2022-12-10, 11:45
Medlem
Linda Staaf och de här polischeferna, ska alla placeras i fängelse på flera år. Om de är kriminella, ska aldrig mer tillåtas beträda viktiga poster igen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Anar vi en snyftig biografi och huvudet förstående på sned hos Tilde de Paula inom en snar framtid?

Det blir väl som vanligt media som blir tvugna att reda ut vad som hänt eftersom ingen annan kan göra det.
Men nu har de tokhyllat polisen så mycket på sista tiden att det blir omöjligt.
Hoppet får ställas till alternativmedia som är mer demokratiskt
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Macke85
Okej man kunde ju tycka att en polischef skulle ha polismans befogenhet det vore mer än rimligt, men vem vet. Jag kanske har fel. Hon är inte ensam om att ha burit vapen i alla fall.

Dom borde gett henne en sån där träpistolsattrap som i "The Other Guys"
Citera
2022-12-10, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Om horan hade hållit fittan i styr så hade de problemet inte uppstått. Kasta ut horjäveln och få slut på den här jävla lekstugan nu. Vad fan är det som händer i den feministiska poliskåren egentligen? Hon har öppnat fittan för två polischefer och nu även Jan Staff,och förmodligen en massa gånger innan också med tanke på hennes osannolika CV som har gett henne orimliga tjänster.

Man skäms.

Om hon är förordnad med fullmakt har hon rätt till denna lön i heeelaaa liiiveet
Citera
2022-12-10, 11:55
Bannlyst
Att knulla med sina kollegor är ju inget anmärkningsvärt. Händer ju på varenda arbetsplats.
Hela polisledningen bör man se över. Det är allmänt känt att cheferna går runt med vapen och polisuniform, som knappast har gjort en enda dag på phs.
Citera
2022-12-10, 11:56
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Byden!
Kasta ut ludret ut ur huset och åk raka vägen till dina barn!

Fy skäms! Fattar inte att du har mage att i skydd av anonymitet skriva ett sådant inlägg. Tror inte att du skulle våga stå för detta om du mötte Bygden öga mot öga.

Tycker för övrigt att bedrövligt att se så må många tarvliga inlägg med angrepp på Linda H Staaf. Men tydligen är de unga män som inte är torra bakom öronen eller gamla senila gubbar som vill vädra sina egna misslyckande i relationer med det kvinnliga könet. Det finns ganska många av den sorten här på Flashback.
Citera
2022-12-10, 11:58
Medlem
Mest pinsamt är männen i denna sopa som förärat denna kvinna med höga positioner. Består ledningen för polis och militär i detta land av massa utsvultna incels som kastar allt vett och sans överbord så fort en kvinna visar sexuellt intresse?

Och finns det ingen lagstiftning som är applicerbar här? Låter mycket märkligt att Linda kunnat springa runt i polismundering och även kvittera ut tjänstevapen, trots att hon ej är utbildad polis. Att klä ut sig till polis, om man ej är det, borde vara olagligt.
Citera
2022-12-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Horan rensar ingenting. Men hon är en sådan person som gör mycket oreda för andra.

En kvinna som tar en annan kvinnas man är inte direkt populär bland andra kvinnor ska du veta.

Hon har visst rensat. Hon har visat hur hur svaga de här männen är och hur de styrs av kuken.
Det är inte lämpligt att ha lättledda män som styrs av kuken på så viktiga poster i samhället.
Citera
2022-12-10, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
En hel del som haft med henne att göra i jobbet anser att hon är mycket kompetent. Då är det ännu tristare att förhållanden med chefer kommer att förstöra för henne.

Det är klart att hon är trevlig o ser bra ut o kan föra sig - och har skött sin kropp väl annars hade hon inte kunnat klättra med musen.

Men så här är det;

Det finns inget så egoistiskt och jagstarkt som en ankdammspolis dom skall fram till varje pris
det är bara jag jag jag - o jag skall haa. Se bara på Holmer när han tog åt sig palmemordet
o Löfving som bytte tömma-påzen mot befattning-befordran o linda som såg möjligheterna

Linda - jag har haft ytlig kontakt med Löfving vi har inte varit närstående -
precis som Paolo Robertos sexköp - ytling kontakt inte närstående
Citera
2022-12-10, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Att knulla med sina kollegor är ju inget anmärkningsvärt. Händer ju på varenda arbetsplats.
Hela polisledningen bör man se över. Det är allmänt känt att cheferna går runt med vapen och polisuniform, som knappast har gjort en enda dag på phs.

Nu var det lite mer än att de bara var kollegor. Löfving satta även hennes lön och befordrade henne. Finns inte många arbetsplatser som inte har regler mot sådant jäv.
Citera
2022-12-10, 12:04
Medlem
Farfarsfars avatar
Staaf måste vara synnerligen lämplig som rysk spion. Påminner om Sovjets gamla metoder med "svalor", lättfotade kvinnor som lockade ur högt uppsatta män hemligheter i sängkammaren.

Är det inte förbjudet att ha relationer som kolleger i säkerhetsklassade yrken? Borde vara skäl för omplacering eller uppsägning.
Citera
2022-12-10, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Skönt för henne att kunna dra ett kort i alla fall. Vad ska Löfving dra för kort? Han kan bara tiga och skämmas medan Staaf kommer att få stöttning och uppbackning av hela feministsverige.

Löfving borde åkta till kirurgen o kapa schnabeln o karva bort ztenarna o sen säga - jag gjorde
feel jag blev föööhääääxaaad av Lolita o det är jag inte den enda mannen som blivit - nu kommer
detta aldrig att hända mer så jag kan jobba kvar.

Bara jag som kommit på att polis o militär är viktiga arbeten o samhällsfunktionellt viktiga
därför måste det vara obligatorisk schabelkapning o bortkarvning av ztenarna så att sexuella '
preferenser o sexuella utsvävningar ink våldtäkter (ja vi har både poliser o militärer som dömts
för sextrack o våldtäkter) inte går före yrkesheder o redbarhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in