2022-12-17, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Snälla säg att det här är fake, snälla…
Var ju en svensk snubbe som hade gjort en sån fakeprofil med. Tjejerna blev galna.
Spelar ingen roll vad man gjort om man är hunk vet du.
Citera
2022-12-17, 19:43
Medlem
TinderMilfs avatar
Jag ska förtydliga mig: absolut inget fel på de killar jag valt att prata vidare med. De är härliga på alla sätt & vis & vissa har jag varit sjukt sugen på att träffa.

Mitt ”problem” med Tinder är att det verkar som att jag måste gå ner minst 20 år i ålder & det känns lite mycket. Jag tänkte kanske ngn 9 år yngre & max 15 år yngre.

Jag sextade med en snygg & kåt 25-åring & han är helt amazing men det känns nästan som han kan vara en kompis till mina barn & det är en smula weird.

Är det så att med kvinnor i min ålder som letar fwb på Tinder så har man att välja på män upp till typ 27 år eller åldringar? 😅

Jag har Tinder på paus för att försöka smälta det faktum att jag måste gå ner så i åldrar. Det känns inte bekvämt men man kanske vänjer sig? Jag har inte förlikat mig med detta ännu.
Citera
2022-12-17, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinderMilf
Jag ska förtydliga mig: absolut inget fel på de killar jag valt att prata vidare med. De är härliga på alla sätt & vis & vissa har jag varit sjukt sugen på att träffa.

Mitt ”problem” med Tinder är att det verkar som att jag måste gå ner minst 20 år i ålder & det känns lite mycket. Jag tänkte kanske ngn 9 år yngre & max 15 år yngre.

Jag sextade med en snygg & kåt 25-åring & han är helt amazing men det känns nästan som han kan vara en kompis till mina barn & det är en smula weird.

Är det så att med kvinnor i min ålder som letar fwb på Tinder så har man att välja på män upp till typ 27 år eller åldringar? 😅

Jag har Tinder på paus för att försöka smälta det faktum att jag måste gå ner så i åldrar. Det känns inte bekvämt men man kanske vänjer sig? Jag har inte förlikat mig med detta ännu.
Men du ska inte leva med karln. De är fräschare mellan 25-33. Precis som du säger är äldre karlar inte snygga generellt utan skapar mer intresse för att träffa yngre.

Ge det tid. Låsningen löser sig.

Men jag kör på nu med facebook och plötsligt visas äldre snygga män. Så de finns en del iallafall.

Är det sexting så är de redan med andra äldre. Många säger ju att det är vad de söker och de har sannolikt en del i ruljansen. De du kan få som är 25-27 efter 40 har sannolikt det som dragning med äldre kvinnor. Känns inte jätte"normalt" med kvinnor efter 35 om det inte är åt vad de många gånger går igång på.

Du har förövrigt ju redan sex om du sextar med dem och de är inte äldre då heller än vad de är irl.
Citera
2022-12-17, 20:08
Medlem
Citat:

Men kör. Uppenbart att du vill, vet inte vad det är att förtydliga öht, du är kåt på snubben, säkert ömsesidigt, gå och ha en riktigt het kväll nu, damen!
Citera
2022-12-17, 22:28
Medlem
Citat:

Jag tycker att du gör fel som utnyttjar dessa unga mäns problematik med sexmissbruk. Det är inte dig de behöver på riktigt.
Citera
2022-12-17, 23:02
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Citat:
Jag är en medelålders kvinna (50+) som skaffade Tinder för att leta efter en fwb.
Vet inte vad jag hade förväntat mig men definitivt inte hur det blev.

Jag hade ingen bio & bara en porträttbild. Ganska snabbt blev jag klar över att äldre män oftast inte tagit hand om sig själva & de som har det letar efter yngre samtidigt som de poserar med dyra klockor & skriver i sin bio att de har bra ekonomi, hus etc. - väldigt tragiskt. De flesta var dessutom väldigt tråkiga & dåliga på att kommunicera.

Jag sänkte åldersspannet & vips var det mängder som swajpade ja: unga män där de flesta var 25-27 år. Detta var jag absolut inte förberedd på. Plötsligt gick det att ha roliga & spännande samtal, flirta & bli uppvaktad som aldrig förr. Självklart var många oxå för rakt på sak & allmänt äckliga.

Well… efter några veckor har jag nu pausat profilen & har inte träffat ngn IRL. Är ganska svårt att förlika sig med tanken att det är en uppsjö av villiga män - som bara är några år äldre än mina barn - som vill ha sex med någon som kan vara deras mor 😳

Hur gör ni andra?

