Citat:
Ursprungligen postat av
TinderMilf
Jag ska förtydliga mig: absolut inget fel på de killar jag valt att prata vidare med. De är härliga på alla sätt & vis & vissa har jag varit sjukt sugen på att träffa.
Mitt ”problem” med Tinder är att det verkar som att jag måste gå ner minst 20 år i ålder & det känns lite mycket. Jag tänkte kanske ngn 9 år yngre & max 15 år yngre.
Jag sextade med en snygg & kåt 25-åring & han är helt amazing men det känns nästan som han kan vara en kompis till mina barn & det är en smula weird.
Är det så att med kvinnor i min ålder som letar fwb på Tinder så har man att välja på män upp till typ 27 år eller åldringar? 😅
Jag har Tinder på paus för att försöka smälta det faktum att jag måste gå ner så i åldrar. Det känns inte bekvämt men man kanske vänjer sig? Jag har inte förlikat mig med detta ännu.
Tycker du ska köra på och testa någon av dem. Du får väl ha med dig att även om jag tror att "MILF-fantasin" är vanlig bland unga män idag så är nog också en del av anledningen att de tänker sig att med en så pass stor åldersskillnad så är det mer säkert att det aldrig blir något seriöst med det. De slipper också oroa sig för att du ska vilja ha barn och börja tjata om det eller råka bli gravid, som de behöver oroa sig för med både jämnåriga tjejer och 10 år äldre kvinnor.
Men så länge du är säker på att du inte heller vill ha ett seriöst förhållande så ser jag faktiskt många fördelar för dig med att köra på med detta. Ja, åtminstone en del unga män är helt enkelt roligare och bättre på att konversera än gubbar i din ålder. Med gubbarna riskerar du att de egentligen främst vill ha en hushållerska osv som fixar det som deras förra fru som nu dragit gjorde, samtidigt som de, som redan påpekats i tråden, antagligen inte alls levererar på samma nivå sexuellt längre.
En 25+ man är inget barn, jag tycker inte du behöver ha några moraliska betänkligheter. Hade du gått på tonåringar hade det varit en annan sak. Och jag förmodar att denna individ ändå inte ska presenteras för dina barn så...