2023-06-15, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Tycker det känns ganska givet. 2016 hade Trump stöd av den typiskt skattetrötta amerikanen som gråter blod ifall en skattekrona någon gång skulle gå till fattiga. Men numera stöds han i princip bara av en mer ideologisk höger. Och det räcker inte.

Biden verkar ha så lite stöd så det kanske kan ge Trump de väljarna han behöver eller vad tror du? Verkar som Biden kan ställas mot Trump
Citera
2023-06-15, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Biden verkar ha så lite stöd så det kanske kan ge Trump de väljarna han behöver eller vad tror du? Verkar som Biden kan ställas mot Trump
Biden e väl nästan lika impopulär men jag tror det stupar på att fan-cluben kring Trump e för extrem. Trump överlever helt enkelt inte detta året politiskt.
Citera
2023-06-17, 01:25
Bannlyst
Som en transaktivist och förkämpe för draqquens.

Trump 2013 :hyllade transkvinnor för deras mod. Kallade dem vackra.

Citat:
In since unreported radio and television interviews from spring and summer 2012, Trump celebrated the interest in a 23-year-old transgender woman named Jenna Talackova participating in a Canadian pageant. He then later effusively praised the winner of the Miss USA pageant, Olivia Culpo, for saying that transgender women should be allowed to compete.

Trump 2023 :transkvinnor är sjuka.

Ifall hans väjjare inte förstår att han är en conman så gör det mig bara glad. En dag blir han avslöjad. Så leder det till att han kommer att få dem att aldrig mer vilja utnyttja sin rösträtt eller donera pengar till en kandidat.
Citera
2023-06-17, 07:22
Bannlyst
Svenskarna är alldeles för indoktrinerade för att förstå honom. Det är enklare att förstå honom om han faktiskt ges tid att säga sina saker. Men svensk massmedia syftar inte till att lyfta fram detta. Redan 2016 sympatiserade jag med Trump för världsfredens skull. Jag hade rätt, det är bara att titta hur allt faller samman nu efter Trumps "valförlust" 2020. Krig i Ukraina och makten i väst vill även ha krig mot Kina.
Senast redigerad av Tymmiedickzon 2023-06-17 kl. 07:33.
Citera
2023-06-17, 07:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Varför flinar tyskarna åt honom och försökte göra honom till åtlöje?

Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
För att dom, precis som övriga Eu-politiker har precis noll koll på vad som händer i världen. Allt de ser och hör är vad som tjattras i deras arbetskorridor. Idioter som upplyser idioter.

Då uppstår det sådana situationer. Helt bisarr men förklarar en hel del om varför väst tågar spikrakt ner i komministträsket deluxe. T.o.m Lenin hade spytt på dagens politiker.

PK-folk anställs för att informera pk-folk. Pk-folk vill höra pk och fatta beslut utifrån det och då blir det inte bra någonting.
Citera
2023-06-17, 09:29
Medlem
Som den bästa presidenten genom historien. Ingen kommer ens i närheten.
Citera
2023-06-17, 11:51
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tymmiedickzon
Svenskarna är alldeles för indoktrinerade för att förstå honom. Det är enklare att förstå honom om han faktiskt ges tid att säga sina saker. Men svensk massmedia syftar inte till att lyfta fram detta. Redan 2016 sympatiserade jag med Trump för världsfredens skull. Jag hade rätt, det är bara att titta hur allt faller samman nu efter Trumps "valförlust" 2020. Krig i Ukraina och makten i väst vill även ha krig mot Kina.
Jo, vi alla sakliga vet att hen är en bondfångare, och det är en sak vi aldrig kommer glömma av trumpen.

Vi minns trumpen att det var en president som hade stora svårigheter att säga två meningar i rad med en röd tråd.
Och vi kommer minnas den egna ointelligensen som gav hen ett åtal.
Citera
2023-06-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Christer
Som en transaktivist och förkämpe för draqquens.

Trump 2013 :hyllade transkvinnor för deras mod. Kallade dem vackra.

Trump 2023 :transkvinnor är sjuka.

Ifall hans väjjare inte förstår att han är en conman så gör det mig bara glad. En dag blir han avslöjad. Så leder det till att han kommer att få dem att aldrig mer vilja utnyttja sin rösträtt eller donera pengar till en kandidat.
Var har Trump sagt att transkvinnor är sjuka?
Citera
2023-06-17, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Var har Trump sagt att transkvinnor är sjuka?
Du menar att han behöver verbalisera orden?

Han behöver inte säga dem. Det räcker med att han tänker så för att påståendet ska vara sant.
😉
Citera
2023-06-17, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Christer
Du menar att han behöver verbalisera orden?

Han behöver inte säga dem. Det räcker med att han tänker så för att påståendet ska vara sant.
😉

Räckte det inte med en axelryckning?
Citera
2023-06-17, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Räckte det inte med en axelryckning?
Det råder delade meningar.

President Trump menar att det räcker med hans tankekraft för att samtliga dokument i nutid och framtid ska avklassicfieras.

Nixter och vinkelhak menar att det finns en standing order om att allt som når Trump är offentligt material.

Nu till kruxet. Donald Trump valde att belägga sekretess på vita husets loggar över besökare som tidigare varit offentliga för allmänheten då vita huset är en federal byggnad . Han uttryckte detta skriftligt. Hade det inte räckt med att han bara blinkat eller tänkt tanken för att detta skulle ske?

Jag begriper väl att dessa åsnor inte själva tror på att processen går till så här. Men jag är villig att spela med så länge de kan förklara exakt hur dokument avklassas och säkerhets klassas beroende på Donald Trumps empatiska förmåga.
Jag tycker att vi alla ska spela med och låta dem få löpa linan ut med denna banala lögn.

Är ni med mig?
Citera
2023-06-17, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Som den bästa presidenten genom historien. Ingen kommer ens i närheten.
Inte ens Gerald Ford? Han startade inga krig och statsskulden var rekordlåg, inflationen halverades, och migration från Mexico var rekordlåg, när han lämnade vita huset, i jämförelse med Donald Trump

Dessutom fick han ett presidentiellt bibliotek gratis av allmänheten. Donald Trump tvingades bevara sina dokument på toaletten i en golfklubb. 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in