2022-12-12, 18:41
Medlem
Daikokus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Nej, det är inte särskilt dyrt. Speciellt inte då Klättermusen tog körkortet. Bara att låna.
Kollade nyss - timpris med lärare ca 2-2500 så det blir en bit över 100.000 gissar jag, men med tanke på ingångslön då o nu så är det inte så våldsamt dyrt. Hade hon jobb som lastbilschaffis när hon tog certet så borde det varit piss i Nilen att finansiera
Citera
2022-12-12, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Micael Bydén, som numera går under namnet ”Hälsingebocken”.

Hälsingebocken aka Blygdbén.

Gode Gud, var har Sverige hamnat?
Citera
2022-12-12, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daikoku
Kollade nyss - timpris med lärare ca 2-2500 så det blir en bit över 100.000 gissar jag, men med tanke på ingångslön då o nu så är det inte så våldsamt dyrt. Hade hon jobb som lastbilschaffis när hon tog certet så borde det varit piss i Nilen att finansiera

Nej, på hennes tid kostade det inte mer än 40.000:-. Flygtimmar var man tvungen att skrapa ihop dock.
Citera
2022-12-12, 18:43
Medlem
MrEarnests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chingale
Narcissist kanske. Karln var väl stf rikspolischef handplockad av Dan Eliasson och det säger det mesta tycker jag. Han utstrålar drygt svin.

Ja, definitivt narcissist.
Citera
2022-12-12, 18:45
Medlem
Daikokus avatar
Citat:
Förlåt men jag kan inte ha NÅGON sympati med SUPERSOSSEN Blygdbéns fru. Hon om någon vet väl vilken UBERFJANT hon varit gift med. Men gillade säkert alla hans förmåner från Staten. Det gör alla Sossar.
Nu är du onödigt elak mot henne - hon måste ha varit gift med honom i över 30 år (med tanke på barnens ålder). Han kan ha varit en helt annan person på den tiden innan han lärde sig att vara woke o PK för att nå långt här i livet. Hon har i alla fall inte varit den som sänkte äktenskapet (vad det verkar)
Citera
2022-12-12, 18:47
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Hälsingebocken aka Blygdbén.

Gode Gud, var har Sverige hamnat?

Ja, vi har knappt hunnit hämta oss från Kapten Klänning och Dan Eliassons bögresa och så detta. Polishuset verkar vara sodomiternas högkvarter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daikoku
Nu är du onödigt elak mot henne - hon måste ha varit gift med honom i över 30 år (med tanke på barnens ålder). Han kan ha varit en helt annan person på den tiden innan han lärde sig att vara woke o PK för att nå långt här i livet. Hon har i alla fall inte varit den som sänkte äktenskapet (vad det verkar)

Det är sant. Han kan ha blivit smittad av WOKE-flugan betydligt senare, allt för att få kliva i graderna inom sitt gebit. My bad.
Citera
Medlem
RazorKevlars avatar
Ojojoj, så här har knullats runt! Korkad blondin, en Jezeebel, en nutida häxa fostrad och formad av statsfeminismen!

Kvinnor måste få ta plats, synas och bli bekräftade, Kvinnor Kan!

Det är inte utan att man förstår muslimerna ju mer man får reda på kvinnans sanna natur!

Vi ser ju rätt framför oss hur hela samhället går ner sig i feminism.

Från Hall & Oates

Maneater

(Oh-oh, here she comes)
Watch out boy
She'll chew you up
(Oh-oh, here she comes)
She's a maneater
(Oh-oh, here she comes)
Watch out boy
She'll chew you up
(Oh-oh, here she comes)
She's a maneater
Citera
2022-12-12, 18:51
Medlem
Citat:
Det är denna typ av argument som gör det OMÖJLIGT i Sverige att ha ens den minsta av konversation, än mindre en kontrovers i åsikter.

Rasistkort, feministkort kastas direkt - och då förväntas man stå svarslös.

Hela denna attityd är riktigt, riktigt farlig för vårt land. Inte på kort sikt, men på lång. De som verkligen vill vårt land väl tystas på grund av tillfälligt populära åsikter som alla svaga - dvs 95 procent av befolkningen - hoppar på, för att de vill vara "meeed".
Håller med, här borde man verkligen tänka till innan man hänger meeeed. Det jag tyckte var mest utmärkande vid intervjun i Nyhetsmorgon imorse var att hon kändes väldigt forcerad och hon repeterade direkt efter första frågan det som hon repeterat själv. Nu ska jag dra det jag repeterat, viktigt att få fram allt jag skrivit - samtidigt som hon var så väldigt röd på halsen vilket många tolkar som att personen antingen är extremt nervös eller helt enkelt ljuger.
Citera
2022-12-12, 18:52
Medlem
Citat:
Ja, vi har knappt hunnit hämta oss från Kapten Klänning och Dan Eliassons bögresa och så detta. Polishuset verkar vara sodomiternas högkvarter.

Bara början. På SÄPO ett par kilometer därifrån har vi:

- De två iranska spionbröderna
- Han som sålde sin fru till BDSM/prostitution (finns lång tråd här på FB)
- Med flera, med flera.

Och min egen personliga erfarenhet: Min kompis träffade en man som jobbade på SÄPO. Lite kul tyckte vi båda, till en början. Sedan berättade hon mer och mer och sa att han var det SJUKASTE, så det tog givetvis slut. Ska be henne berätta mer om vad som var så sjukt, men hon var skakad.
Citera
2022-12-12, 18:52
Medlem
Lite commentz - förordnade 4 år i stöten det har RPC av regeringen
o Löfving NOA genom RPC - linda har nog vanlig anställning.

Löfving är inte förordnad på 4 år där han nu är det är ett tillfälligt hittepåjobb för att han o linda inte kan
vara på samma arbetsplats - men det skulle de kunna vara om man rockerar - linda chef o löfving underhuggare. Tillfälligt till man mutat linda till ett som hon tycker bra hittepåjobb.

Löfving har gjort sig skyldig till stalking o olaga förföljelse när hans schnabel tvingades till besöksförbud i lindas inbyggda spermakanal.

Att det var Stefan Holgersson som begärt in uppgifterna fattade jag från början - löfving har inget att vinna bara att förlora.

Varför skall linda ö h t informeras om detta

Ari Stenman verkar vara OK

Hur är tongångarna på arbetsplatserna - NOA o RPC

Står Göran Millberg i kön för hoppet-om-doppet?

Hur mycket o vad lägger linda på sitt utseende?

Klart att du skall dra kvinnokortet Linda - om du hade varit man hade det ju aldrig varit något.

Man skickade fram Linda i TV - o hon var så bra o trevlig o allt var så bra.

DÅ SKALL MAN INTE KASTA SKIT PÅ HENNE NUUU - UTAN PÅ LÖFVING
Citera
2022-12-12, 18:54
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Med tanke på resultaten polisen levererat de senaste åren, är vi verkligen förvånade över att det mest verkar knullas och vara lekstuga på myndigheten? Det är väl helt i linje med vad de presterat?

Ett stort gäng förvuxna barn. Den här Staaf är psykopat, Löfving eller vad han heter, kungen av regression, är någon slags blandning av Martin Timell och århundradets cuck. Bydén har nog inte någon aning om vad som pågår utan han är bara färskt byte för Staaf. Hon lär konsumera farbrorn och som en svärm gräshoppor gå vidare till nästa gubbe att manipulera för sin egen vinning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in