2022-12-13, 16:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Linda är igång igen:

Andra kvinnan: ”Linda H Staaf förstörde mitt liv”
Härvan har flera offer.
Nu berättar en kvinna om hur hon övergavs – efter att mannen blev en av Linda H Staafs alla älskare.

Kan det vara micael bydens exfru?!?

https://stoppapressarna.se/politik/andra-kvinnan-linda-h-staaf-forstorde-mitt-liv/

Betalartikel, synd.
Citera
2022-12-13, 16:02
Avslutad
Studio Ett, P1 om Staaf-gate alldeles straxt.

Edit* Kanske finns hopp ändå.
Citera
2022-12-13, 16:03
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Staaf har väl inte polisanmält någonting? Det är andra som gjort anmälningarna. Själv ansåg hon sig inte varit utsatt för något brott. Staaf tror jag gick till Stenman med andra planer. Hon ville undvika en officiell anmälan men ändå sätta Löfving i klistret. Men allt blev fel när Stenman väljer att göra en anmälan och det är väl därför allt nu flyter upp till ytan?

Kanske gick inte Stenman på charaden? Om han stod emot hennes charm och sexuella energi så är han väl den ende som än så länge verkar ha agerat rätt och riktigt.
Tack för infon om Stenman, vilket har medfört att jag justerat texten i det citerade inlägget. Trådsanningar ska vi inte ha ens i kändisskvaller imho.👍🏼

Din spekulation om den ev. charaden och att Stenman har agerat rätt och riktigt kan jag absolut instämma i.
Citera
2022-12-13, 16:04
Avslutad
Tur att vi lyckades bli av med socialdemokraternas korrupta vanstyre, tänk om detta hade fått fortgå i 4 år till. Nu fattar alla varför den rödbruna sörjan är så desperata och satsar på nyval innan allt fusk och korruption uppdagas. Det här är naturligtvis bara toppen av isberget vi ser, mycket mer lär dyka upp.
Citera
2022-12-13, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Betalartikel, synd.
Nej?
Citera
2022-12-13, 16:05
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
De kan inte släppa in en kvinna som har hennes förmåga att orsaka debacle in i regeringskansliet. Inte en chans. Noll. Zip.

Men kunde bli underhållande att se vilken minister hon snärjer......... Kanske självaste statsministern.
Citera
2022-12-13, 16:07
Medlem
Citat:
Linda är igång igen:

Härvan har flera offer.
Nu berättar en kvinna om hur hon övergavs – efter att mannen blev en av Linda H Staafs alla älskare.

https://stoppapressarna.se/politik/andra-kvinnan-linda-h-staaf-forstorde-mitt-liv/

Kan nästan bara var hon med detta citat ur artikeln? "–*Empati och medkänsla är tydligen inga karaktärsdrag som krävs när man ska få en hög chefsbefattning. Jag trodde polisen hade tester när de anställde sina chefer? Hon är en lika god kålsupare som Mats Löfving, säger kvinnan."
Citera
2022-12-13, 16:08
Medlem
entangleements avatar
felpost
Senast redigerad av entangleement 2022-12-13 kl. 17:01.
Citera
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Linda är igång igen:

Härvan har flera offer.

Alltså den sajten verkar ju vara något alldeles särskilt när det gäller click-bait. Klickade på länk "Linda H Staaf hade oskyddat sex med ytterligare en polischef" som visade sig handla om att hon varit gift med polischefen Jan Staaf.

Också något allmänt gubbigt nedlåtande beskrivningar av henne i artiklarna, som "den blonda polismästaren med de korta kjolarna".

Stoppapressarnas trovärdighet verkar inte hög, som var fallet med dess ett tag dagliga skriverier om Victoria och Daniel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Betalartikel, synd.

Testa byt webbläsare, artikeln funkar inte att läsa i Brave för mig men funkar i Firefox.
Citera
2022-12-13, 16:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2215
Nej?
Det funkade nu när jag slog av alla tilläggen i browsern.
Citera
2022-12-13, 16:13
Medlem
entangleements avatar
Igår skulle hon ut på ett pass i yttre tjänst läste jag. Helt utan att vara utbildad polis.
Senast redigerad av entangleement 2022-12-13 kl. 16:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in