Citat:
Ursprungligen postat av
Kimma7
Skönt för henne att kunna dra ett kort i alla fall. Vad ska Löfving dra för kort? Han kan bara tiga och skämmas medan Staaf kommer att få stöttning och uppbackning av hela feministsverige.
Löfving borde åkta till kirurgen o kapa schnabeln o karva bort ztenarna o sen säga - jag gjorde
feel jag blev föööhääääxaaad av Lolita o det är jag inte den enda mannen som blivit - nu kommer
detta aldrig att hända mer så jag kan jobba kvar.
Bara jag som kommit på att polis o militär är viktiga arbeten o samhällsfunktionellt viktiga
därför måste det vara obligatorisk schabelkapning o bortkarvning av ztenarna så att sexuella '
preferenser o sexuella utsvävningar ink våldtäkter (ja vi har både poliser o militärer som dömts
för sextrack o våldtäkter) inte går före yrkesheder o redbarhet