2022-12-19, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Men våra favorit-kriminologer har ju via media berättat för folket (och utbildar polisen) att hade inte den här personen "flytt" till Sverige och begått detta brott så hade en fattig svensk av låg socioekonomisk börd begått detta brott.

Jerry förklarar för det dumma folket:

Så vi får väl som vanligt lita på Jerry och anta att Albin hade begått detta brott istället om Sverige inte bedrivit massimport från Afrika.

Flickan är förstörd för resten av livet, hade kanske varit bättre om hon avlidit, GM blir omhändertagen resten av livet, vi måste ju följa barnkonventionen
Han kan se fram emot ett eget nyrenoverat rum, tillgång till sjukvård dygnet runt via USK och sjuksköterskor, utbildning, mat/fika/underhållning och stadsresor.

Alltså den där jävla jerzy! Han borde vara kandidat till att bli cellkamrat med negermonstret på vårdinstitutet.
Citera
2022-12-19, 09:20
Medlem
Ok så vilken politiker tar ansvar för detta & andra mord/överfall? Är ni stolta & glada nu?! Ja det är ni, det har ni själva sagt!
Citera
2022-12-19, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Men våra favorit-kriminologer har ju via media berättat för folket (och utbildar polisen) att hade inte den här personen "flytt" till Sverige och begått detta brott så hade en fattig svensk av låg socioekonomisk börd begått detta brott.

Jerry förklarar för det dumma folket:

Så vi får väl som vanligt lita på Jerry och anta att Albin hade begått detta brott istället om Sverige inte bedrivit massimport från Afrika.

Flickan är förstörd för resten av livet, hade kanske varit bättre om hon avlidit, GM blir omhändertagen resten av livet, vi måste ju följa barnkonventionen
Han kan se fram emot ett eget nyrenoverat rum, tillgång till sjukvård dygnet runt via USK och sjuksköterskor, utbildning, mat/fika/underhållning och stadsresor.

Precis så resonerar vänsterideologiskt drivna kriminologer a la Jerzy Sarnecki.
Aldrig gå in på genetik - check.
Aldrig gå in på religion, kultur, traditioner, seder - check.
Fokusera enbart på socioekonomi - check.
Gör allt för att flytta ansvaret/skulden från de kriminella om de har mörk hudfärg är muslimer eller bor i en no-go-förort - check.

Visserligen kan jag till viss del köpa idén om att gamla lågklassindivider i alla fall rent relativt kan få det bättre om det kommer in nya lågklassindivider och att de sistnämnda också tar över viss kriminalitet men att detta skulle vara den främsta orsaken eller den enda eller en av få orsaker köper jag inte alls.

Skrämmande att Jerzy fortfarande får mediatid.

Låt oss säga att Sverige från och med 1985 bland asylsökanden bara hade gett rätt att stanna i landet till kvinnor oxh/eller högutbildade och/eller högstatusjobbpersoner och/eller psykiatrisk stabila och då främst sekulariserade och också då främst icke-extremt ideologiska/kulturella, är det då någon som på fullt allvar tror att vi hade haft en liknande situation när det gäller invandrarrelaterad brottslighet (eller problem med islamism) då?
Citera
2022-12-19, 09:41
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Visserligen kan jag till viss del köpa idén om att gamla lågklassindivider i alla fall rent relativt kan få det bättre om det kommer in nya lågklassindivider och att de sistnämnda också tar över viss kriminalitet men att detta skulle vara den främsta orsaken eller den enda eller en av få orsaker köper jag inte alls.

Så är det ju inte ens, svensk "underklass" gör inte en klassresa för att det kommer en utländsk underklass, snarare sätts de att tävla om skitjobben och åtgärderna.
Citera
2022-12-19, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Det kan man visst, och det görs hela tiden.

Många skiter i konsekvenser, antingen ständigt, eller vissa gånger.
Det är fysiskt omöjligt att skita i konsekvenser, vi kan endast utföra en handling om vi bedömer konsekvenserna vara fördelaktiga. Man kan inbilla sig själv att man skiter i konsekvenserna, men det beror isåfall bara på att man där och då inte förstår vidden av dem. Om man verkligen förstår att en handling inte kommer att vara värt det så kan man inte motivera sig själv att utföra den, detta är en logisk självklarhet.

