2022-12-12, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Ps. Han ser ut som en hårding som får saker gjorda.

Det är inte han som får jobbet. Det är hans mustasch.
Citera
2022-12-12, 16:30
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Var det nuvarande simpen Bydén som la ett gott ord för henne på justitiedepartementet?
Citera
2022-12-12, 16:30
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harsettdetmesta
Jajamensan, iklädd trenchcoat, svarta solglasögon, slokhatt samt med en liten kikare i fickan.

Det var att byxorna stod rakt ut som en tältpinne som avslöjade honom. .
Citera
2022-12-12, 16:31
Medlem
Tillssons avatar
Linda Staaf börjar få vissa likheter, i vart fall bildlikt, med spindeln Svarta Änkan .

Citat:
Svarta änkan (Latrodectus mactans) har fått sitt namn dels av den svarta färgen, dels att honan dödar och äter upp hanen efter fullbordad parning.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Svart_%C3%A4nka
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Det är det första tecknet på sprickbildning och fler kommer att följa.

Japp. Och i farans riktning ligger nog nu den nuvarande rikspolischefen jobb. Han har chefat under hela soppan pågått och inte ingripit. Hans jobb och ansvar som högste chef.
Citera
Medlem
Löfing är körd oavsett vad utredning kommer fram till. Rubrikerna nu är en jävla köttkvarn😂
Citera
2022-12-12, 16:33
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Rakad såg det ut som.

Det tro fasen att polisen inte klarar sina uppgifter när det ser ut så här i toppen. Stålbad NU!! Rensa, rensa....

Lägg upp en skärmbild för fasen!
Citera
2022-12-12, 16:33
Medlem
Tillssons avatar
Så går det när fel huvud tar besluten.
Citera
2022-12-12, 16:35
Medlem
MustMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
En observation kring timeline är att Linda Staaf inte tar upp Löfvings förföljelser förrän marken börjar bränna under hennes fötter avseende oriktiga tjänstetillsättningar. Damage control?

Sen är det märkligt att hon på fullaste allvar verkar tro att hennes tillsättningar beror på hennes överlägsna kompetens. Om så vore fallet hade hon ju inte behövt knulla äldre löne- och tjänstetillsättande chefer ö h t.
En gissning är att hennes sugar daddys proppat henne full med beröm samt griller kring vilken avundsjuka hon får utstå p g a att hon är vacker och intelligent. Vilket hon säkert är, men inte på ett sätt som förklarar hennes karriär.

Precis min tanke. Hon borde förstå att hon inte på långa väger är den bäst lämpade för den tjänsten. Utan någon egentlig kunskap om vilka de andra sökande var 2014/2015 borde det finnas de som var betydligt mer lämpade som chef för NOAs underrättelseenhet än en person med en ekonomiutbildning och tvivelaktiga juridikstudier.
Citera
2022-12-12, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Löfing är körd oavsett vad utredning kommer fram till. Rubrikerna nu är en jävla köttkvarn😂

Visst är han körd gubben. Det finns banne mig få saker som är så roligt som när det går riktigt åt helskotta för såna här personer, man njuter i fulla drag.

Det gäller även ludret linda. Ingen könsdiskriminering...
Citera
2022-12-12, 16:36
Avslutad
Hoppas polisen vart och hämtat vapnen hemifrån henne. Känns inte bra att obehöriga har vapen..
Citera
2022-12-12, 16:37
Medlem
Godkväll! Löving har tydligen mött sin livs kärlek på ålderns höst. Tydligen inte besvarad fullt ut. Kvinnor kan med och nu har feminism kortet dragits in i historien ” oväntat ” 😉😁 nedan en text av Jens Ganman som är så träffande!

TEASER

Eftersom turerna kring trion Staaf/Bydén/Löfving börjar bli så skruvade hämtar jag just nu all min information i ärendet från Stoppa Pressarna.

Har för mig om att de skrev tidigt om den här soppan och att få trodde på rapporterna då. Lite samma grej som när det avslöjas i slutet på ”Men in Black” att det VAR "National Enquirer" som hade rätt hela tiden: Elvis gifte sig verkligen med en tvåhövdad alien!

https://stoppapressarna.se/politik/efter-samlagen-nya-bakslaget-for-obs-alskarinna/

Men om man ska vara helt seriös… polisens oförmåga att få ner den grova brottsligheten och gängskjutningarna kommer i och med den senaste tidens avslöjanden i en ny och intressant dager. Finns nog inte så mycket mer att tillägga här.

Sparka hela bunten. Inklusive Thornberg.

Den här låten tillägnar jag Linda. För övrigt.

https://www.youtube.com/watch?v=wE544QjnG7o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in