2022-12-17, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Svensken är en efterbliven idiotvarelse. Värst är alla WT som skriker i varje kommentarsfält: "Utvisa!"

Har det inte gått upp för er jävla mongon att släpper man ut sådana här bestar igen, i Sverige eller utomlands, att de kommer att fortsätta sina brott? Även om de slutar med det, tycker ni att dessa bestar förtjänar leva ett bra liv igen, när de förstört andra människors liv? Jävla CP-svenskar. Ni äcklar mig era undermänniskor (Jag är tyvärr själv svensk).

Den här apan ska ha dödsstraff om allt hade fungerat som det ska, inte utvisas, få psykvård osv.

Har någon kommit hit och begått stölder, ringa misshandel, bedrägerier. Då kan man tala om att utvisa.

Mördare och andra sadister ska aldrig släppas fria. De ska inte utvisas utan vi ska ha egna inrättningar de de får sina rättmätiga straff.
Citera
2022-12-17, 14:16
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Svensken är en efterbliven idiotvarelse. Värst är alla WT som skriker i varje kommentarsfält: "Utvisa!"

Har det inte gått upp för er jävla mongon att släpper man ut sådana här bestar igen, i Sverige eller utomlands, att de kommer att fortsätta sina brott? Även om de slutar med det, tycker ni att dessa bestar förtjänar leva ett bra liv igen, när de förstört andra människors liv? Jävla CP-svenskar. Ni äcklar mig era undermänniskor (Jag är tyvärr själv svensk).

Den här apan ska ha dödsstraff om allt hade fungerat som det ska, inte utvisas, få psykvård osv.

Fast huvudsaken är ju att de inte begår fler brott här. Om de gör det i hemlandet är det inte vårat problem. Felet var att de fick komma in här från början. Om vi inte hade haft någon låtsasflyktinginvandring, så skulle Luna ha varit en frisk, glad tjej nu. Om Sd hade haft makten de senaste 20 åren, så skulle det inte ha hänt. Eller förnekar du det?
Citera
2022-12-17, 14:17
Medlem
Har själv 2 små flickor, detta hade raserat hela min värld och mera därtill.. kan inte ens tänka mig. Fina Luna. Hemsk men samhällsnyttig artikel.
Citera
2022-12-17, 14:17
Medlem
Studsbolls avatar
Det mest effektiva vore att införa personligt ansvar för politiker för konsekvenserna deras beslut får. Om man gav ett piskrapp på fotsulorna för varje person som fått PUT och sedan begått brott i Sverige skulle knappt ingen riksdagsman kunnat stå på fötterna. När man gjort det kan man införa tjänstemannaansvar inom alla myndigheter där de importerade kaosindividernas härjningar sopas under mattan eller lämnas utan påföljd. Invandringen borde vara noll oavsett motiv och varje medborgarskap som givits på felaktiga grunder återkallas. Alla utlänningar, svenskt medborgarskap eller inte, som begår brott borde inhysas i fängelse i valfritt afrikanskt land mot skälig ersättning; man kan exportera avfall på samma sätt som man importerat dem.

Svenska brottslingar som begår brott av den sorten som negern gjorde med Luna ska kastreras och låsas in till lägsta möjliga kostnad och tvingas till livstid staffarbete; beter man sig som ett djur ska man behandlas som ett djur.
Citera
2022-12-17, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast huvudsaken är ju att de inte begår fler brott här. Om de gör det i hemlandet är det inte vårat problem. Felet var att de fick komma in här från början. Om vi inte hade haft någon låtsasflyktinginvandring, så skulle Luna ha varit en frisk, glad tjej nu. Om Sd hade haft makten de senaste 20 åren, så skulle det inte ha hänt. Eller förnekar du det?

Aha, så slöddret ska utvisas och få leva vidare? Kanske öppna en restaurang i Somalia och leva bra? Du tycker inte att slöddret ska dödas istället?

Jag ger mig. Svenskar är ett hopplöst skitfolk med ett skitland som snart inte finns ändå.
Citera
2022-12-17, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

Men om det var din dotter eller son som våldtogs och gjordes helt handikappad för resten av livet, hade du då tyckt det var okej om den individen sattes på ett plan och släpptes ut på fri fot igen?

