Citat:
Som helt utan att fråga "lånar" andra kvinnors män på löpande band? Kunde du inte hitta en person med lite bättre karaktär att försvara?
"Det går inte att ta miste på kvinnans upprördhet. Den senaste veckan har varit jobbig för henne. Med all medierapportering rivs alla såren upp igen.
– Droppen var när jag såg henne (L*nd* H St**f, reds. anm.) i TV4. Hon satt och ömkade sig över att hon var ”utsatt” och ett ”offer”. Är det någon som är offer i den här historien är det jag och alla andra kvinnor som drabbats av hennes kärleksaffärer med olika mäktiga män, säger kvinnan
– Hon visade ingen förståelse för familjens situation. Som jag fattat det förbjöd hon honom att knappt träffa oss ens av praktiska skäl. Att hon sedan går ut i media och hävdar att det handlar om att ”hon är kvinna” är ett hån, säger hon och tillägger uppbragt:
– Hon spottar mig och barnen i ansiktet igen. Räcker det inte med att hon krossade vår familj?"
Citat:
Snygg är en definitionsfråga beroende på vilken konkurrens som finns. Hennes röriga privatliv med olika upptagna gifta män gör henne inte direkt vackrare, snarare motsatsen. Du borde kanske ompröva dina åsikter idag när vi vet lite mer om den här kvinnans alla affärer med gifta upptagna män?
Citat:
Tack men nu har tiden sprungit iväg sen ditt smått vansinniga hyllningsinlägg, dimman verkar skingras.