2022-12-01, 01:12
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackadsmurf
Japp, det stämmer. Samma Ola som var med 2005. Har inte åldrats lika bra som Måns Z eller Darin.

Släpper hyfsad musik under namnet Brother Leo idag. Nyligen släppte han debutalbumet.
Nynnar ibland fortfarande på hans låt "SOS" som säkert har mer än 15 år på nacken😁. Tack för tips! måste undersöka hans nya alster.

Det är väl rätt garanterat att deltagare från årets idol kommer vara med i 2024 års mello. Vilka tror ni? Jag tror Albin, Klara och Sebastian ligger bra till där.
Citera
2022-12-01, 21:01
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Oddsen kan inte vara höga på att Nike vinner Idol i år. Förresten är hon inte väldigt lik Linda Bengtzing?

Hon är väldigt lik Tiffany Tyler om man kollar en POV-scen
Citera
2022-12-07, 13:29
Medlem
Någon som anmärkt på att Nike även sökte 2014 men blev inte vidareskickad av juryn?
Citera
2022-12-07, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Oddsen kan inte vara höga på att Nike vinner Idol i år. Förresten är hon inte väldigt lik Linda Bengtzing?
Men hon vann
Citera
2022-12-11, 11:12
Medlem
Äntligen efter flera dagar har Albin och Nike börjat dejta. Kommer det bli nästa kärlekspar I Idol sedan Anna-Sofia och Frans Walfridsson från 2015?

För övrigt har Ella Hedström släppt ett par låtar, ge dom en lyssning vet ja. Tror ni att någon av dessa jurymedlemmar kommer lämna detta program snart? Enligt mig känns det osannolikt. Men så klart kan det hända.

Vi trodde ju trots allt att Sanna Nielsen aldrig skulle lämna Allsång på Skansen.
Citera
2022-12-11, 16:34
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Äntligen efter flera dagar har Albin och Nike börjat dejta. Kommer det bli nästa kärlekspar I Idol sedan Anna-Sofia och Frans Walfridsson från 2015?

För övrigt har Ella Hedström släppt ett par låtar, ge dom en lyssning vet ja. Tror ni att någon av dessa jurymedlemmar kommer lämna detta program snart? Enligt mig känns det osannolikt. Men så klart kan det hända.

Vi trodde ju trots allt att Sanna Nielsen aldrig skulle lämna Allsång på Skansen.
haha knappast lär inte hålla i längden liksom Albin 19 och Nike 27 eller vad hon var, Tror problemen kommer hopa sig för Nike vad det lider liksom!

Hon är snart tvungen meddela jobbet sitt på Framnäs om hon ska återgå till jobbet eller vad hon ska göra, Sedan att hon gjorde slut med killen sin i Piteå är en annan story som hon kunde gjort bättre innan pojkvaskern Albin!

Men dem kommer snurra henne medans järnet är varmt produktionsbolaget och väl när hon gjort Digiloo slutstationen för uttjänta artister, Då lär folket om dem inte gjort det redan glömt bort henne och passerad till det förgångna var de flesta tagit vägen!
Citera
2022-12-26, 11:06
Medlem
Kul att se att en liten ort har två idol vinnare.
https://youtu.be/1OdjEfAlTKE
Citera
2022-12-26, 18:04
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topfall
Kul att se att en liten ort har två idol vinnare.
https://youtu.be/1OdjEfAlTKE
Hon bor inte där mer om jag nu fattat det rätt iom hon dumpande killen hon hade för snorvalpen Albin, Hon fick dra upp och hämta sitt bohag från Piteå och nu bor hon hos sin moster som jag fattat det hela!
Citera
2022-12-26, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hon bor inte där mer om jag nu fattat det rätt iom hon dumpande killen hon hade för snorvalpen Albin, Hon fick dra upp och hämta sitt bohag från Piteå och nu bor hon hos sin moster som jag fattat det hela!

Aha..Jag undrar hur mycket vi kommer få se utav henne innan idol 2023 börjar.
Citera
2023-02-01, 21:43
Medlem
Är det bara jag som tänkt på att Nike gjorde audition redan 2014, men gick då inte vidare?
Citera
2023-02-07, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Är det bara jag som tänkt på att Nike gjorde audition redan 2014, men gick då inte vidare?

Har inte tänkt på det men har sett det. Undrar om Nike var sämre då eller om Tv4 tar in deltagare igen som har fått nej av en tidigare jury och kommer få ja av den nuvarande juryn. Erik Elias kom tillbaka efter att Nikki lämnade juryn när han sökte 2016 och gjorde comeback 2021.
Citera
2023-05-07, 07:43
Medlem
SodaFointains avatar
Sebastian släpper inom kort singeln Madness. Hade pre realease party pä café opera i fredags och de smygspela sen igår på mix megapol programmet Myslund och bagge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in