2022-12-13, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thousandwindows
Ser att Magnus nuvarande an*a bl*xt, har gillat Chan*as profilbild från några är sedan. De verkar alltså varit kompisar eller bekanta när m förfarande var med c. Undrar om M gjorde samma sak igen, var otrogen mot C med någon hon kände...

Nej det tog slut mellan M och C för att C var otrogen med en kille på jobbet 🙃
Citera
2022-12-13, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miumiu2
Nej det tog slut mellan M och C för att C var otrogen med en kille på jobbet 🙃

Är det en säker uppgift?

Rätt åt M isåfall. Undrar om han blev hjärtekrossad eller om han kanske inte kände så starkt för C ändå.
Citera
2022-12-13, 11:24
Medlem
Ja helt säkert men jag vet inte exakt vilken grad i otrohet det var. Dvs vet inte om det var ligg inblandat men iaf definitivt emotionell otrohet och förmodligen minst hångel. Det mynnade inte ut i någon långvarig ny relation direkt så hundra procent onödigt. M var jättearg och förmodligen även ledsen.
Citera
2022-12-13, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvindensgrat
”Mjukare tandkött”. Det är inte bara tandköttet som håller tänderna på plats.
Men bra att hon är medveten om att hon ser förjävlig ut, hoppas hon tar tag i det så snart som möjligt.

Det är käkbenet som håller tänderna på plat, ja! Inte ett hårt eller mjukt tandkött..
Klart hon läser härinne! Har någonting diskuterats här så skriver hon ofta om relaterade ting a de löjliga godistallrikarna. Det postades bilder på godistallrikar en lång tid efter att det omnämns här inne.
Citera
2022-12-13, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av draccula
Döda ögon; det är en narcissist i ett nötskal. Den där döda blicken kan de aldrig gömma, och när de ler/skrattar så ser man ofta att ögonen inte är med.

Ögonen avslöjar inte en narcissist, eventuellt en psykopat.
Däremot såg han alltid ut att vilja vara nån annanstans, utan henne. Minns en Londonresa som hon köpt åt honom, bilderna på Magnus var direkt jobbiga att titta på. Dom skrek att "ta mig härifrån"!
Jag är förundrad över om hon verkligen inte insåg att det var över?
Citera
2022-12-13, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Säkert så! C var säkert i Sandras lägenhet när hon var borta, och Sandra har fått reda på det - efter uppbrottet så ändrade hon ju om massor, bytte ut säng, soffa, stora delar av möblemanget om jag minns det rätt. Förstår det till hundra procent, vilken jävla äcklig känsla att ligga i samma säng och soffa och veta att här har ens kille haft sex med en annan tjej. Fyfan, hade eldat upp sängen haha

Att ha en trekant med sin flickvän och sin side chick och vara i lägenheten med henne när flickvännen är bortrest. Vilken utstuderad grymhet...?! Helt jävla sjukt beteende

Men hon gav svar på tal: stampade hårt med foten i marken plus att han fick ett glas vin i ansiktet senare på sommaren!
Powerkvinna
Citera
2022-12-13, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Alla verkar köpa trekantshistorien rakt av men jag undrar också om det inte finns något mer i bakgrunden... Sandra har ju iofs hintat att han var väldigt manipulativ så det kanske är långvarig manipulation med i spelet också. Kommer aldrig sluta vara nyfiken! Hoppas hon skriver en bok baserad på den relationen.

Har också tänkt att hon borde skriva en bok om det som hände! Har försökt att läsa hennes litterära alster men det är inget som tilltalar mig, inte för att hon skriver dåligt egentligen men av någon anledning så tycker jag att hon har varit lite bättre på att fånga känslor och stämningar i blogginlägg eller krönikor. Hon borde våga släppa den där unga vuxna-grejen och skriva en sårig nyckelroman om hela grejen. Skulle kunna bli bra på riktigt och det skulle nog vara världens bästa terapi.
Citera
2022-12-13, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Ögonen avslöjar inte en narcissist, eventuellt en psykopat.
Däremot såg han alltid ut att vilja vara nån annanstans, utan henne. Minns en Londonresa som hon köpt åt honom, bilderna på Magnus var direkt jobbiga att titta på. Dom skrek att "ta mig härifrån"!
Jag är förundrad över om hon verkligen inte insåg att det var över?

Googlade upp första inlägget om resan https://sandrabeijer.elle.se/om-resor/en-fredag-i-london/ och insåg att hon där använder ordet tipsy som "full". Dvs, när hon skrev att hon inte drack portvin för hon inte ville bli tipsy så var det för att hon tror ordet har en annan betydelse än den verkliga!
Citera
2022-12-13, 18:34
Medlem
Citat:
”Mjukare tandkött”. Det är inte bara tandköttet som håller tänderna på plats.
Men bra att hon är medveten om att hon ser förjävlig ut, hoppas hon tar tag i det så snart som möjligt.

Varit gravid haft massa vänner som varit gravida aldrig hört talas om att man får ”mjukare” tandkött? Vadå mjukare? Än vad? Ingen på MVC nämnde ngt om detta heller. Känns helt påhittat.
Citera
2022-12-13, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Varit gravid haft massa vänner som varit gravida aldrig hört talas om att man får ”mjukare” tandkött? Vadå mjukare? Än vad? Ingen på MVC nämnde ngt om detta heller. Känns helt påhittat.
Nej, precis det är bullshit. Antingen hittar Sandra på eller så har hon helt misstolkat något som nån på MVC eller tandläkare sagt. Gissar på det sistnämnda. Det enda man kan drabbas av är i värsta fall gingivit, men det påverkar ju knappast läget på tänderna, om hon inte drabbats av tandlossning på rekordtid.
Citera
2022-12-13, 18:50
Medlem
Citat:
Nej, precis det är bullshit. Antingen hittar Sandra på eller så har hon helt misstolkat något som nån på MVC eller tandläkare sagt. Gissar på det sistnämnda. Det enda man kan drabbas av är i värsta fall gingivit, men det påverkar ju knappast läget på tänderna, om hon inte drabbats av tandlossning på rekordtid.

Var tvungen att googla, man får tydligen känsligare tandkött under graviditet pga hormoner - dvs ökad risk för inflammation men man ska borsta som vanligt. Så nej tänderna kan omöjligt flytta sig pga graviditet. Hahaha. Hur korkad är denna människa
Citera
2022-12-13, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Var tvungen att googla, man får tydligen känsligare tandkött under graviditet pga hormoner - dvs ökad risk för inflammation men man ska borsta som vanligt. Så nej tänderna kan omöjligt flytta sig pga graviditet. Hahaha. Hur korkad är denna människa
Mer är måttligt korkad. Sämsta jävla ursäkt jag hört faktiskt. Hennes tänder får henne att se efterbliven ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in