2022-12-19, 15:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
En vanlig uppfattning bland republikaner är att demokrater inte hyser tillräklig respekt för konstitutionen, eller hur?

Abort är igen rättighet enligt konstitutionen och att kunna försvara sig mot staten med vapen är en. Demokraterna fixar gärna begränsningar mot vapeninnehav och underlättar abort.

Precis som att vissa skriker sig hesa om att Trump är nästa Hitler, så överdriver många på högerkanten och föreställer sig att demokrater innebär riktigt otäcka hot.

Men det är extrapoleringar in i framtiden och fultolkningar av vad motståndarna säger, eller hur?
En vanlig uppfattning, ja, om man inte deltar i verkligheten kanske det är sant.
Dock komemr vi minnas trumpen för att konstitutionen skulle skrotas så rumpen kan installera sig själv som president.
Det finns inget du kan säga som ädnrar detta, det måste du väl förstå också, eller tror du ingen märker hur fel ute du är?

Igen vad har abort och vapen med konstitutionen och göra, är det så enkelt du gör påståenden du inte ens förstår dig på och med tanke på avsaknad av svaret på den frågan vad konstitutionen har med dom att göra.
Och det är bara du som pratar om rättigheter abort och konstitution, det är oerhört intresant, då du "glömmer" av att förklara vad konstitutionen kommer in någonstans.
Kommer det ta lång tid att komma dit?
Eller ska vi bara krasst inse du inte ens vet själv.

Att du inte svarar innebär vi förstår att det var nonsens du skrev, kanske nästa inlägg kommer detta?

Och när du avviker ifrån konstitutionen, så vapen ett MYCKET stort problem, och det minsta man kan begära är att olämpliga inte får tillgång till vapen.
Och ha regleringar är ett måste, och det berättar alla döda av vapen i USA.
Det komiska är att Schweiz har extrema mängder vapen också, men där har man reglering och extremt få mord med skjutvapen.

Men IGEN, trumpen vill skrota konstitutionen och installera sig självt,och vad mer behövs sägas än det och fascism och att rumpen vill vara en diktator?
Vi minns trumpen som försökte/försöker förstöra demokratin i USA, och upp tills nu misslyckats med skrota konstitutionen, misslyckades med sin statskupp, misslyckades med systematiskt valfusk och få delstater att "hitta" röster.

SÅ ja, vi minns trumpen som den som ville bli diktator, och det gillade inte medborgarna och trumpens kandidater förlorade stort, och det är sällan man skrattat så sjukt mycket över hur ni inte fattar att trumpen är ett enda stort ankare idag, mestadels för inkompetens, men statskuppsförsök föll inte den Amerikanska medborgaren i smaken.

Det är så vi minns trumpen och den som ville göra USA till diktatur och sätta sig självt på tronen och då är man fascist, och sure, möjligtvis nazist också, men det kan man diskutera, dock skulle jag inte alls förvåna mig om det kom också, alltså inte det minsta, men idag svårt och påvisa, fascism EXTREMT ENKELT och när rumpen vill avskaffa konstitutionen och installera sig själv.

Och jag förstår du har ingen saklighet längre eller ens alls, och att du bara komemr fortsätta skriva nonsens.(Har du återgett något i ditt liv = korrekt ens en gång?)
Citera
2022-12-19, 16:05
Medlem
Den pedofil-globalist som kom undan alla brott och straff med hjälp av pengar och makt.
Så kommer jag minans Trump.
Citera
2022-12-19, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
En vanlig uppfattning, ja, om man inte deltar i verkligheten kanske det är sant.
Dock komemr vi minnas trumpen för att konstitutionen skulle skrotas så rumpen kan installera sig själv som president.
Det finns inget du kan säga som ädnrar detta, det måste du väl förstå också, eller tror du ingen märker hur fel ute du är?
Kontexten var att USA inte bör acceptera censur och valfusk. Jag tror det är vad eftervärlden kommer läsa ur det uttalandet.
Citat:
Igen vad har abort och vapen med konstitutionen och göra
Rätten att bära vapen står i andra tillägget?

Känns som att du missar min poäng. Vilken poäng tror du att jag försöker göra?
Citera
2022-12-19, 17:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Kontexten var att USA inte bör acceptera censur och valfusk. Jag tror det är vad eftervärlden kommer läsa ur det uttalandet.

Rätten att bära vapen står i andra tillägget?

Känns som att du missar min poäng. Vilken poäng tror du att jag försöker göra?
Det har jag redan berättat, så igen vad är det med och abort och vapen som inte är okey konstitutionen????
Och två, ingen har en påstått att abort är en rätt i konstitutionen, du spelar så extremt falskt att det blir komiskt istället.

Men kanske du berättar detta i nästa inlägg och vad detta har med att trumpen vill skrota konstitutionen och installera sig själv som Dear Supreme Leader och per definition vill bli en autokrat och troligtvis en fascistisk sådan och med den historia vi har, vem vet kanske tom nazistisk och med tanke på samröret med nazisten putin.
Kontexten var diktatur, vilket är rätt komiskt, för innan var konstitutionen det viktigaste på jorden för republikaner, men när det blev bananrepubliker, så såg man konstitutionen som ett hinder istället.
Och vad som är mest talande, det är att de inte existerar nått som ska ersätta konstitutionen.
Det är extremt talande, att du tror kontexten är fel ute, ja, då skulle han inte vilja installera sig själv fast än rumpen förlorade stort.
Det roliga i det hela är att jag förutspådde detta innan, men hade faktiskt ge upp att få rätt på denna, men nu är vi där och jag har rätt igen, och det börjar bli jobbigt att ha rätt i såna här prognoser.
Men inte svårt, då det är enkelt att se.

Det är vad vi kommer ihåg om trumpen, förstår det är pinsamt för dig att trumpen så tydligt berättar att demokrati är inte var hans grej.(Vilket vi var massor tidigt som berättade också, och vi alla fick rätt och som väntat också.)
Citera
2022-12-19, 17:59
Medlem
Citat:
Det har jag redan berättat, så igen vad är det med och abort och vapen som inte är okey konstitutionen????
Så du vet det, och ändå frågar du? Varför?
Jag har sagt det flera gånger.
Citat:
Och två, ingen har en påstått att abort är en rätt i konstitutionen, du spelar så extremt falskt att det blir komiskt istället.
Och?
Vad tror du att jag försöker göra för poäng här?
Citat:
Men kanske du berättar detta i nästa inlägg och vad detta har med att trumpen vill skrota konstitutionen och installera sig själv som Dear Supreme Leader och per definition vill bli en autokrat och troligtvis en fascistisk sådan och med den historia vi har, vem vet kanske tom nazistisk och med tanke på samröret med nazisten putin.
Att "skrota konstitutionen" handlade om att det är odemokratiskt att stora techbolag censurerar politiska motståndare.

Hela snacket om att skrota konstitutionen är taget ur sitt sammanhang. Det handlar om att försvara demokratin.

Det är vad jag tror att du kommer inse om 20 år eller så. Att Trump skulle vara en kommunist-nazist-monark är absurt. Det hör du väl själv?
Citera
2022-12-19, 18:08
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så du vet det, och ändå frågar du? Varför?
Jag har sagt det flera gånger.

Och?
Vad tror du att jag försöker göra för poäng här?

Att "skrota konstitutionen" handlade om att det är odemokratiskt att stora techbolag censurerar politiska motståndare.

Hela snacket om att skrota konstitutionen är taget ur sitt sammanhang. Det handlar om att försvara demokratin.

Det är vad jag tror att du kommer inse om 20 år eller så. Att Trump skulle vara en kommunist-nazist-monark är absurt. Det hör du väl själv?
Ja, jag frågar vad abort och vapen har med trumpen vill bli diktator och genoms korta konstitutionen.
Så vad är din poäng som har nått med nått att göra?

Så varför skrev du abort och när vi alla redan vet det inte är i konstitutionen, men inser det kommer förbli en gåta.

