2022-11-26, 15:18
Medlem
Nike var varken full eller påtänd utan enbart tagen av situationen och det har vart en lång produktion och både Albin och Nike är väldigt trötta. Alla människor jublar inte och dansar runt. Hon är lugn, trygg och stabil. En riktig förebild. Någon som såg hennes intervju i TV4nyhetsmorgon? Jag tycker hon är en otroligt bra förebild!
Citera
2022-11-26, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
De som ska straffas är väl främst de som inte kunde hindra AktivistMoa från att ta sig upp på scenen med sitt fredliga budskap. Sån jävla tur att det var en fredlig demonstrant och inte en mentalsjuk dåre med något som kunde ha skadat någon. Hur kunde det hända över huvud taget? Så pinsamt dålig säkerhet får det inte vara!

Kan bara hålla med dig...

Har jobbat för det företaget som hade hand om säkerheten och tyvärr så har du rätt.
Det skulle aldrig fått ske, tyvärr är många av deras Supervisors riktigt arroganta otrevliga bossiga stora i käften när de får på sig sin "uniform". Det borde gallras i bland deras regionssamordnare det är därför jag mfl slutat.
Citera
2022-11-26, 19:15
Medlem
VespulaGermanicas avatar
Mycket trams i Idol generellt. Humorn är kass. Men! Bara jag som tyckte det var rätt lustigt med politikern Staffan Tjörnhammar som fick en fråga och var tyst?
Citera
2022-11-26, 19:45
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VespulaGermanica
Mycket trams i Idol generellt. Humorn är kass. Men! Bara jag som tyckte det var rätt lustigt med politikern Staffan Tjörnhammar som fick en fråga och var tyst?

Så jävla mycket trams, särskilt Idol extra. Ja, han politikern var skum, förstod inte vitsen med det.
Citera
2022-11-26, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ordinarysmurf
Erik Grönwall blev ju sångare i Skid Row. Såattehh....

https://www.instagram.com/reel/ClUs0..._web_copy_link

10 år senare när idol-stämpeln tvättats bort, ja
Citera
2022-11-26, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Så jävla mycket trams, särskilt Idol extra. Ja, han politikern var skum, förstod inte vitsen med det.

Jag tror grejen var att han tidigare fått en fråga av SVT kring de omtalade lönehöjningar som kommunstyrelsen ville driva igenom i Norrtälje och då hade han varit helt tyst och inte kommit med ett svar förrän efter 26 sekunder.

Nu så körde han typ en "parodi" på det med sig själv i Idol där han återigen väntar 26 sekunder innan han svarar. I det här fallet var frågan något i stil med vad som är det viktigaste ifall man ska vinna idol? Och efter hela 26 sekunder svarar han då "Tajming" vilket han själv då i sammanhanget visar på total avsaknad av vilket då är själva skämtet.
Citera
2022-11-28, 04:53
Medlem
Tjackadsmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
En av vinnarlåtskrivarna Ola Svensson. Visst var det Ola som var med 05-06 något i idol? Liknade honom men såg så mycket äldre ut än Ola borde vara idag🤔

Japp, det stämmer. Samma Ola som var med 2005. Har inte åldrats lika bra som Måns Z eller Darin.

Släpper hyfsad musik under namnet Brother Leo idag. Nyligen släppte han debutalbumet.
Citera
2022-11-28, 18:09
Medlem
DjPuttes avatar
Nike klar för Dobidoo eller vad sjutton den där Lasse Holm turnén kallas...
Citera
2022-11-28, 18:22
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nike klar för Dobidoo eller vad sjutton den där Lasse Holm turnén kallas...

Ooo fyfan, den såg jag faktiskt inte komma så här nära inpå finalen. Oroväckande. Det är ju till Diggiloo avdankade artister går för att tyna bort och till slut dö.
Citera
2022-11-29, 14:21
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ooo fyfan, den såg jag faktiskt inte komma så här nära inpå finalen. Oroväckande. Det är ju till Diggiloo avdankade artister går för att tyna bort och till slut dö.
Verkar ut som hon lämnade killen sin i Piteå och flyttade till STHLM och bor hos sin moster, vete fan men känslan är Nike skapar trubbel för dem på hennes jobb är väl inte så glada att hon gick och vann eller att hon valde delta i IDOL som jag fattat det...

Det kommer ta stopp snart för henne också ska du se tvivlar hon ens hinner till den turnén innan man inte ser Nike, Hon är en one hit wounder typ så återstår att se hur snabbt det går utför för henne då...
Citera
2022-11-29, 19:25
Medlem
Till sommaren kommer Nike öppna Lollapalooza-festivalen, något som Tusse skulle göra. Jag kan garantera att inte Covid kommer sätta stopp för den denna gång.
Citera
2022-11-30, 09:04
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Till sommaren kommer Nike öppna Lollapalooza-festivalen, något som Tusse skulle göra. Jag kan garantera att inte Covid kommer sätta stopp för den denna gång.
Borde väl finnas det som är bättre att öppna med skulle man kunna påstå.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in