2023-01-04, 13:28
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Vad har Charlotte och hennes man gjort för att ha så mycket cash?
Köper hus i Marbella för 70-80 miljoner som ska totalrenoveras.
Hus i Åre osv osv.
Nog för att Charlotte är en stor artist i Sverige och inom schlager men ändå.
Stora aktieklipp eller vad?
Det är han som sitter på kapitalet hon har väl inte så mycket i kassan liksom, Iom han är VD på Ryds Bilglas så han är den som drar in pengarna
Citera
2023-01-04, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Vad har Charlotte och hennes man gjort för att ha så mycket cash?
Köper hus i Marbella för 70-80 miljoner som ska totalrenoveras.
Hus i Åre osv osv.
Nog för att Charlotte är en stor artist i Sverige och inom schlager men ändå.
Stora aktieklipp eller vad?
Säljer sitt gamla hus för 72 miljoner på 800 kvadrat för att det är för litet. Hur stort är det nya?
Citera
2023-01-04, 13:46
Klimatet skiter den familjen i
Undrar vad Greta tycker om alla resor hit och dit samt allt som ska handlas dubbelt…
Fru CP har noll respekt för klimatkrisen…
Bara hon får göra som hon vill

Nej jag är inte avundsjuk
Bara realistiskt ärlig vad många tänker men inte vågar säga
Citera
2023-01-05, 08:26
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det är han som sitter på kapitalet hon har väl inte så mycket i kassan liksom, Iom han är VD på Ryds Bilglas så han är den som drar in pengarna

Helt fel. Hon var god för närmare 100 mil när dom träffades. Åtskilliga företags och privatgig i över 20 år
2-3 i veckan ibland, fakturerar mellan 50-100 per gig beroende på år och tid
Plus att hon mot all förmodan är riktigt ekonomisk och placerat pengarna rätt från början
Citera
2023-01-05, 17:23
Medlem
Larasofts avatar
Varför är media så intresserad av Perrellis (och för den delen Pernilla Wahlgrens) kåkar? Hon är knappast Sveriges rikaste?
Citera
2023-01-05, 18:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Helt fel. Hon var god för närmare 100 mil när dom träffades. Åtskilliga företags och privatgig i över 20 år
2-3 i veckan ibland, fakturerar mellan 50-100 per gig beroende på år och tid
Plus att hon mot all förmodan är riktigt ekonomisk och placerat pengarna rätt från början
Hon ligger inte på de summorna det kan jag lova dig i ett gage möjligen då hon var på topp var det upp på 100tkr men nu får hon runt 50tkr ska hon vara nöjd, Jobbat med div artister och det är inte så fett som alla nu vill tro kan jag lova dig!
Citera
2023-01-05, 19:35
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hon ligger inte på de summorna det kan jag lova dig i ett gage möjligen då hon var på topp var det upp på 100tkr men nu får hon runt 50tkr ska hon vara nöjd, Jobbat med div artister och det är inte så fett som alla nu vill tro kan jag lova dig!

Läs om vad jag skrev. Precis vad jag skrev, beror på när hon kör
Hon var såklart hetare efter vinsten i schlagern. Men hon har kört i över 25 år
Citera
2023-01-05, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Varför är media så intresserad av Perrellis (och för den delen Pernilla Wahlgrens) kåkar? Hon är knappast Sveriges rikaste?

Media vet att kändisar ger klick. Särskilt kändisar som visar upp sitt hem och privatliv.

Medan majoritet av Sveriges rikaste gör allt för att hålla dörren stängd och vill ha så lite insyn som bara är möjligt.

De skulle heller aldrig lägga energi på att försöka imponera på arbetarklassen, tvärtom. Medan Perrelli och Wahlgren lever för att deras lättlurade följare ska tycka att allt de gör är superlyxigt. Så att de fortsätter att köpa all överprisad skit de prånglar ut.
Citera
2023-01-17, 00:02
Medlem
Förstår inte varför de köper så många hus De är ju husköpsmissbrukare.
Citera
2023-01-17, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Förstår inte varför de köper så många hus De är ju husköpsmissbrukare.

Haha precis, de va ett klockrent uttryck inget duger nog åt drottning Charlotte, vill ha MER och MER och MER...
Citera
2023-01-17, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
inget duger nog åt drottning Charlotte, vill ha MER och MER och MER...

Så är det Hela tiden bara en till.
Citera
2023-01-17, 21:11
Medlem
” Charlotte P har dokumenterat gjort allt i sin makt för att hennes ex-make NP inte ska få träffa deras två gemensamma söner.https://stoppapressarna.se/svenskt/s...fran-ex-maken/
CPmedvetet och kalkylerat övertalat sina söner att “blocka” pappan både i sina telefoner och även på sociala medier.

Övervakar sönerna
– Hon övervakar dem som en hök. Genom digital teknik har hon berättat hur hon vid några tillfällen har svarat på Nicolas sms och utgett sig att vara någon av sönerna .
Senast redigerad av Tezz-l 2023-01-17 kl. 21:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in