Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungsindian
Låter onekligen som något slags sexberoende eller beroende av att dejta. Du har snittat ca 3 dejter i månaden med nya personer under fyra års tid. Med den statistiken lär du vara väldigt attraktiv och borde knappt behöva Tinder. Har du varit intresserad och attraherad av de du dejtat eller har du liksom träffat alla som visar intresse i dig? Låter osannolikt att du inte har lyckats hitta någon som du vill ha ett förhållande med.
Ja någonstans där har jag dejtat tre i veckan precis som du säger. Jag har varit beroende av själva dejtandet. Jag har dejtat ca tio tjejer lite mer seriöst, varav den senaste i somras var jag helt exklusiv med.
Jag har hittat många jag vill ha förhållande med. Problemet har ju varit att många av tjejerna varit väldigt fina, och att fokus hamnat på att jag vill träffa dem också. Helt fel tänk att aldrig nöja sig.
Mitt ex träffade jag på jobbet genom att fråga om hon ville ta ett glas, på den vägen var det och blev sex fina år tillsammans. Kan absolut gå fram till tjejer och vänner brukar säga att jag har tillräckligt med social kompetens för att inte behöva tinder.
Nu blir det inget mer Tinder har jag bestämt mig för. Så här i efterhand har jag mått dåligt under tiden att vara beroende av appen och dejtandet. Alla bra tjejer jag träffat som man aldrig gett chansen pga sitt ego…klart man blir besviken på sig själv.