Vill man skrota ett lands grundlagar(konstitutionen), så är den oftast fascist.
Och du får vara sur på rumpen att trumpen sade detta, för det är trumpen som tagit dig hit med sina autokratiska önskningar och hur du skruvar dig fram och tillbaka i tron vi inte skulle minans trumpen för alla försök att göra USA till diktatur = försök till systematiskt valfusk och få delstater att "hitta" röster nog så han kunde vinna, ett statskuppsförsök och nu senast berättar att rumpen vill installera sig självt.
Det är vad vi kommer minnas, och ditt nonsens är det ingen som kommer ihåg imon ens.

Dock förstår jag din idol är värdelös som politiker. och att du skäms över detta och tror någon kommer glömma att trumpen försökte avsluta demokratin i USA.(Komiskt nog var vi flera som sade det var en möjlighet helt klart, men det tog ett tag att få rätt, men komiskt rätt som vanligt och det börjar bli jobbigt att ha rätt jämt.)

Och säger man att man ska installera sig själv, så förstår vi exakt vad skrota konstitutionen betyder.
Varför du inbillar dig någon ens skulle tro annat är en gåta, men gulligt att du försöker dock.
Och det är ingen demokrati om man inte följer vad medborgaren röstade på, du vet såna här självförklarande saker
Citera
2022-12-19, 18:20
Medlem
Citat:
Ja, jag frågar vad abort och vapen har med trumpen vill bli diktator och genoms korta konstitutionen.
vad är din poäng som har nått med nått att göra?

Så varför skrev du abort och när vi alla redan vet det inte är i konstitutionen, men inser det kommer förbli en gåta.

Vill man skrota ett lands grundlagar(konstitutionen), så är den oftast fascist.
Och du får vara sur på rumpen att trumpen sade detta, för det är trumpen som tagit dig hit med sina autokratiska önskningar och hur du skruvar dig fram och tillbaka i tron vi inte skulle minans trumpen för alla försök att göra USA till diktatur = försök till systematiskt valfusk och få delstater att "hitta" röster nog så han kunde vinna, ett statskuppsförsök och nu senast berättar att rumpen vill installera sig självt.
Det är vad vi kommer minnas, och ditt nonsens är det ingen som kommer ihåg imon ens.

Dock förstår jag din idol är värdelös som politiker. och att du skäms över detta och tror någon kommer glömma att trumpen försökte avsluta demokratin i USA.(Komiskt nog var vi flera som sade det var en möjlighet helt klart, men det tog ett tag att få rätt, men komiskt rätt som vanligt och det börjar bli jobbigt att ha rätt jämt.)

Och säger man att man ska installera sig själv, så förstår vi exakt vad skrota konstitutionen betyder.
Varför du inbillar dig någon ens skulle tro annat är en gåta, men gulligt att du försöker dock.
Och det är ingen demokrati om man inte följer vad medborgaren röstade på, du vet såna här självförklarande saker
Jag får hänvisa till mitt tidigare inlägg: https://www.flashback.org/sp82812554
Citera
2022-12-19, 19:55
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ja, och vad ska vi göra med dina fantasier om saker som inte ens existerar.
Men det är lugnt, jag förstår du att du redan vet om hur fel du har och att du inbillar dig ingen skulle märka.
Sakligheten berättar något och din osaklighet bekräftar att du är en lögnare.

SÅ du valde att inte svara vad det hade med konstitutionen och göra, glömde du eller var det medvetet att du inte svarade?

När trumpen säger han vill skrota konstitutionen och installera sig självt.
Sen läser man detta och man undrar hur det står till, och med tanke du pratar om politisk bias och när vi pratar om statskuppsförsök och nu senaste fascism och skrota konstitutionen.
Och det var en välja massa nonsens du skrev i stället.

Och detta om politisk bias, nej inte ens nära, trumpen vill man skrota konstitution förstår det är pinsamt för dig, men börja svamla är inte till din hjälp precis.

Och en EXTREMT intressant sak, det är att du nu inte vill prata om konstitutionen och vapen och abort, men antar det blir så när man inte vet vad man pratar om ens.
SÅ jag antar att du inte ens vet själv.

Men detta kanske kommer i nästa inlägg?

