2022-12-15, 02:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
För nio månader sedan postades detta inlägg, som pekar på den missunsamhet som finns hos gråtmilda personer som känner sig förbigågna utav en framgångsrik och intelligent välutbildad kvinna.

Som helt utan att fråga "lånar" andra kvinnors män på löpande band? Kunde du inte hitta en person med lite bättre karaktär att försvara?

"Det går inte att ta miste på kvinnans upprördhet. Den senaste veckan har varit jobbig för henne. Med all medierapportering rivs alla såren upp igen.

– Droppen var när jag såg henne (L*nd* H St**f, reds. anm.) i TV4. Hon satt och ömkade sig över att hon var ”utsatt” och ett ”offer”. Är det någon som är offer i den här historien är det jag och alla andra kvinnor som drabbats av hennes kärleksaffärer med olika mäktiga män, säger kvinnan

– Hon visade ingen förståelse för familjens situation. Som jag fattat det förbjöd hon honom att knappt träffa oss ens av praktiska skäl. Att hon sedan går ut i media och hävdar att det handlar om att ”hon är kvinna” är ett hån, säger hon och tillägger uppbragt:

– Hon spottar mig och barnen i ansiktet igen. Räcker det inte med att hon krossade vår familj?"

Citat:
Till råga på allt annat "orättvist" så är hon snygg dessutom

Snygg är en definitionsfråga beroende på vilken konkurrens som finns. Hennes röriga privatliv med olika upptagna gifta män gör henne inte direkt vackrare, snarare motsatsen. Du borde kanske ompröva dina åsikter idag när vi vet lite mer om den här kvinnans alla affärer med gifta upptagna män?

Citat:
Ingen klarsynt person borde idag (9 mån senare) vara förvånad över den styrka som beskrivs i hennes insatser tillsammans med Europol, FBI samt övr aktörer i bl.a. operation Trojan Shield.

Tack men nu har tiden sprungit iväg sen ditt smått vansinniga hyllningsinlägg, dimman verkar skingras.

Citera
2022-12-15, 02:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Jag läste artiklarna som länkades och det är som att de är skrivna på 1800-talet! Staaf benämns genomgående som älskarinna. Nu på 2000-talet brukar man väl kallas "flickvän" eller sambo/särbo. Hon är ju i ett förhållande med ÖB, inte hans älskarinna.

Angående den andra artikeln att hon hade "oskyddat sex" med en till inom polisen, ja, hon var ju gift med mannen i fråga! Såna där nedlåtande artiklar skulle aldrig skrivas om män.

Det är väl rätt normalt att man hittar kärlek på arbetsplatsen där man spenderar stor del av sitt liv. Hon jobbar ju med män med höga tjänster alltså är det större risk/chans för ett förhållande där än med lokala pizzabagaren.

Däremot tror jag inte att hon varit tillräckligt utbildad för några av de senaste tjänsterna.

Det ligger en hel del i det du skriver, bra reflektion.
Finns rätt stor chans att just denna tråd infekterats rejält av Flashbacks egna legion av nättroll, just de ordvalen
och så, får mig att tänka mig att rätt många ifrån de utländska troligen ryska mullvadar gräver sig in på dessa avslöjande trådar som direkt saboterar Sveriges anseende.
De använder sig av översättningsprogram och då blir resultatet just något föråldrat.
Vi svenskar använder inte normalt ord som "älskarinna" , djävligt bra där Citronfrommage.
Det blir att sätta på en kanna te här, nu börjar denna tråd bli intressant på riktigt.
Kan det vara så, eller....kanske för exalterad nu, men det kan vara "fullt hus" av ryska spioner, hackers och unga FSB kadetter som lär sig svenska på denna troll fabrik plattform, det gäller att inte nysa för då lär de nog fly "huset" etc du förstår säkert.
Så om vi kammar igenom denna tråd borde vi finna rätt mycket svar om den "andra sidan".
Citera
2022-12-15, 02:40
Medlem
Som det ser ut nu så kommer hon klara sig undan med att ha "knullat laget runt" grattis feminismen, det är detta som ni har lobbat för under 20+ år.
Citera
2022-12-15, 02:52
Avslutad
(" Ursprungligen postat av LeBronThurman
Ingen klarsynt person borde idag (9 mån senare) vara förvånad över den styrka som beskrivs i hennes insatser tillsammans med Europol, FBI samt övr aktörer i bl.a. operation Trojan Shield")