Tänk om hela världen fungerade så. Om du åker till USA och dödar någon, tror du de kommer sätta dig på ett plan till Sverige då? Är det att ge offret upprättelse och förövaren ett straff? Är det handling och konsekvens?
Citera
2022-12-17, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Men om det var din dotter eller son som våldtogs och gjordes helt handikappad för resten av livet, hade du då tyckt det var okej om den individen sattes på ett plan och släpptes ut på fri fot igen?

Tänk om hela världen fungerade så. Om du åker till USA och dödar någon, tror du de kommer sätta dig på ett plan till Sverige då? Är det att ge offret upprättelse och förövaren ett straff? Är det handling och konsekvens?
Jag håller med dig när det kommer till argument som sådant. Vi ser ju t.ex. IS situationen där flertalet länder vägrade ta hand om dem och de lär bli ett större problem igen. Någonstans.

Horribelt att läsa vad det stackars barnet hamnat i för livssituation. Hoppas verkligen att hon kommer repa sig mycket mer än vad som skett.
Citera
2022-12-17, 14:27
Medlem
Larasofts avatar
Han verkar extremt sadistisk. Det hänger inte ihop med intellektuell funktionsnedsättning men i och med den så saknar han en spärr. Binda fast henne i halsen runt ett träd, vidrigt. Jag tror inte han kommer ut någonsin, rehabiliteringsbehov och återfallsrisk kommer nog alltid att föreligga.
Citera
2022-12-17, 14:28
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Ja bestående hjärnskador pga syrebrist, hon kan inte röra sig viljemässigt, kan tex inte klia sig. De här är bland det brutalare händelserna utan att bo avlidit, det va nog riktigt nära döden.

15 åringen gillade att va på biblioteket och söka på våldsporr och strypvåld och personalen hade sagt åt han om detta, där fick man se vad man anat hela tiden att detta missfoster vet exakt vad han gjort.

Kom som 11 åring, som 12 åring antastade han flickor på skolan, som 14 åring överföll han en kvinna men hon lyckades slita sig loss och undkomma våldtäkt (som säkerligen blivit liknande detta) sedan som 15 åring detta.
Då familjen inte ville ha hjälp med sonen så är dom lika sjuka som sonen och samtliga skulle varit tillbaka i Etiopien nu.

Oj de borde anmälas. Jobbar man på kommunen borde man ha extra ansvar. Trodde de va utbildade.
Borde anmälas som illegal invandring dessutom. Nya systemet hade utvisats familjen pga felaktiga grunder med åldern.
Citera
2022-12-17, 14:30
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Aha, så slöddret ska utvisas och få leva vidare? Kanske öppna en restaurang i Somalia och leva bra? Du tycker inte att slöddret ska dödas istället?

Jag ger mig. Svenskar är ett hopplöst skitfolk med ett skitland som snart inte finns ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla

Nej, jag tycker generellt att de ska utvisas efter avtjänat straff - fast det bästa skulle vara om de skulle få sitta av detta också i ett fängelse i hemlandet. Svenska fängelser är ju rena lyxhotell jämfört med fängelserna i Afrika.

I detta fall kommer det dock inte att bli något straff, eftersom han är under 18 och dessutom svårt psykiskt störd. Det kommer bara att bli någon form av lek-vård. Så då kan han lika gärna skickas ut på en gång, så att han inte kostar mer för samhället här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Han verkar extremt sadistisk. Det hänger inte ihop med intellektuell funktionsnedsättning men i och med den så saknar han en spärr. Binda fast henne i halsen runt ett träd, vidrigt. Jag tror inte han kommer ut någonsin, rehabiliteringsbehov och återfallsrisk kommer nog alltid att föreligga.

Rättspsykiatrin i Sverige är ett lotteri. Finns flera mördare som släppts på fri for efter några få månader och det finns folk som slagit någon på käften och suttit 20 år.

I grund och botten beror allt på den bedömande läkaren antar jag. Så vi får hoppas att det inte är en rödgrön läkare.
Citera
Medlem
denna person bör aldrig få komma ut från psyket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här