Intressant att du tror dig låtsas om att inte trumpen uppmuntra det effektiva virusdödaren blekmedel som skulle döda COVID-19 en minut, men då är man död själv också.
Och vi alla förstår hur pinsamt detta är för dig trumpen sade, eller statskuppsförsöket, stulna dokument.

Och hur TDS-trumpnissarna gråter över fakta kring detta, det är detta vi kommer komma ihåg trumpen för en inkompetent och bondfångare, för syftet hjälpa medborgarna var lågt.

Så få ned blekmedel blekmedel, det vad han sade och inget du kan ändra där, då det är fakta.
Statskuppsförsöket har med bevisning och förstahandsvittnen, som var släktingar och republikaer som beröttatm så ingen politisk bias där inte, utan fakta.
Men nu var trumpen inkompetent igen, så givetvis funkade inte statskuppsförsöket, men jag antar det kan bero på att de inte vågade skicka in sina väpnade styrkor de hade tagit in till närområdet, hemliga möten i garage osv....
Och såna här saker vet du om du hade följt bevisning och förstahandsvittnen, att spela okunnig ändrar itne faktumet.

Och jag älskar såna som dig, då för var inlägg så ser du mer och mer havererad ut, och detta för du nu inte längre deltar i en diskussion, utan du är fast i en fatasi att inte trumpen försökte bli diktator och MISSLYCKADES

Och nu i mellanårsvalet kom domen, trumpens kandidater var värdelösa och var inte ens nära att vinna.

Medborgarlöner är enda framtiden, alternativt att allt är gratis som behövs för leva okey.
Men nått sånt behöver vi aldrig oroa oss över och under vår livstid, men vi kommer nog få se tendenser till det.

Jag misstänker om trumpen hade lyckats med sitt statskuppsförsök, så hade han börjat göra FED till sin personliga plånbok, för det är pengarna som driver han inte att styra medborgarna, för det kommer längre ned på listan.

Vi minns trumpen som inte klarade av att slutföra sakliga argument, så att han skulle förstå är mycket tveksamt.

Vi minns så väl när trumpen och kim höll på, och vi som var saklig berättade direkt att kim kommer lura arslet av trumpen, och så skedde också.
Och kims vinkel var att få lugn och ro för sina kärnvapen och missiler, och trumpen var en enkel mark för för kim.

Det var faktiskt hur satans roligt som helst nu när man tänker på det efteråt, och frågan vi ställde oss då, är trumpen verkligen så korkad och svaret blev, ja, det var han.

Samma sekund när trumpen berättar han vill skrota konstitutionen och installera sig själv, så är det en autokrat tveklöst.
Men hur du kan inbilla dig annat, låter som du valt att glömma en massa saker.
Ska vi se, försök till systematiskt valfusk och få en delstat att "hitta" röster, statskuppsförsök och som förstahandsvittnen och bevisning redan klargjort det var ett statskuppsförsök, om än ett väldigt inkompetent försök, men väpnade styrkor låg i beredskap för öka trycket, varför de inte aktivera dessa vet jag inte riktig, men det viktiga är att de fanns där och att de prata med källor i vita huset under kuppförsöket att stoppa konstitutionens gång efter en rättmätig vinnare.(Och det visste vi rätt omgående också, för utom de som tror på tomtar, och de som tror på tomtar de har inte ens bevisat att en enda delstat har haft röster som ens var i närheten att ändra valet, komiken är att republikanska valfusk är alltid majoritet också, men det är enskilda valfusk inte systematiska som krävs för ändra ett resultat, som trumpen försökte som vi alla vet om idag.)

OCH till slut, trumpen är ingen starkledare, men förstår du vill inbilla dig detta, men stark inte alls, då hans fokus ligger på sin egen plånbok som alla bondfångare har.

