2022-12-10, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tutrut
Hon har visst rensat. Hon har visat hur hur svaga de här männen är och hur de styrs av kuken.
Det är inte lämpligt att ha lättledda män som styrs av kuken på så viktiga poster i samhället.

Vilka har hon rensat? Vilka av männen har fått sparken?

Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Nix, hon rensar ju bort män som inte klarar säga nej till pussy. Den dagen vi män klara det så har kvinnor ingen makt kvar.

Män får knulla runt hur mycket de vill. Problemet är att de ger henne höga positioner hon är, milt uttryckt, olämplig för.

En sådan som president JFK knullade runt som en kanin. Men han utsåg inte sina ligg till ministrar och myndighetschefer.
Citera
2022-12-10, 12:07
Avstängd
Jagduvidoms avatar
"Linda Staaf började sin karriär inom polisen 2006 som revisor, och blev sedan ekonomichef. Hon har inte gått Polishögskolan, utan internutbildades och fick på så sätt polisbefogenheter.

2015 anställdes hon som chef för underrättelseverksamheten på nationella operativa avdelningen, Noa."

Revisorn blev chef över den operativa delen hos Polisen. Jävla skämt.
Senast redigerad av Jagduvidom 2022-12-10 kl. 12:11.
Citera
2022-12-10, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
"Linda Staaf började sin karriär inom polisen 2006 som revisor, och blev sedan ekonomichef. Hon har inte gått Polishögskolan, utan internutbildades och fick på så sätt polisbefogenheter.

2015 anställdes hon som chef för underrättelseverksamheten på nationella operativa avdelningen, Noa."

Revisorn blev chef över den hemliga delen hos Polisen. Jävla skämt.

Hur kan hon ha börjat jobba som "revisor" hos polisen? De menar nog redovisningsekonom? Stor jävla skillnad på revisor (revision) och redovisningsekonom (redovisning). Bara här vittnar om lögner och total idioti av den som skrivit detta. Är det snillet Linda som matat dem med uppgifterna?

Om hon har en jurkand, varför i helvete börjar man arbeta som redovisnignsekonom (eller i Lindas värld: revisor)?

Den här heroinliknande bimbon verkar ju har tusen utbildningar och är världsmästare i alla möjligt. Såg video med henne på TV4. Hennes händer och hals var välprydda med guld överallt. Säger mycket.
Citera
2022-12-10, 12:14
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Att Staaf inte anmäler en potentiell misshandel från Lövet är inte konstigt. Det finns massor av människor som blir utnyttjade, hotade och misshandlade som inte själva vill anmäla av olika anledningar.

Jag tror inte alls på detta. . L.S verkar vara den värsta manipulatör och intrigör som har skådats på denna nivå. . Fräcke-Fransson, Doktor Bluff och Vincent Carlsson i all "ära", men de har inte bluffat så här högt upp i hierarkin, utan där har det mest handlat om hotell, banker och gamla kärringar. Jag tror aldrig vi kommer få veta allt i den här soppan. Det måste vara otroligt pinsamt för både Löfving och Bydén, men även för alla andra i berörda myndigheter. Att det går och knulla och bluffa till sig en position som Massage Staaf har gjort är ju löjeväckande för myndigheter som ansvarar för landets säkerhet.
Citera
2022-12-10, 12:15
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Var inte trojan shield hennes fjäder i hatten?
Alla bevis var ju olagliga..
Citera
2022-12-10, 12:16
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Sängvägen kan man klättra på karriärstegen, tyvärr.

Hade hoppats att inom polisen inte gick till så, men bara att inse att hela samhället är förlorat.
Hela Sverige är förlorat.
Citera
2022-12-10, 12:17
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uberstar
Mest pinsamt är männen i denna sopa som förärat denna kvinna med höga positioner. Består ledningen för polis och militär i detta land av massa utsvultna incels som kastar allt vett och sans överbord så fort en kvinna visar sexuellt intresse?
Knappast incels, dom var väl gifta & övergav familjen för Linda Staaf.

Man kan anta att Torbjörn Fälldin inte hade gillat en ÖB som knullar runt & överger familjen. ÖB Bydén hade sannolikt fått sparken på den tiden det fanns politiker med etisk kompass.
En privatmoralisk fråga dök upp mitt under Ubåtskrisen i Hårsfjärden. Fälldin skapade en krisgrupp för rikets ledning. Till och med Olof Palme fick vara med på ett hörn. Ögonbrynen höjdes dock i det politiska Sverige när det visade sig att utrikesministern själv, Ola Ullsten, inte fanns med i den innersta kretsen. Fälldin förklarade för sina närmaste:

"Jag kan inte lita på Ola Ullsten. Han har lämnat sin fru och gift om sig med en annan, sådana män är inte att lita på".
Micael Bydén bör omedelbart avgå.
Citera
2022-12-10, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uberstar
Består ledningen för polis och militär i detta land av massa utsvultna incels som kastar allt vett och sans överbord så fort en kvinna visar sexuellt intresse?
Nej, det har handlat om män som är gifta och har barn.
Citera
2022-12-10, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Man kan anta att Torbjörn Fälldin inte hade gillat en ÖB som knullar runt & överger familjen. ÖB Bydén hade sannolikt fått sparken på den tiden det fanns politiker med etisk kompass.
En privatmoralisk fråga dök upp mitt under Ubåtskrisen i Hårsfjärden. Fälldin skapade en krisgrupp för rikets ledning. Till och med Olof Palme fick vara med på ett hörn. Ögonbrynen höjdes dock i det politiska Sverige när det visade sig att utrikesministern själv, Ola Ullsten, inte fanns med i den innersta kretsen. Fälldin förklarade för sina närmaste:

"Jag kan inte lita på Ola Ullsten. Han har lämnat sin fru och gift om sig med en annan, sådana män är inte att lita på".

jag fattar mig inte på de flesta svenskar. Räcker det för er att han och resten av packet avgår? Är det inte fängelse i flera år som krävs? Argentina satte en fd president i fängelse, och flera andra sk "bananrepubliker" gör hela tiden likadant.

Det är Sverige som är en korrupt bananrepublik, inte länderna i Afrika, Öst osv.
Citera
2022-12-10, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Torbjörn Fälldin hade rätt. 👍
Citera
2022-12-10, 12:31
Medlem
RPC Thornberg kommer att skyllda på Löfving

Lindas meriter - Jan Staaf o Mats Löfving vet exakt hur allt förhåller sig - här går linda själv fri.

Linda det pågår en smutskastningskampanj mot mig - anfall är bästa försvar för då vågade inte
Löfving svara - det blev Pussy Riot här

Varför intervjuar man inte Jan Staaf?

Om nu Linda inte är förordnad med fullmakt o hennes polisjobb ryker-
tja då tillsätter väl Bydis henne som chef för must - hon har ju både polischefserfarenhet
undercovererfarenhet o akademiska meriter samt har godkänd säkerhetsklassning
Citera
2022-12-10, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
jag fattar mig inte på de flesta svenskar. Räcker det för er att han och resten av packet avgår? Är det inte fängelse i flera år som krävs? Argentina satte en fd president i fängelse, och flera andra sk "bananrepubliker" gör hela tiden likadant.

Det är Sverige som är en korrupt bananrepublik, inte länderna i Afrika, Öst osv.
Korruption inom staten bör innebära lagföring, topsning och fängelse. Detta görs på personer som ägnat sig åt mildare brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in