentligen är det ju Löfving som betett sig mest pinsamt i allt detta.

Nej, Ann-Marie Orler och Ebba Sverne Arvill är de som är mest pinsamma i allt detta.

Utan deras baktalande hade inget av detta hänt.

Deras anmälningar var dessutom falska. Fejk som Trump säger.
Citera
2022-12-13, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Det låter som värsta sektmöte. Vad skulle hänt om du protesterat?
Förlåt om jag kapar frågan, men det går inte att motsätta sig. Det är som att gå emot en hel avdelning av sektledare plus deras adepter.

Jag hittade ett par medbrottslingar och vi kunde under bordet skämta oss igenom de värsta övningarna. Jag har sagt upp mig, liksom de andra två som inte heller stod ut. Extrem förlust ekonomiskt - fantastisk vinst i personlig stake.
Senast redigerad av Norrlandssommar 2022-12-13 kl. 21:30.
Citera
2022-12-13, 21:27
Bannlyst
Lycka till Linda! Ta en lång sjukskrivning och res till USA och bygg upp ditt liv igen. Sverige är ett avslutat kapitel.
Citera
2022-12-13, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observerare
Knullar hon precis alla högdjur i uniform? Tidigast i tråden påstås att hon är glad i kuk, vilket ifrågasattes. Men jag antar att det numera är fastslaget att så är fallet. Och att stridspittarna är glada i henne.

Jag tror att detta är "eyes wide shut"-varning.(för er som är gamla nog att minnas denna film&#128516
Staaf knullar 2 (som vi känner till) höga chefer.

I TV står Staaf SJÄLV i uniform.....kanske går dessa höjdare på "eyes wide shut-swingers-partyn" där alla dessa elitmänniskor knullar runt med allt och alla som i värsta porr-rullen
Citera
2022-12-13, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Nu får ni lägga av. civilekonom är INTE en skyddad titel. Sluta snacka goja.
Har man en master i ekonomi ska man ha skrivit en D-uppsats. JA.

Att kalla sig läkare och inte vara det är straffbart. Inte att kalla sig civ ek eller journalist för den del heller.

Läs tidigare inlägg din fjant. Där framgår att det inte är en skyddad titel men att de flesta håller dig till Civilekonomernas beskrivning.
Citera
2022-12-13, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Nej, Ann-Marie Orler och Ebba Sverne Arvill är de som är mest pinsamma i allt detta.

Utan deras baktalande hade inget av detta hänt.

Deras anmälningar var dessutom falska. Fejk som Trump säger.

Jag har missat vad som hänt med dom? Vilka är de och vad har de gjort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in