Det är just det jag menar, hon är just perfekt, klippt och skuren för sin position.
Den som får jobbet gjort, rakt på, fattar någon att hon är en jägare av rang eller är ni bara grå betong kommunister?
De hon gjort och åstadkommit är rätt fantastiskt och borde hyllas istället.
Hon gör det visserligen med en image som för mig till tanken "Barbie-fuck-me-doll" men det är egentligen den bästa image hon kan ha ibland ett klart mansdominerade yrke, det finns en djävulusisk styrka här hos Linda Staaf*
Nu är det alltså den här Jantelagen och en hop ryssdjävlar i sina fula uniformer som vill sätta stopp för det.
Citera
2022-12-15, 02:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gunstling
Som det ser ut nu så kommer hon klara sig undan med att ha "knullat laget runt" grattis feminismen, det är detta som ni har lobbat för under 20+ år.

Jo visst, men jag har knullat jorden runt, det är inget jag får skit för, och hur många flygkaptener tror du inte har gjort det.
Respektera en drottning, bara för hon inte surrar i ditt öra om kvällarna med ljuv musik.
Citera
2022-12-15, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Hon läste 45hp + ett examensarbete på 15p. Ett 15p examensarbete är betydligt mindre krävande än ett 30hp arbete.

Hon läste ju 2003m kanske man kunde göra 60p på en termin. Det gick det att göra mitten av 90-talet för det gjorde jag :-).

Att dessutom gjorts vid Mittuniversitetet kanske på distans indikerar att hon var inget läshuvud.
Citera
2022-12-15, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Jo visst, men jag har knullat jorden runt, det är inget jag får skit för, och hur många flygkaptener tror du inte har gjort det.
Respektera en drottning, bara för hon inte surrar i ditt öra om kvällarna med ljuv musik.

Det verkar som att hon rör sig i en krets där instabilitet räknas in i sårbarhet, speciellt för landet.
Citera
2022-12-15, 04:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Det verkar som att hon rör sig i en krets där instabilitet räknas in i sårbarhet, speciellt för landet.

Hur tänker du nu, utveckla tankegångarna lite mer tack
Citera
2022-12-15, 04:36
Medlem
Citat:
Hur tänker du nu, utveckla tankegångarna lite mer tack

Med tanke på att säkerhetschefen Ari polisanmälde händelserna med fd partnern. Hur gemene man reagerar på ÖBs skifte av partner. Osv.
Citera
2022-12-15, 04:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Med tanke på att säkerhetschefen Ari polisanmälde händelserna med fd partnern. Hur gemene man reagerar på ÖBs skifte av partner. Osv.

Ari har jag hört om, är inte han en säkerhetsrisk om någon.
Citera
2022-12-15, 04:44
Medlem
Citat:
Ari har jag hört om, är inte han en säkerhetsrisk om någon.

Prevention is the better cure, tänker han (säkert).
Men att vara ”proaktiv” har ett särskilt pris.
Citera
2022-12-15, 05:37
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voderick
Hon verkar gilla män med fina höga tjänster.
Henne kommer ni inte få en chans att ragga upp på er lokala pizzeria...

Vem ni?

Du får nog läsa på lite angående flashback och vad för medlemmar som hänger här. Finns gott och blandat ska du se, allt från incels till politiker.

Nåja, tillbaks till pizzerian med dig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in