Alla som någonsin ångrar att de begick ett brott begick brottet eftersom de inte förstod bättre.
Citera
2022-12-19, 10:02
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Nu är det ju dock inte ett sådant samhälle där "vi plockar folk".

Strängare straff kunde han inte fått.

Avrättar man inte missfoster som denna neger så är det ett tecken på att vi INTE lever i en civiliserad värld.
Citera
2022-12-19, 10:07
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Tänk att behöva vara vårdare till Etiopiermonstret. Jag hade sagt upp mig på fläcken. För att ens ha magen till att ta hand om monstret så måste man nog vara legitimerad batikhäxa.

Titta på bilderna & filmerna på Luna. Vilken fin syster hon var till sin lillasyster. Vilket fint barn som sprudlade av glädje. Och en dag så kommer Etiopiermonstret och tar detta och hennes framtid ifrån henne. Idag har Luna irreversibla hjärnskador och kommer med stor sannolikhet vara i behov av assistans livet ut 😢.

Detta dådet har påverkat mig något oerhört. Och det äcklar mig att Etiopiermonstret fortfarande befinner sig i livet. Men eftersom vi inte har folkdomstolar i det här landet så måste det få vara så. En avhumanisering är dock på sin plats. Etiopiern är självaste avbilden av ett monster 🤮.

Ja, jag hoppas verkligen att alla invandringsvurmare är nöjda nu.

För övrigt: Skriv för i helvete NEGER före "monstret". Det här är flashback, inte Facebook.
Citera
2022-12-19, 10:09
Medlem
Yodawgimbads avatar
Starkt och bra gjort att gå ut med namn bild osv, folk behöver få se ansiktet på alla som blir offer för deras godhets-krig och inte bara bli en till i mängden.
Citera
2022-12-19, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Så är det ju inte ens, svensk "underklass" gör inte en klassresa för att det kommer en utländsk underklass, snarare sätts de att tävla om skitjobben och åtgärderna.
Personligen har jag ingen aning vad som kan stämma i just detta fall. Men helt klart är att vissa kriminologer är vänsterideologiskt drivna och hoppar över faktorer såsom genetik, kultur, religion samt stirrar sig blinda och överdriver effekterna av socioekonomi. Eller kör på med rasism, dizkriminering och fritidsgårdar in absurdum.

I detta tragiska fall hade det förmodligen varit väldigt enkelt att ringa in femtonåringen som en (potentiellt) samhällsfarlig individ då han tillhör många olika riskgrupper
Manligt kön - 1 riskgrupo, tonåring - 1 riskgrupp till, låg SES - 1 riskgrupp till, psykiatriskt störd - 1 riskgrupp till, afrikanskt ursprung - 1 riskgrupp till. 5/5 möjliga, alltså borde det ha fullkomligt skrikigt varning om honom och han borde ha hårdvevakats eller låsts in eller ännu hellre blivit utvisad ut ur landet för all framtid.
Citera
2022-12-19, 10:21
Medlem
Många som reagerar väldigt "primitivt" i tråden. Sorgligt om ni verkligen menar det. Hjälper ju inte Luna ett smack. Finns fullt legala vägar att gå.

Utvisning

Förlust av medborgarskap och sedan utvisning (ej möjligt i Sverige nu men vi får hoppas att det blir det i framtiden)

Inlåsning under lång tid (i hans fall borde han aldrig släppas ut igen)

Hårdbevakad frihet (fullt möjligt men dyrt misstänker jag och samtidigt förmodligen tämligen osäkert)
Citera
2022-12-19, 10:22
Bannlyst
Det här är den där typen av fall som, till slut, hade kunnat få stopp på det mångkulturella experimentet. Det enda som hade behövts då hade varit hennes fars/familjs vilja och förmåga att göra något radikalt. Dock tycker jag att det går att se på dem att de inte är villiga att göra det (kanske för att tjejen också har en lillasyster). De ser helt enkelt inte ut som den typen av personer som skulle kunna vara kapabla till att gripa sin egen rättvisa (för sådan får du inte i Sverige).

Trist. Tänk hur det hade kunnat förändra samhället i grunden om 1. GM snabbt kom ut, blev kidnappad och sedan brutalt torterad till döds ihop med delar av familjen och sedan 2. ett politiskt attentat riktat mot de makthavare som propagerar för importen/socialtjänsten på det.
Citera
2022-12-19, 10:35
Medlem
oilwargs avatar
Skriv under protestlistan

https://www.skrivunder.com/utvisa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem