2022-12-10, 20:05
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staywith
Musikfestivalen som nämns här är en månad innan uppbrottet sker. Är ju inte otänkbart att C bott i lgh när S befann sig i LA. S åkte dessutom på resan tillsammans med G. Om G hängt med S i LA samtidigt som han visste att M och C hade fritt fram att ligga…?
https://sandrabeijer.elle.se/om-karlek/vecka-29/
Säkert så! C var säkert i Sandras lägenhet när hon var borta, och Sandra har fått reda på det - efter uppbrottet så ändrade hon ju om massor, bytte ut säng, soffa, stora delar av möblemanget om jag minns det rätt. Förstår det till hundra procent, vilken jävla äcklig känsla att ligga i samma säng och soffa och veta att här har ens kille haft sex med en annan tjej. Fyfan, hade eldat upp sängen haha

Att ha en trekant med sin flickvän och sin side chick och vara i lägenheten med henne när flickvännen är bortrest. Vilken utstuderad grymhet...?! Helt jävla sjukt beteende
Citera
2022-12-11, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Säkert så! C var säkert i Sandras lägenhet när hon var borta, och Sandra har fått reda på det - efter uppbrottet så ändrade hon ju om massor, bytte ut säng, soffa, stora delar av möblemanget om jag minns det rätt. Förstår det till hundra procent, vilken jävla äcklig känsla att ligga i samma säng och soffa och veta att här har ens kille haft sex med en annan tjej. Fyfan, hade eldat upp sängen haha

Att ha en trekant med sin flickvän och sin side chick och vara i lägenheten med henne när flickvännen är bortrest. Vilken utstuderad grymhet...?! Helt jävla sjukt beteende

Ja fy fasen, vad fruktansvärt. Och att ens kompis som man rester med vet om det. Fullkomligt sjukt.
Citera
2022-12-11, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Ja fy fasen, vad fruktansvärt. Och att ens kompis som man rester med vet om det. Fullkomligt sjukt.

Channa var även otrogen mot sin dåvarande pojkvän ifall Magnus och hon låg medan han fortfarande var ihop med Sandra.

Sen vet vi ju inte heller ifall Gustav visste om detta under lång tid. Kanske hade han nyligen fått veta och uppmanat Magnus till att berätta själv.
Citera
2022-12-11, 11:42
Medlem
Citronfjerils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatkenneth
Men alltså, MER än "bara" otrohet var det också: gaslighting och en trekant där hon tvingades ligga med sin killes älskarinna. Vad vill ni ska hänt som vore värre än det? Att han även skulle ha sålt henne som hora till sina vänner? Stängt in henne i källarförrådet och misshandlat henne? Förstår liksom inte hur det kan vara svårt att tro på den historia som presenterats av folk i Sandras närhet.

Citat:
Ursprungligen postat av Ogden

Håller med er båda!
Har alltid blivit så förvånad när jag läst kommentarer som ”men något mer måååste ha hänt” eller ”det kan ju inte bara vara otroheten?”. Uppenbarligen människor som har svårt med mentaliseringen. När jag fick reda på detaljerna fick jag fan en chock, så otroligt genomruttet och gränslöst taskigt gjort av honom. Om det finns grader i otrohetshelvetet så tar nog detta pallplats. Jag kunde inte sluta tänka hur jag skulle må om det hände mig? I min säng i min egen lägenhet nä fy fan. Sådana händelser förändrar nog de flesta på djupet.
Citera
2022-12-11, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainjules
Channa var även otrogen mot sin dåvarande pojkvän ifall Magnus och hon låg medan han fortfarande var ihop med Sandra.

Sen vet vi ju inte heller ifall Gustav visste om detta under lång tid. Kanske hade han nyligen fått veta och uppmanat Magnus till att berätta själv.

Jag minns att våren 2017 när Sandra gick ut med att Magnus gjort något fruktansvärt och att han "är död" för henne, också skrev att hennes familj och vänner tagit bort honom från sociala medier. Såg nyss att Petra dock följer honom. Undrar vad det beror på? Hon och Sandra är ju bästa vänner.
Citera
2022-12-11, 17:20
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainjules

Yes, minns att hennes dåvarande postade på sitt insta om att han var typ heartbroken och knäckt, så det låter rimligt. Kanske fick han och Sandra reda på det samtidgt?

Channa var alltså ihop med arkitekten Gert Wingårdhs son. Tror han var rätt mycket äldre än henne.

En högklassig skvallersoppa!
Citera
2022-12-11, 19:26
Medlem
Angående Magnus så tyckte jag alltid att han var helt död i ögonen på bilder på de två där Sandra såg helt kär och gullig ut. Har svårt att se att Björn skulle vara något annat än en gigantisk uppgradering i jämförelse.
Citera
2022-12-11, 20:44
Medlem
dracculas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popfringe
Angående Magnus så tyckte jag alltid att han var helt död i ögonen på bilder på de två där Sandra såg helt kär och gullig ut. Har svårt att se att Björn skulle vara något annat än en gigantisk uppgradering i jämförelse.

Döda ögon; det är en narcissist i ett nötskal. Den där döda blicken kan de aldrig gömma, och när de ler/skrattar så ser man ofta att ögonen inte är med.
Citera
2022-12-12, 07:42
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril
Håller med er båda!
Har alltid blivit så förvånad när jag läst kommentarer som ”men något mer måååste ha hänt” eller ”det kan ju inte bara vara otroheten?”. Uppenbarligen människor som har svårt med mentaliseringen. När jag fick reda på detaljerna fick jag fan en chock, så otroligt genomruttet och gränslöst taskigt gjort av honom. Om det finns grader i otrohetshelvetet så tar nog detta pallplats. Jag kunde inte sluta tänka hur jag skulle må om det hände mig? I min säng i min egen lägenhet nä fy fan. Sådana händelser förändrar nog de flesta på djupet.
Jag tror inte folk har svårt att förstå hur ont systematisk otrohet gör, utan tror mer det har att göra med hur Sandra har uttryckt sig. Hade hon skrivit "det rörde sig om otrohet tillsammans med en bekant och det pågick länge" rakt ut så hade nog spekulationerna lagt sig. Men hon har uttryckt sig både kraftfullt och vagt, "ingen kan tänka sig vad han gjort", "han är död för mig" o.s.v. Då blir det lätt att folk spinner iväg, som man ser här i gamla kommentarer där det ryktas om att M har gjort en tjej gravid i en annan stad under deras förhållande och liknande saker. Men man ska väl inte glömma att Sandra är författare och därför skriver hon nog hellre mer poetiskt än vad många andra hade gjort. Men eftersom hon aldrig har bekräftat rakt ut att trekanten + otroheten med C låg bakom så kommer nog många fortsätta fundera på vad som hände mellan dem.
Citera
2022-12-13, 09:22
Medlem
Durochmolls avatar
På tal om tänderna (som diskuterats här titt som tätt) så nämner hon ju i söndagens inlägg att hon saknar sin gamla tandrad, men att graviditeten gjorde att tänderna ser ut som de gör (mjukare tandkött under graviditeten) tillsammans med att hon är en tungpressare.

Undrar om hon inte läser här i tråden ibland?
Citera
2022-12-13, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
På tal om tänderna (som diskuterats här titt som tätt) så nämner hon ju i söndagens inlägg att hon saknar sin gamla tandrad, men att graviditeten gjorde att tänderna ser ut som de gör (mjukare tandkött under graviditeten) tillsammans med att hon är en tungpressare.

Undrar om hon inte läser här i tråden ibland?
”Mjukare tandkött”. Det är inte bara tandköttet som håller tänderna på plats.
Men bra att hon är medveten om att hon ser förjävlig ut, hoppas hon tar tag i det så snart som möjligt.
Citera
2022-12-13, 10:06
Medlem
Ser att Magnus nuvarande an*a bl*xt, har gillat Chan*as profilbild från några är sedan. De verkar alltså varit kompisar eller bekanta när m förfarande var med c. Undrar om M gjorde samma sak igen, var otrogen mot C med någon hon kände...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in