Vill du ha en FWB så är det väl bara att välja den snyggaste och mest intressanta 20-nåntingåringen och köra? Jag är man, men har upplevt lite samma sak, fast IRL då: de kvinnor som visar intresse för mig tenderar att vara under 30, d v s unga nog att vara mina döttrar. Smickrande, och lite kul, men jag fattar ju att det inte kan leda till något långvarigt. Nu ser jag ju inte ut att vara så gammal som jag är, är smal och i hyfsad form, och lever inte heller samma liv som mina jämnåriga, så kanske är det därför?
Citera
2022-12-18, 00:33
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
bröt isen med en tjej. Hon hade en bild på en falafel med en selfie där det stod, ”en falafel kan aldrig falla fel,” varpå jag skrev att jag en gång hade en debatt med en falafel en gång och att den saknade källkritik. Hon skrattade, vi bytte snap sedan fortsatte jag på spåret vi hade innan med just skämt. Frågade om hur hon skulle beskriva sin humor och som med alltid när det gäller kvinnor så visste hon inte. Hon frågade inte mig. Då frågade jag om det mest olämpliga stället hon skrattade på och det var väldigt meh, liksom förväntade mig nåt kul som när jag och min efterblivna kusin fick en skrattattack på vår farfars begravning för vi tänkte på en sjuk grej vår farfar gjort, men det kunde jag ju inte säga då hon inte frågade. Det var dessa snapparna och nu kommer hon bara stå och ruttna där. Så oerhört tråkigt raktigenom.

Sedan måste alltid vara så perfekt och spännande. Det duger inte att lära känna henne med frågor för då ”är det ett förhör.” Finns liksom inget normalt, hur fan gör de som kammar hem brudarna där? Ser bra ut, lätt en 7a. Får både blickar och uppmäksamhet. Vet att 999 killar snapar henne och göder hennes ego och det är dessas fel som du nämnde. Men där finns ändå de som är Gudar på att skriva och då undrar jag hur de gör! Om man träffats ett par gånger och legat, DÅ behövs det ingen magi när man skriver för man är redan inne.

O hade du ställt samma frågor till en kvinna irl hade ni haft världens mest underhållande diskussion.

Kvinnor på sociala medier är övergödda med uppmärksamhet. Vi måste sluta ge dem det. Män MÅSTE lägga ner med att simpa för kvinnor online. Kvittar hur intressant du är, 9/10 bryr sig inte, även om du skulle vara lika intressant som Jordan Peterson.. De vill bara ha bekräftelsen, sen är de nöjda.
Citera
2022-12-18, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
O hade du ställt samma frågor till en kvinna irl hade ni haft världens mest underhållande diskussion.

Kvinnor på sociala medier är övergödda med uppmärksamhet. Vi måste sluta ge dem det. Män MÅSTE lägga ner med att simpa för kvinnor online. Kvittar hur intressant du är, 9/10 bryr sig inte, även om du skulle vara lika intressant som Jordan Peterson.. De vill bara ha bekräftelsen, sen är de nöjda.
Är Jordan Peterson intressant? På vilket sätt?
Citera
2022-12-18, 08:25
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Är Jordan Peterson intressant? På vilket sätt?

Extremt. Nu vet inte jag om du trollar eller inte. Men lyssna på honom, alt. läs hans böcker.
Citera
2022-12-18, 10:14
Medlem
Citat:

Alltså jag tappar hoppet för mänskligheten. Är det så lågt männen på Tinder har sjunkit. Herregud, fritt land, each to their own antar jag...
Citera
2022-12-18, 11:25
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YELLOWSUPERCAR
Alltså jag tappar hoppet för mänskligheten. Är det så lågt männen på Tinder har sjunkit. Herregud, fritt land, each to their own antar jag...

Antar att det ska vara nån slags fjäder i hatten att ha landat en ”kärring” som 25 åring.
Hur svårt det nu verkar vara när Tinder och liknande appar finns…
Citera
2022-12-18, 12:26
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:

Tycker du ska köra på och testa någon av dem. Du får väl ha med dig att även om jag tror att "MILF-fantasin" är vanlig bland unga män idag så är nog också en del av anledningen att de tänker sig att med en så pass stor åldersskillnad så är det mer säkert att det aldrig blir något seriöst med det. De slipper också oroa sig för att du ska vilja ha barn och börja tjata om det eller råka bli gravid, som de behöver oroa sig för med både jämnåriga tjejer och 10 år äldre kvinnor.

Men så länge du är säker på att du inte heller vill ha ett seriöst förhållande så ser jag faktiskt många fördelar för dig med att köra på med detta. Ja, åtminstone en del unga män är helt enkelt roligare och bättre på att konversera än gubbar i din ålder. Med gubbarna riskerar du att de egentligen främst vill ha en hushållerska osv som fixar det som deras förra fru som nu dragit gjorde, samtidigt som de, som redan påpekats i tråden, antagligen inte alls levererar på samma nivå sexuellt längre.

En 25+ man är inget barn, jag tycker inte du behöver ha några moraliska betänkligheter. Hade du gått på tonåringar hade det varit en annan sak. Och jag förmodar att denna individ ändå inte ska presenteras för dina barn så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in