Det finns ingen saklighet alls i dom du svarar, så förvänta dig inget svar som ens snuddar på reflektera din fråga

Man minns trumpen som bajskorven i hörnet som nu de vill undvika, man såg ju på valresultatet och mellanårsvalen, där normalt är det opposition som vinner rätt bekvämt oftast, nu slaktades trumpens kandidater.
Och det var rätt troligt se hur republikanerna faller i bitar, och där man har en person med diktators önskningar ropar om skrota konstitutionen för döva öron.
Hitta röster ok? Rätt resultat problem?
Vilket statskuppförsök? Demostranterna intog capitolium på eget initiativ. Se 2024, han har även efter en nedslag 2020 kvar alla sina följare, utan att tvinga dem, utan att muta dem.
Citera
2022-12-19, 23:15
Medlem
dufrianords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Vadå ska dom öka i värde liksom eller vadå?
Det steg ju direkt när han lanserade sin fåniga superhjälte kort av sig själv. Nya valutan efter $ Dollarn kanske?
Donald Trump’s NFT Trading Cards Pump 350% In Value Upon Launch

Att Amerikanerna ens köper idolbilder av Donald Trump när de är allvarliga ekonomiska problem i USA säger en del om hur Donald Trump har idoliserats som President. Han döljer de inte längre.
Citera
2022-12-19, 23:40
Medlem
Jag tror att han går till historien som kapitalisten som först blev president och sedan slutade som kåkfarare. Vi får se om jag får rätt.
Citera
2022-12-20, 00:46
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dufrianord
Det steg ju direkt när han lanserade sin fåniga superhjälte kort av sig själv. Nya valutan efter $ Dollarn kanske?
Donald Trump’s NFT Trading Cards Pump 350% In Value Upon Launch

Att Amerikanerna ens köper idolbilder av Donald Trump när de är allvarliga ekonomiska problem i USA säger en del om hur Donald Trump har idoliserats som President. Han döljer de inte längre.

Ja asså och de är digitala... de ska ju fan va tryck så man kan hänga på väggen. Ha en jävla jpeg i telefonen hur kul e det.
Citera
2022-12-20, 06:39
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag får hänvisa till mitt tidigare inlägg: https://www.flashback.org/sp82812554
Och som jag berättat dina fel på, och nu försöker du låtsas det inte finns.
DU gör makabra påståenden om konstitutionen, som du sen inser du aldrig kan förklara.
Det ser rätt skoj ut när du inbillar dig ingen skulle se vad du skriver.

Och de4t intressant är att precis ingenting ändrar sig för dig och sakligheten.
Men vill du försöka igen?
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Hitta röster ok? Rätt resultat problem?
Vilket statskuppförsök? Demostranterna intog capitolium på eget initiativ. Se 2024, han har även efter en nedslag 2020 kvar alla sina följare, utan att tvinga dem, utan att muta dem.
Du har lite att läsa upp dig om, eller är du en som försöker säga att trumpen aldrig haft fel och aldrig ljugit?

Men intressant påstående när par självklara republikanska huset platser förlorades för trumpen stöttade dom, mellanårsvalet berättar du har fel.
Och följare vem faan bryr sig om dom?

Och nej, det var en samordnad attack, varför skulle annars kuppmakarna på marken prata med vita huset för?
Men det är lugnt, jag förstår att du antingen låtsas eller inte ens vet nått något om det du skriver.

Och så har vi det att trumpen följde upp med att nej, ingen konstitution och installera mig istället som Dear Supreme Leader, jag förstår att du aldrig kommer få detta ens det allra minsta korrekt.

Men jag förstår när man satsat på fel häst och denne försöker begå statskupp och att det är rätt pinsamt för er, det komiska var att många berättade detta före att det var stor risk för detta, och de har alla rätt idag det är rätt komiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Ja asså och de är digitala... de ska ju fan va tryck så man kan hänga på väggen. Ha en jävla jpeg i telefonen hur kul e det.
Du får läsa upp dig om digital konst, inte för detta är det, men är tänkt som sådan, men bara till för scamma sina fans.
Är du såpass okunnig du inte ens förstår hur det är tänkt?
Finner det imponerande att ha så starka åsikter om något du inget vet om.

Skulle säga det är rätt udda av dig.

Men det vi nu kommer ihåg trumpen mest för, är hans försök att göra USA till diktatur!
Och ingenting som du kan göra att glömma av detta, även om du försöker låtsas, för var gång du svartar mig, så blir du påmind om verkligheten och jag fucking love it
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in