2022-12-12, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babbeluring
Kvinnor behöver ju bara sära benen sånär saken biff.

Lyncha lyncha lyncha

Bara de som ser ut som Linda ungefär. Du tror väl inte detta gäller Carin och Petra? Kanske därför denna historia blåst upp. Avundsjuka och oattraktiva brukar ju vara farliga mot vackra. Lindas egoism och narcissism har spårat ur helt och då finns risk att bitterkärringar försöker få bort henne.

Oavsett vilket, så borde alla dessa varelser gripas av en federal polis som slår till med en razzia. Men tyvärr är detta korrupta Sverige och bovarna kommer alltid undan. Så lär även ske i detta fall. Mats är väl den som får ta den största smällen. Blir väl ett jobb på Elefantkyrkogården med 70000 i län/mån där han kan sitta och rulla tummarna med Dan.
Citera
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Nu väller ilskan upp ur folkdjupet. 60 unga grabbar har blivit döda genom skjutvapenvåld i år och inom polisen löper det knullhistorier som det största problemet. Inför framtiden är det skrämmande när man hör att alla nivåer som handlar om krav vid nyanställning inom myndigheten sänks till nära nog NADA. Värst är sänkningen av begåvningskravet.

Alla poliser som nu är inblandade i Knullhärvan inom svensk polis är anställda i en tid då de ursprungliga kraven på polisrekryter låg o-anfrätta kvar och ändå ställer dom till en sån jävla soppa. Man fasar inför våra barns framtid då ännu mer obegåvat folk ska ikläda sig polisuniformer och injaga respekt hos medborgarna. Hur ska vi kunna ha respekt för en kår av malajer när vi redan har folk inom kåren som inte förtjänar ett uns av respekt. Vilka fler surdegar ligger och jäser inom vår degenererade poliskår?

Toppen av ett isberg.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
"Bet ifrån"?

Från mitt perspektiv var det en katastrofintervju. Tyckte du att det lät övertygande?

Jag tror hon vunnit på att inte uppträda på det där viset i TV4.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Nu kommer det fram mer detaljer - Löfving verkar ha förföljt henne.

https://www.expressen.se/nyheter/staaf-lofving-dok-upp-pa-badhus-bagerier-och-motionsspar/

Ny tycker man nästan lite synd om henne. Vilken psykopat löfving verkar vara. Men hon har oavsett vad haft sexuella relationer på
Jobb , på positioner och en plats där det inte är professionellt. Båda har gjort fel sparka dom
… men vad förvirrande. Hon menar sig på att Ari Stenman uppfattat hennes historia fel

Enligt Staafs redogörelse har Löfving vid flera tillfällen överraskande dykt upp på platser där hon har varit, som till exempel siminrättningar, bagerier och promenadstråk, skriver Stenman.
I anmälan beskrivs hur Linda Staaf sett Mats Löfving försöka stå och gömma sig när hon har varit ute och motionerat och att hon tagit honom på bar gärning – genom att själv gömma sig och sen avslöja honom.
Staaf ska också under samtalen tydligt bekräftat att hon och Löfving haft en privat relation, som dock aldrig blivit ett öppet förhållande.

Linda Staaf kommenterar uppgifterna i ett sms:
”Jag har fortfarande inte sett den omaskade versionen av anmälan men redan från den maskade versionen har jag tydligt påtalat att det finns saker i de uppgifter som Stenman lämnat till avd för SU som inte stämmer överens med det som jag berättade för honom. Han har aldrig varit i kontakt med mig för att stämma av uppgifterna i sin PM innan han lämnade in den till Avdelningen för SU”, skriver hon.
Vi har sökt Mats Löfving och åklagare Anders Jakobsson.
Senast redigerad av reinadelsur 2022-12-12 kl. 14:53.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Ja, psykopater är och kommer alltid vara ögontjänare, och det är faktiskt väldigt vanligt att de drar till med tårar när rummet krymper och dörren till deras lögner går upp på glänt.

