2022-12-17, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Du kör på avancerad, avancerad nivå.

Tjejerna brukar ju köra med "Hej" som avancerad nivå.

Så det är uppförsbacke för dig redan från början. Tinder verkar ju mer vara en laglig bedrägeriverksamhet.

Dödsdömt att öppna upp med dem två första exemplena. Så kollar man på Zeus / Zeuz eller vad han heter på ytube som har alla svar på hur man ska skriva med tjejer osv, allt ska vara som en magisk spell där allt ska vara spännande och på ett visst sätt och jag kan bara inte göra det obv
Citera
2022-12-17, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
För att Tinder är en bluff. Men tyvärr fungerar det som en drog, och utformad som en.

Kommer aldrig någonsin skaffa Tinder igen. Tinder har bara blivit värre o värre med åren. Det fanns en kort period där den var okej. Den absolut största majoriteten av män slösar bara bort sin tid och göder kvinnors narcissism. Har man den minsta självrespekt tar man bort den.
Anledningen till att du inte kan skriva med dem är för de helt enkelt inte är intresserade av att skriva med en. Endast en liten minoritet.

bröt isen med en tjej. Hon hade en bild på en falafel med en selfie där det stod, ”en falafel kan aldrig falla fel,” varpå jag skrev att jag en gång hade en debatt med en falafel en gång och att den saknade källkritik. Hon skrattade, vi bytte snap sedan fortsatte jag på spåret vi hade innan med just skämt. Frågade om hur hon skulle beskriva sin humor och som med alltid när det gäller kvinnor så visste hon inte. Hon frågade inte mig. Då frågade jag om det mest olämpliga stället hon skrattade på och det var väldigt meh, liksom förväntade mig nåt kul som när jag och min efterblivna kusin fick en skrattattack på vår farfars begravning för vi tänkte på en sjuk grej vår farfar gjort, men det kunde jag ju inte säga då hon inte frågade. Det var dessa snapparna och nu kommer hon bara stå och ruttna där. Så oerhört tråkigt raktigenom.

Sedan måste alltid vara så perfekt och spännande. Det duger inte att lära känna henne med frågor för då ”är det ett förhör.” Finns liksom inget normalt, hur fan gör de som kammar hem brudarna där? Ser bra ut, lätt en 7a. Får både blickar och uppmäksamhet. Vet att 999 killar snapar henne och göder hennes ego och det är dessas fel som du nämnde. Men där finns ändå de som är Gudar på att skriva och då undrar jag hur de gör! Om man träffats ett par gånger och legat, DÅ behövs det ingen magi när man skriver för man är redan inne.
Senast redigerad av nextlife 2022-12-17 kl. 02:43.
Citera
2022-12-17, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Ja du har helt rätt. Har däremot inte skrivit, ”hej allt bra? Vad gör du,” och sån skit. Verkligen försökt med att öppna konversationen utifrån hennes bio men det slutar i ren skit varenda gång. Snap utbytes och helt plötsligt dör det ut. Svenska tjejer är helt värdelösa. Matchade med en tjej från utlandet och där både gav och fick vi till samma drag men hon är ju i ett annat land.

Raderar mitt konto och pissar på alla 120 matchningarna. Jag gör det idag!
Man går igenom alla faser och tänker nåt ska funka, som du säger, fråga om nåt roligt efter hennes bio men spelar ingen roll. Same shit. Och om snap, ja det dör ut direkt. Helt värdelöst.

Hade över 30 där här om veckan, 8 kvar.
Citera
2022-12-17, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Ja alltså jag tänkte ju just hitta tjejer som vill ha ONS, och då behöver man väl liksom inte ljuga. Men tror du att det är lättare bland amerikanskor att hitta ONS? Och kanske i synnerhet då när man själv är utlänning.

Det är definitivt inte svårare än i Sverige iallafall framförallt inte i en storstad som New York, många kommer tycka att det är intressant att pröva att ligga med en svensk om du är tillräckligt attraktiv.
Du skulle även kunna hänga i barer med lite klass, kvinnor kommer sätta sig bredvid dig och ta kontakt så det är riktigt trevligt jämfört med Sverige. Är du social och extrovert som person så bör du lyckas på segmentet 25-40.
Så fort du nämner att du är svensk så kommer många att bli lite nyfikna och det är bara att spinna på det.
Lite lagom kaxig med glimten i ögat kommer fungera och en avslappnad skön jargong, funkar väldigt bra i USA. Inte spela pajas eller något onaturligt the game snack och förolämpningar utan humor med hjärta.
Utbildade kvinnor 30+ vill ha lite tuggmotstånd men känna att de har lite kontroll och att de har valt dig och att de är attraktiva. Komplimanger för utseende och kläder fungerar mycket bättre i USA än i Sverige, så en komplimang relativt tidigt i konversationen som att hon känner sig uppskattad är fördelaktigt.
Så länge du inte är blyg och introvert så har du stora chanser.
Prova att vara passiv någon kväll och vänta in damerna och ta sedan kontakt själv en annan kväll så får du se vad som är mest intressant.
Kommer en kvinna fram till dig så har du en väldigt bra chans då hon redan är sugen på dig. Hon är inte heller rädd för att bjuda hem dig så länge du inte beter dig konstigt för hon har redan valt dig med ett syfte.
Social, avslappnad, humor samt få henne att känna sig bekväm och trygg.
Inga problem att ta kontakt själv heller om du ser en attraktiv kvinna sitta själv om du har en skön approach.
Det är extremt mycket roligare i USA än i Sverige då kvinnor i Sverige i princip aldrig inleder en kontakt.
Det är en rejäl självförtroendekick att en attraktiv kvinna kommer fram och tar kontakt med dig som en helt ny värld som öppnar sig.

