2022-12-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Vad är det för survey?

Om man är nöjd med det som levererats, rabatter mm.
Citera
2022-12-18, 08:57
Medlem
kaktusplastiks avatar
Medlemmen SNS är en av de sista aktiva, och game master fram tills för någon månad sedan. Hon skriver:

Citat:
Hi everyone! Unfortunately I’ve realized the NFT world isn’t a great place for my mental health right now so I’m trying to sell my NFTs. I know it’s not a good time to sell right now but please let me know if you would be interested in any of my WoAs, would even be able to do “package deals” for all or multiple of them 💕

Så ännu en av de mest aktiva hoppar av nu.

Minns i discorden start, Vanja hånade då andra projekts chattar. ”Det är bara GM och GN” (alltså good morning och good night). Nu är de där själva. Moderatorerna håller pliktskyldigt någon liten dialog i huvudchatten varje dag, annars ser det verkligen dött ut.
Citera
2022-12-18, 08:58
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krokodemius

Aha, intressant. Men om resultatet är negativt lär vi tyvärr aldrig få se det.
Citera
2022-12-18, 09:55
Medlem
billigtvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krokodemius

Jag är holder och har inte sett till någon survey…
Citera
2022-12-18, 12:57
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Moderatorerna håller pliktskyldigt någon liten dialog i huvudchatten varje dag, annars ser det verkligen dött ut.

Ja gud så tragiskt detta är. Vanja är som en trasig skiva och postar samma content för både IG, bloggen, och sen in i discordchatten "jag har gjort nissepyssel idag! Jag har gjort nissepyssel idag! Jag har gjort nissepyssel idag!".

Ingen woa-nft har sålts på andrahandsmarknaden på 8 dagar och floorprice är 0,015. Dags att övertala någon ny kompis att göra en golvrensning igen?

Jag funderar också på motiveringen varför SNS tycker att woa medlemskapet är så dåligt för mentala hälsan att hon vill ur. Jag gissar att det är för att det är för motigt att försöka hålla uppe energin i ett projekt som är stendött. Inga som dyker upp till spelen etc.
Citera
2022-12-18, 15:00
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Ja gud så tragiskt detta är. Vanja är som en trasig skiva och postar samma content för både IG, bloggen, och sen in i discordchatten "jag har gjort nissepyssel idag! Jag har gjort nissepyssel idag! Jag har gjort nissepyssel idag!".

Ingen woa-nft har sålts på andrahandsmarknaden på 8 dagar och floorprice är 0,015. Dags att övertala någon ny kompis att göra en golvrensning igen?

Jag funderar också på motiveringen varför SNS tycker att woa medlemskapet är så dåligt för mentala hälsan att hon vill ur. Jag gissar att det är för att det är för motigt att försöka hålla uppe energin i ett projekt som är stendött. Inga som dyker upp till spelen etc.

Haha verkligen. Ekar det i Vanjas kanaler?

Picklan kämpar på och ska handla lite från SNS. Men inte ens hon kan hålla uppe takten med tanke på alla som vill bli av med sina WoA. Det där golvet är osopbart.

Ja så tror jag att det är. Det är nog jäkligt jobbigt att hela tiden känna att man måste vara online, positiv och styra kul grejer i discorden för annars händer I N G E N T I N G.
Citera
2022-12-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigtvin
Jag är holder och har inte sett till någon survey…

Den fanns i den låsta kanalen #surveys i början av december
Citera
2022-12-19, 19:19
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88

Då måste man ställa sig frågan - och det gör jag - när kommer ni som hänger i tråden slå till på en jpg-bild och samtidigt få tillgång till discordkanaler och minecraftserver? Det är i dagsläget svårt att se att det blir några fler fysiska träffar och goddiebags, men vänder marknaden kan även detta blir aktuellt. Jag leker med tanken att 20-30 kr kan jag avvara till detta och samtidigt få ett kört minne. Men då får det vara en earth wahmen eller en mermaid...
Kanske blir lite speciell stämning om jag outar att det var jag som startade tråden på flashback, men jag kan givetvis ställa upp på en AMA innan vi återgår till att gräva efter guld, färga får och allt annat jag ser ungarna gör i minecraft.
Citera
2022-12-19, 21:40
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaSaliv
Jag leker med tanken att 20-30 kr kan jag avvara till detta och samtidigt få ett kört minne. Men då får det vara en earth wahmen eller en mermaid...

Hm låt se vad som finns på opensea. Nr 105, en blonderad mestizo i pyjamas. Njaaa. Han ger mig kriminella vibbar.

Men nr 2820? Smurfblå sjöjungfruhen med en, vad fan är det hen har runt halsen, en fiskformad dildo?!

Hm jag får tänka en stund till tror jag. Vi vet ju från discorden hur viktigt det är att connecta med sin woa nft på djupet.
Citera
2022-12-21, 20:14
Medlem
kaktusplastiks avatar
Resultatet av surveyn presenterades öppet! Så då kan ni lista ut att det var ett positivt resultat. 80% är nöjda med allt i princip. 80% av de 5% som deltog alltså... Verkligen bra underlag att ta beslut utifrån.

I övrigt har det kommit upp ett långt announcement som säger vad de ska göra 2023 (spoiler: det är bara massa bla bla bla).

Mer pengar ska pressas ner i Märta Larssons fickor i alla fall. Hoppas Vanja köpt på sig många aktier i hennes AB.
Citera
2022-12-21, 20:53
Medlem
quattrostagionis avatar
Kan du berätta mer för oss som inte har tillgång till discorden?
Citera
2022-12-21, 21:25
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quattrostagioni
Kan du berätta mer för oss som inte har tillgång till discorden?

Det finns verkligen inte mycket att säga? Det är typ en a4-sida med samma tomma snack som alltid. Metaverse är framtiden, kvinnor ska in i web3, marknaden är svår, WoA’s holders är så nöjda bla bla bla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in