Citat:
Ursprungligen postat av
Mullret
Skall han behålla sin post gäller det bryta nu.
Tror inte klättermusen accepterar en fd ÖB.
Eller så blir han helt enkelt avsatt av regeringen. " Vi söker någon med " x" kompetens iom Nato etc"
Det är ju minst sagt ett stort problem för honom att sällskapa med Staaf. Det är inte långsökt att annan statsmakt kan använda denna soppa till att klämma information ur Staaf eller ÖB.
Gissar att det grävs och grottas i ämnet för fullt av t.e.x Kina, Ryssland, Turkiet och såklart även USA. Kan finnas bra påtryckningsmedel att nyttja i denna härva.