2022-12-12, 19:16
Klart som korvspad
Att det hon håller på med är
Föräldraallienation
Att inte aktivt jobba framåt relationen utan snarare försena och förhala den

Stackars barn med en sån mamma
Citera
2022-12-12, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Klart som korvspad
Att det hon håller på med är
Föräldraallienation
Att inte aktivt jobba framåt relationen utan snarare försena och förhala den

Stackars barn med en sån mamma
Vad menar du egentligen med det? Faktum är att barnen och pappan inte är nära varandra. Domstolen föreslog en typ av lösning för att pappan skulle få träffa barnen åtminstone lite då och då. Pappan svarade att det går jag inte med på, jag är ingen låtsaspappa - kan man höra i ”podden”. Han går med andra ord inte med på det som föreslås, handlar det om begränsad tid så avstår han hellre. Intresserad av att träffa barnen??
Man kan också höra Charlotte föreslå att ni kan ju gå på bio men det avfärdas direkt av pappan………hur fan kan du säga att hon är problemet? Har du ens reflekterat över att pappan själv kanske satt sig i den här situationen?
Citera
2022-12-12, 20:51
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Vad menar du egentligen med det? Faktum är att barnen och pappan inte är nära varandra. Domstolen föreslog en typ av lösning för att pappan skulle få träffa barnen åtminstone lite då och då. Pappan svarade att det går jag inte med på, jag är ingen låtsaspappa - kan man höra i ”podden”. Han går med andra ord inte med på det som föreslås, handlar det om begränsad tid så avstår han hellre. Intresserad av att träffa barnen??
Man kan också höra Charlotte föreslå att ni kan ju gå på bio men det avfärdas direkt av pappan………hur fan kan du säga att hon är problemet? Har du ens reflekterat över att pappan själv kanske satt sig i den här situationen?

Han kanske inte har kommit över att hon gjorde slut.
Citera
2022-12-12, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Han kanske inte har kommit över att hon gjorde slut.
Ingen tvekan om att det ligger mycket nära sanningen. Han var otrogen men vägrar acceptera att hon lämnade honom.
Citera
2022-12-13, 01:48
Medlem
oceandrives avatar
Italienare kan inte hantera barn själv.
Citera
2022-12-13, 02:38
Men
Han har ju rätt
Varför ska han finna sig i en begränsad låtsasvärld som hon kommit på

Hon tar sig rätten att styra och ställa över sånt som familjerätten klubbat för lääänge sen
Båda föräldrarna är lika viktiga för barnen tills motsatsen bevisats annat
Citera
2022-12-13, 02:39
Tror snarare omvänt…
HON har inte kommit över hans svek i form av otrohet
Så därför ger hon igen
Via sonen

Såååå lågt
Trodde mer om henne
Citera
2022-12-13, 02:41
Dessutom undra man ju va för fjant den där nye mannen hennes är
Har han funderat en sekund över hur de skulle känts om hans dotters mamma gjort såhär mot honom???

Karma is the bitch!
Citera
2022-12-13, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Ja precis där fick man ännu en skymt av pappans oerhörda ego. Det egot han redan visat när han härjade på kvällspressen om att hon tagit hans namn helt utan barnen i åtanke.
Citera
2022-12-28, 21:21
Medlem
Larasofts avatar
Först jul i Åre, sedan flygande fläng till Marbella med julgran även där. Har människan svårt att känna ro?
Citera
2022-12-29, 21:15
Klimatförstörare är vad hon är!!!
Citera
2023-01-04, 12:31
Medlem
Vad har Charlotte och hennes man gjort för att ha så mycket cash?
Köper hus i Marbella för 70-80 miljoner som ska totalrenoveras.
Hus i Åre osv osv.
Nog för att Charlotte är en stor artist i Sverige och inom schlager men ändå.
Stora aktieklipp eller vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in