2022-12-18, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka
Det är tydligt att Linda Staaf väljer sina ord med omsorg. Men även om det inte går att bevisa att hon och Mats Löfving var närstående, dvs hade ett förhållande, så som påståtts återstår en del frågetecken kring själva rekryteringen av henne till NOA. Är det så att allt är koscher så länge ett förhållande inte går att bevisa?

'koscher' just så har jag inte tidigare hört på svenska men väl på engelska sedan slutet av åttiotalet.
nej koscher är det inte på långa vägar. det hela är synnerligen olämpligt.

jag tänkte väl högt när jag gjorde min analys. när jag först såg intervjun tänkte jag: va fan håller hon på med!? det hela verkade absurt. det är ju vida känt. det var när jag gick tillbaka o kollade igen som jag insåg att hon ville få det till en definitionsfråga. jfr clintons förnekande av 'sexuella relationer' med monica. de hade inte samlag. utan bara utförde sexuella handlingar.

bla arbetsrättsligt så tror jag det kan ha betydelse. särskilt för henne.
Citera
2022-12-18, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broschyr
Har Linda gett sin syrrans man uppdraget för polisens försäljning på 675 miljoner? Blev det någon upphandling av uppdraget?

Tenzing skapar värden för andra än RPS - nu har de lurat skjortan av ankdammspolisen - dom vågar inte hålla på själva sen de blev grundlurade av han som sen lurade skjortan av kriminalvården o hamnade på kåken
Citera
2022-12-18, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBIWiesbaden
Hon har ju snart avverkat alla chefer inom Polisen och Försvaret .
Att hon fått den tjänsten hon har är för det sitter äldre kåta män på högre poster som väntar på att få knulla henne.
De män som är i chefsposition gillar pisk och smisk i sängkammaren .

Helt rätt tyvärr. Och när hon inte längre ville leka med chefen blev han sur, slog henne på käften och började förfölja henne (enl anmälningarna)
Så här bli det när man tillsätter chefer och annan personal utan att gå på meritlistor och lämplighet. Man undrar vad facket gjorde - satt i lunchrummet o fikade?

Att den här skiten också pågår inom polisen är faktiskt inte förvånande - det ser ut så här på andra arbetsplatser. Man anställer sina kompisar, fruar, älskarinnor
Och följer polismyndigheten anställningstrenden i övrigt då är det fler chefer och administratörer än poliser på gatan - det skulle isf förklara den höga brottsligheten i landet

Och MS spionerade på henne? Hur fick han sitt jobb egentligen? Herregud

Linda Staaf är säkert kompetent för sitt jobb men inte lika kompetent som andra som sökte samma jobb. Dom andra hade bara inte tillräckligt brun tunga eller rätta kontakterna
Citera
2022-12-18, 13:09
Medlem
Systern kör miljonbil som är cashad o hennes man är mycket riiik -
duktiga på att zuuugaaa av folk o företag deras pengar.

Är nog den bästa förklaringen till att Linda är besatt av att lyfta sig o
då måste hon använda sig av den enda tillgång hon vet att hon har.

Hur är det med Thornberg - har han också bearbetat henne med sin schnabel?

Hur är det på arbetsplatsen idag - jobbar linda oftast hemifrån?

Jobbar hon o löfving i stockholm eller norrköping

Var brukar sexnästena vara belägna

Den största ynkryggen o skithögen i det här är Löfving

Är andra män ink arbetskamrater impade eller hånas o föraktas han
öppet eller bara bakom ryggen
Citera
2022-12-18, 14:17
Medlem
Davys avatar
Citat:
Familjeförhållanden och privatliv vill hon annars inte närmare gå in på, ”av säkerhetsskäl”.

”Jag har ju en ganska officiell polisroll. Vilket betyder att jag måste leva lite mer anonymt i mitt privatliv. Hålla en låg profil, inte synas i så många sammanhang. Jag är i princip inte med på sociala medier, till exempel. Och dessutom: Ska jag uppfattas som seriös och professionell i min yrkesroll, kan jag inte vara någon helt annan privat.”
https://chef.se/linda-h-staaf-det-galler-att-inte-ge-efter/

Kunde inte vara längre från sanningen. Herregud vilken patetisk människa.
Citera
2022-12-18, 14:21
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy

Så hon kan 5 språk men vet inte vad tex anonym betyder?
Citera
2022-12-18, 15:02
Medlem
”Samhällsutvecklingen är inte bra. Nu gäller det att visa uthållighet, och inte ge efter

Gäller inte när det går att schackra med hennes underliv.

Tillgänglighet är viktig - ja det kan poliserna Jan Staaf o Mats Löfving bekräfta'

Linda är introvert - hur kan man då vara mediahora o manslukerska o home wrecker
Citera
2022-12-18, 15:51
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Linda är introvert - hur kan man då vara mediahora o manslukerska o home wrecker

Man kan vara introvert på olika vis och i olika grad. Dessutom kan man påstå sig vara det för att slippa en mängd situationer utan att behöva förklara sig närmare.
Citera
2022-12-18, 16:20
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy

Snacka om att leva i en lögn. Den här människan har stora problem, bland annat med sin självbild.
Citera
2022-12-18, 16:30
Medlem
Only2lonelys avatar
Alltså, som kvinna har jag förstått följande av Mistress Staafs mantra; Ligg dig till befordran om möjligt. Eftersom män är djävulens påfund ska man inte dra sig för att krossa deras hjärtan på vägen. Din väg är fri att klampa ner män på vägen mot framgång.
Citera
2022-12-18, 16:50
Medlem
Bydén får väl rädda Staafskan, kan han inte utse henne till chef för t.ex. Flygstaben med tillhörande generals-grad, har de inte någon snabbkurs för detta så Staafskan kan få lite stjärnor på axelklaffarna. Hade inte hon tagit flygcertifikat.
Citera
2022-12-18, 17:10
Medlem
Får köra den också pågar ..Hjälpa Public Service TV --- Nike eller Malin fiska fram Überlöfving

typ
Dueee ..när du stalkat klart där i Joggingspåret kan du vika ner högerarmen sluta Haila --- hjälp till lite.
Vi har uppgifter från Södra Sverige att RIPO Chefen numera går under Alias " Word on the Street "

Papegojehandlarn som i Handlaren som sålt papegojan i Monty Python Norwegian Bliue
sketchen ... som upphört att vara
En smula selektiv i sin avkodning av verkligheten Anders ( Papegojehandlarn ) Thornberg.
Men han får väl sparken på Måndag ----> Känna på Arbetslinjen . men .eehhh hhh

Det här andra som valmanskåren är oklara över ....Är det de
Kriminella Klanerna eller de Kriminella Clownerna

Har Klanerna kommit hit och vi hade redan Clownerna eller är det tvärtom Clownerna som kom hit och vi hade Klanerna ---Pågarna är lite osäkra I den ... delen Sluddrar man lite på presskonferenserna.
Trött kanske efter vin Kvinnor och Sång kan det
förväxlas . Kan ju låta lika på Skånska
ORDET ÄR FRITT ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in