Nu blev jag sugen på att dra iväg till New York själv.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2022-12-17 kl. 05:16.
Citera
2022-12-17, 05:27
Medlem
Citat:
bröt isen med en tjej. Hon hade en bild på en falafel med en selfie där det stod, ”en falafel kan aldrig falla fel,” varpå jag skrev att jag en gång hade en debatt med en falafel en gång och att den saknade källkritik. Hon skrattade, vi bytte snap sedan fortsatte jag på spåret vi hade innan med just skämt. Frågade om hur hon skulle beskriva sin humor och som med alltid när det gäller kvinnor så visste hon inte. Hon frågade inte mig. Då frågade jag om det mest olämpliga stället hon skrattade på och det var väldigt meh, liksom förväntade mig nåt kul som när jag och min efterblivna kusin fick en skrattattack på vår farfars begravning för vi tänkte på en sjuk grej vår farfar gjort, men det kunde jag ju inte säga då hon inte frågade. Det var dessa snapparna och nu kommer hon bara stå och ruttna där. Så oerhört tråkigt raktigenom.

Sedan måste alltid vara så perfekt och spännande. Det duger inte att lära känna henne med frågor för då ”är det ett förhör.” Finns liksom inget normalt, hur fan gör de som kammar hem brudarna där? Ser bra ut, lätt en 7a. Får både blickar och uppmäksamhet. Vet att 999 killar snapar henne och göder hennes ego och det är dessas fel som du nämnde. Men där finns ändå de som är Gudar på att skriva och då undrar jag hur de gör! Om man träffats ett par gånger och legat, DÅ behövs det ingen magi när man skriver för man är redan inne.

Problemet som kille är att man ska vara spännande, intressant och underhållande om man inte är en 9 och 10 då kan man komma undan med att vara tråkigare då somliga kvinnor söker dessa enbart för att ligga. Ren egoboost hon ligger med snygga killar och höjer hennes självförtroende och självkänsla.
Men de flesta kvinnor driver aldrig konversationer framåt utan det är din uppgift, de älskar uppmärksamheten och det förstör hela dynamiken på dejtingappar. Många kvinnor drunknar i komplimanger och meddelanden från hundratals män. Vi får stå där med mössan i handen.
Många förstår inte hur bra det är att ens få till dejter, det är ett jäkla jobb bakom för vanliga män max 7,5r.
Att går ner på stan och fråga ut någon snygg tjej i valfri butik skulle vara enklare och effektivare. Fråga tio och du lär få något nummer och en dejt om du kan prata för dig och är extrovert.
Det går givetvis att lära sig att skriva bättre men det kommer alltid komma någon snyggare i kvinnors flöde och du blir nedgraderad till 4:e plats eller reservlistan.
Du måste skriva riktigt riktigt bra för att trumfa alla andra alternativt vara just den tjejens typ utseendemässigt då räcker det att skriva okej för hon blir mer motiverad att ses.
Men ja ibland känns det som att man ska vara något socialt geni som läst 300 hp psykologi och har extremt bra människokännedom.
Människokännedom går dock att träna upp vilket faktiskt gör skillnad, lära sig vad kvinnor och olika personlighetstyper gillar kombinerat med relativt bra social förmåga så går det bättre. Man minimerar klantiga misstag, jag märkte själv efter pandemin att jag var ringrostig i det sociala spelet. Som en idrott man inte utövat på 5 år.
När man blir varm i kläderna så flyter det mycket bättre, ett knep är att få människor att prata om sig själva och sina intressen, dra berättelser och anekdoter om sig själv, de flesta människor uppskattar det. Använda humor är ett av de bästa sätten att skapa en fin kontakt men det har du redan begripit.
Inte hålla med i allt hon säger utan stå för sin egen åsikt utan att vara konfrontativ.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2022-12-17 kl. 05:42.
Citera
2022-12-17, 09:42
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:

