Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Han är fortfarande starkare än henne och håller fast henne.
Han var 18 år. Det minns man väl själv i den åldern, hur jädra kåt man var. Och han har ett gammalt ligg hos sig. Så även om han tränar efter sitt ex, så kan han väl ändå vilja ligga med flickan?
Ja, bägge ville ligga med varandra. Men förklara gärna hur du tänker att det hela går till.
Enligt domen ligger de bredvid varandra, och GM använder alltså inte någon vikt för att hålla BO på plats. När det gäller greppet håller GM hennes bägge armar med sin ena hand. Visst för att GM är sportig och säkerligen mycket starkare än BO men att en 15-årig tjej inte kan slita loss sina två armar från ett grepp som en 18-årig kille håller med sin ena hand, det finner jag lite märkligt... Dessutom är 18-åringen upptagen med att ha sex med BO och hon har 7 minuter på sig.
Jag kan tänka mig att jag är ungefär i GMs storlek och jag tror inte jag skulle kunna hålla en 15-åring tjejs armar i ett grepp med min ena hand från stillastående position under 7 minuter, även om jag inte gjorde något annat med kroppen.
Jag bedömer alltså att det inte behövs några speciella tekniker för att bli fri från detta grepp, och det har inget med kampsport att göra. Hur tänker du dig att han håller sitt grepp med sin hand om hennes bägge armar egentligen?
Angående detta igen:
Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Ja, det är märkligt att hon inte sa ifrån. kanske hade hon tunghäfta? Vore intressant att läsa FUP:et, där kanske det framkommer uppgifter om detta som inte finns med i domen. Hon försökte hur som helst ta sig fri. Och hade panik. Vilket rimligtvis han borde ha märkt.
Vi vet inte om hon hade panik. Hon påstår det, det finns inget som tyder på det. Det finns tecken på att han hållit i hennes armar, resten är vad hon påstår efteråt. Hade hon verkligen haft panik kan jag inte tänka mig att han inte skulle märka det (och han har alltid respekterat hennes "nej" tidigare), och jag kan inte heller tänka mig att hon snor runt där i 7 minuter med hela kroppen samtidigt som han har sex med henne, och inte ens märker att hon flänger runt i sängen.
Om det nu var världens krig mellan dem där i sängen - varför flyr hon då inte när han svarar i telefonen?
Eller tror du han svarar med den handen som han inte håller henne i, och släpper henne först efter samtalet?
Angående detta igen:
Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Att han pratade om sitt ex och hon ansåg stämningen bli konstig, gör det än mer gällande att hon inte var så vidare intresserad av att ha sex med honom efter det. Faktiskt något som gör flertalet människor avtända. Så detta talar ännu mer för våldtäkt. Om du tänker efter själv, så förstår du vad jag menar. Blir du sugen på sex med en tjej som sitter och trånar efter sitt ex? Som en, vad är det ungdomarna kallar det för: cuckold? De flesta människor blir stötta av sådant och tappar sugen.
Hon tyckte om honom, och ville att han skulle tycka om henne också. Det har varit min teori från början, se mitt första inlägg i tråden om domen. Hon ångrade sig efteråt eftersom han inte brydde sig om henne mer bara för att de hade sex, och hon kände sig billig när han hellre tog en burgare på Burger King än att ha sex med henne (och dessutom gav han henne skabb).