Vad de däremot aldrig någonsin gör är att lägga sig platta, ber om ursäkt och kapitulerar.

Att Staaf inte själv känner hur patetiskt det blir när hon med sina 70 000+ i månadslön drar kvinno-kortet och spelar offer är häpnadsväckande.

Men psykopater tänker inte och agerar inte som oss normala och moraliska individer.

Jag tror du får lägga ner psykopatsnacket som snabbt dyker upp här i forumet så fort människor beter sig illa. Nu för tiden räcker det med att en kändis går mot röd gubbe för att de ska bli narcissister, sociopater eller psykopater enligt användare i forumet. Det krävs tydligen otroligt lite för att få den stämpeln, men det är väl roligt att slänga sig med uttrycken antar jag.

Att ljuga i sitt CV, överdriva saker och utnyttja tillfällen när de väl ges, är det många som gör utan att för den skull vara psykopater. Visst är detta på en högre nivå, men det är fortfarande samma beteende.

De som verkligen har betett sig illa är ju de som lagt ut röda mattan för LS.
Citera
2022-12-12, 14:52
Moderator
Dr Kings avatar
Byden skall vara gäst i 30 minuter med Anders Holmberg nu på onsdag.

https://twitter.com/SVTHolmberg/status/1602291412648747008

Anders brukar vara expert på att bita sig fast och verkligen få svar på de frågor han vill ha svar på. Så nu ser man fram emot att han verkligen grillar Byden om hans relation till Linda
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Kanske Morgan Johansson också 🙈

Nej, inte med Morgan. Hon har bara knullat med polishöjdarna Mats och Anders.
Citera
Medlem
Feminism och jämställdhet varsågoda svennar. Hahha.

Sverige finns inte som nation inom 15 år.
Citera
2022-12-12, 14:55
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Nej, inte med Morgan. Hon har bara knullat med polishöjdarna Mats och Anders.

Morgan har väl varit inblandad på hennes hittepåtjänst på Justitiedepartementet.

Ps. Du glömde ÖB Micael Bydén.
Citera
2022-12-12, 14:56
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Ny tycker man nästan lite synd om henne. Vilken psykopat löfving verkar vara. Men hon har oavsett vad haft sexuella relationer på
Jobb , på positioner och en plats där det inte är professionellt. Båda har gjort fel sparka dom
… men vad förvirrande. Hon menar sig på att Ari Stenman uppfattat hennes historia fel

Enligt Staafs redogörelse har Löfving vid flera tillfällen överraskande dykt upp på platser där hon har varit, som till exempel siminrättningar, bagerier och promenadstråk, skriver Stenman.
I anmälan beskrivs hur Linda Staaf sett Mats Löfving försöka stå och gömma sig när hon har varit ute och motionerat och att hon tagit honom på bar gärning – genom att själv gömma sig och sen avslöja honom.
Staaf ska också under samtalen tydligt bekräftat att hon och Löfving haft en privat relation, som dock aldrig blivit ett öppet förhållande.

Linda Staaf kommenterar uppgifterna i ett sms:
”Jag har fortfarande inte sett den omaskade versionen av anmälan men redan från den maskade versionen har jag tydligt påtalat att det finns saker i de uppgifter som Stenman lämnat till avd för SU som inte stämmer överens med det som jag berättade för honom. Han har aldrig varit i kontakt med mig för att stämma av uppgifterna i sin PM innan han lämnade in den till Avdelningen för SU”, skriver hon.
Vi har sökt Mats Löfving och åklagare Anders Jakobsson.

Kvinnor i Stockholmsregionen får vara på sin vakt. Man vet aldrig om Mats Löfving står och fluktar bakom ett träd i motionsspåret. ..
Citera
2022-12-12, 14:57
Medlem
Mlyrics avatar
Bra att detta utreds. Ta tillbaka dom gamla polistopparna som hade kompetens!
Citera
2022-12-12, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Morgan har väl varit inblandad på hennes hittepåtjänst på Justitiedepartementet.

Nej, snuten heter Göran Millbert som anställde henne på justitiedepartementet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in