Ett tips kan vara att använda ChatGPT om du tycker det är svårt att skriva. Testade det själv till att skriva en bio. Funkade ganska bra. Man får krydda med sin egen humor bara.
Citera
2022-12-17, 11:45
Medlem
Citat:
Dödsdömt att öppna upp med dem två första exemplena. Så kollar man på Zeus / Zeuz eller vad han heter på ytube som har alla svar på hur man ska skriva med tjejer osv, allt ska vara som en magisk spell där allt ska vara spännande och på ett visst sätt och jag kan bara inte göra det obv

Man behöver inte skriva speciellt avancerat om man är 9/10+ utseendemässigt, går till och med utmärkt att vara pedofil eller nazist så länge man är en "chad", kvinnor har verkligen inte samma moral som män.

I thought I was blackpilled before but fuck is tinder brutal
https://looksmax.org/threads/i-thought-i-was-blackpilled-before-but-fuck-is-tinder-brutal.293466/
Citera
2022-12-17, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Man behöver inte skriva speciellt avancerat om man är 9/10+ utseendemässigt, går till och med utmärkt att vara pedofil eller nazist så länge man är en "chad", kvinnor har verkligen inte samma moral som män.

https://looksmax.org/threads/i-thought-i-was-blackpilled-before-but-fuck-is-tinder-brutal.293466/

Vill helt ärligt inte öppna länken ens, 🤢..
Citera
2022-12-17, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Problemet som kille är att man ska vara spännande, intressant och underhållande om man inte är en 9 och 10 då kan man komma undan med att vara tråkigare då somliga kvinnor söker dessa enbart för att ligga. Ren egoboost hon ligger med snygga killar och höjer hennes självförtroende och självkänsla.
Men de flesta kvinnor driver aldrig konversationer framåt utan det är din uppgift, de älskar uppmärksamheten och det förstör hela dynamiken på dejtingappar. Många kvinnor drunknar i komplimanger och meddelanden från hundratals män. Vi får stå där med mössan i handen.
Många förstår inte hur bra det är att ens få till dejter, det är ett jäkla jobb bakom för vanliga män max 7,5r.
Att går ner på stan och fråga ut någon snygg tjej i valfri butik skulle vara enklare och effektivare. Fråga tio och du lär få något nummer och en dejt om du kan prata för dig och är extrovert.
Det går givetvis att lära sig att skriva bättre men det kommer alltid komma någon snyggare i kvinnors flöde och du blir nedgraderad till 4:e plats eller reservlistan.
Du måste skriva riktigt riktigt bra för att trumfa alla andra alternativt vara just den tjejens typ utseendemässigt då räcker det att skriva okej för hon blir mer motiverad att ses.
Men ja ibland känns det som att man ska vara något socialt geni som läst 300 hp psykologi och har extremt bra människokännedom.
Människokännedom går dock att träna upp vilket faktiskt gör skillnad, lära sig vad kvinnor och olika personlighetstyper gillar kombinerat med relativt bra social förmåga så går det bättre. Man minimerar klantiga misstag, jag märkte själv efter pandemin att jag var ringrostig i det sociala spelet. Som en idrott man inte utövat på 5 år.
När man blir varm i kläderna så flyter det mycket bättre, ett knep är att få människor att prata om sig själva och sina intressen, dra berättelser och anekdoter om sig själv, de flesta människor uppskattar det. Använda humor är ett av de bästa sätten att skapa en fin kontakt men det har du redan begripit.
Inte hålla med i allt hon säger utan stå för sin egen åsikt utan att vara konfrontativ.

Helt klart men tillskillnad från den riktiga världen så faller viktiga faktorer bort. Ögonkontakt, tonläge, initiativ som att ta henne dit du vill ta henne, beställa det Du själv beställer utan att öht fråga henne, antingen gillar hon det eller så kan hon dra. Ett säkert kort jag använt mig utav är när hon inte bidrar tillräckligt som jag vill, då lägger jag över allt på henne genom att titta på henne djupt i ögonen med ett litet smirk, då blir hon nervös, börjar prata som
fan och du får greppet genom att då kunna leda samtalet kring det hon efterfrågar och då tänker hon om hon är tillräckligt intressant för dig!
Citera
2022-12-17, 13:30
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Okej tråkigt! Var på Tinder hittar man dig då?

Ingenstanns, tog bort den för typ 2 mån sen. Men som vanligt funderar man på att ladda ner igen..
Citera
2022-12-17, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax

Snälla säg att det här är fake, snälla…
Citera
2022-12-17, 13:54
Medlem
Citat:
Snälla säg att det här är fake, snälla…

Nej, men är mer intresserant att veta hur många som unmatchar efter ha läst deras bio eller pga deras äckliga öppningar.

Min killgissning är att säkert minst 20% av alla matchade damer är beredda att hoppa i säng med dom..tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in