Citat:
Ursprungligen postat av
RollonHomie
Jag tror du får lägga ner psykopatsnacket som snabbt dyker upp här i forumet så fort människor beter sig illa. Nu för tiden räcker det med att en kändis går mot röd gubbe för att de ska bli narcissister, sociopater eller psykopater enligt användare i forumet. Det krävs tydligen otroligt lite för att få den stämpeln, men det är väl roligt att slänga sig med uttrycken antar jag.
Att ljuga i sitt CV, överdriva saker och utnyttja tillfällen när de väl ges, är det många som gör utan att för den skull vara psykopater. Visst är detta på en högre nivå, men det är fortfarande samma beteende.
De som verkligen har betett sig illa är ju de som lagt ut röda mattan för LS.
Det krävs inte lite för att få mig att kalla någon psykopat, men sättet Staaf nu agerar, hur hon sitter och nästan tjuter i TV när hennes klandervärda beteende blir en allmän åskådning påminner mig såväl om en egen erfarenhet av en psykopat.
Visst Staaf kanske inte är största boven här. Men att hon drar feministkortet när hon själv utnyttjat dessa så kallade patriarkala strukturer för att göra en svårslagen kometkarriär visar på ett extremt hyckleri och omoraliskt lögnaktighet.
Jag är ingen läkare, kan inte säga till 100% om hon är psykopat.
Hon har däremot tagit på sig sina bästa stövlar, en kort kjol och med ett högburet huvud gått till och ifrån morgonstudions tv-sända intervju, där i mellan har hon suttit med gråten i halsen och kasta ur feministisk käbbel om kvinnor, och "jag som kvinna", för att försöka lura och snärja allmänheten framför 2 programledare som inte ställer en enda kritisk fråga.
Om inte du tycker det tyder på psykopatiska drag så får det stå för dig.