Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-03, 00:23
  #385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sidechick
Är väldigt ny inom detta ämne men undrar om det är någon som sitter på domen? Har hört vad som hänt absolut men skulle gärna vilja läsa mig till vad som hänt också!

(FB) Karlstad: 18-åring dömd till mer än tre års fängelse för våldtäkt

.
Citera
2023-01-03, 07:52
  #386
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Min första tanke också och den verkade stämma.

Parterna har haft sex 2 ggr med cirka 1,5 års mellanrum varav tjejen den ena gången var under 15 år. Detta får mig att misstänka att detta rör sig om en tjej som i efterhand har ångrat sig och inte om någon regelrätt våldtäkt.
Sen att en tjej på 14 har sex med en pojke på 17 kan säkert vissa beklaga sig över men det är ju egentligen ingenting konstigt.

En 14-årig tjej och en 15-årig kille är en sak. Men en 17-årig kille som springer efter 14-åringar är nåt annat.
Tre års skillnad i fjortonårsåldern är en stor skillnad. En 20-årig kille och en 17-årig tjej hade varit en annan femma. En 14-årings hjärna är outvecklad som på ett barn (pga. de är barn).

Bara på riktiga glesbefolkade hillbilly-banjospelande landsbygden som det anses normalt att en 17-åring har en 14-årig tjej.

Folk som kände honom säger ju att han alltid sprungit efter småtjejer.
Citera
2023-01-12, 05:36
  #387
Medlem
När ska han sitta i fängelse? Han sitter tydligen och livear på tiktok.
Man får jävligt peddo vibbar på den grabben
Citera
2023-01-12, 12:15
  #388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
När ska han sitta i fängelse? Han sitter tydligen och livear på tiktok.
Man får jävligt peddo vibbar på den grabben

vad heter han på tt?
Citera
2023-02-07, 17:17
  #389
Medlem
Nu är inte detta precis i fokus längre och tiden går.. det är bra! Men jag kan inte låta bli att vara lite nyfiken om någon vet om han sitter inne, eller om det blev överklagat, eller vad som händer?

Jag personligen var ganska skeptisk till huruvida det skett någon faktisk våldtäkt baserat på vad jag läst, å andra sidan har jag inte läst fup eller så. Tyckte bara tjejens story kändes konstig och att tingsrätten köpte allt rätt av. Hur som helst.. jag har sett lite av dom där grejerna på TikTok efteråt och blivit väldigt skeptisk till honom som person efteråt. Inte för att han förtjänar att sitta inne pga det, om han nu är oskyldig… Han verkade helt hög, och han lär lida av något självskadebeteende som utsätter sig för att försöka battla mot folkets vrede i livesändning.. vad tror han liksom.
Citera
2023-03-07, 17:37
  #390
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av doggyflash
Nu är inte detta precis i fokus längre och tiden går.. det är bra! Men jag kan inte låta bli att vara lite nyfiken om någon vet om han sitter inne, eller om det blev överklagat, eller vad som händer?

Jag personligen var ganska skeptisk till huruvida det skett någon faktisk våldtäkt baserat på vad jag läst, å andra sidan har jag inte läst fup eller så. Tyckte bara tjejens story kändes konstig och att tingsrätten köpte allt rätt av. Hur som helst.. jag har sett lite av dom där grejerna på TikTok efteråt och blivit väldigt skeptisk till honom som person efteråt. Inte för att han förtjänar att sitta inne pga det, om han nu är oskyldig… Han verkade helt hög, och han lär lida av något självskadebeteende som utsätter sig för att försöka battla mot folkets vrede i livesändning.. vad tror han liksom.


Ingen inställning än där tydligen, säkert överfullt på anstalterna eller nåt. Flängskallen har väl nån ny flickvän ochså tydligen (kap) och hälsade tydligen på nån släkt inåt landet i helgen enligt uppgifter.
Hoppas han inte raschla te nån stackare till på vägen
Citera
2023-03-31, 06:14
  #391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Ingen inställning än där tydligen, säkert överfullt på anstalterna eller nåt. Flängskallen har väl nån ny flickvän ochså tydligen (kap) och hälsade tydligen på nån släkt inåt landet i helgen enligt uppgifter.
Hoppas han inte raschla te nån stackare till på vägen

Sitter han inne nu?
Citera
2023-05-04, 16:37
  #392
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Sitter han inne nu?

nej han sitter och gråter på instagram
__________________
Senast redigerad av emelieb 2023-05-04 kl. 16:50.
Citera
2023-05-08, 02:34
  #393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
nej han sitter och gråter på instagram

Hur är det möjligt? Han ska väl sitta av sitt straff som alla andra?
Citera
2023-05-08, 06:06
  #394
Medlem
Varför sitter han inte inne? Kan någon slå in pannbenet på luffarn?
Citera
2023-05-08, 08:50
  #395
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Hur är det möjligt? Han ska väl sitta av sitt straff som alla andra?

undrar det med...
Citera
2023-05-08, 14:22
  #396
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
undrar det med...

Det är väl fullt på anstalterna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback