Citat:
Ursprungligen postat av
robcore
Denna Alva alltså. Stör mig grovt på tjejen. Hon älskar förmodligen den destruktiva livsstilen dom lever. Hon tycker det är coolt. Medan Alex förmodligen mår dåligt som fan utav den, men kan inget annat och är rädd att lämna den. Kom ihåg att snubben har suttit inne i stort sett hela sitt liv. Han har haft chansen att gå med i skivbolag och allt möjligt men sumpar chanser gång på gång. Även youtubekanalen. Många kåkfarare som kommer ut men aldrig riktigt finner någon glädje ute i "verkligheten" och hellre går tillbaka till det dom är bra på, dvs kriminalitet och droger till dom åker in igen.
Kan ge mig fan på att Alex innerst inne hoppas att Alva dumpar honom, för han själv inte vill såra henne.
Kan ge mig fan på att du har rätt i situationen ang Alva och Alex, 100%! Hon står lite i vägen för honom iom att hon är nybörjare och inte hunnit känna det lägsta av det lägsta än. She is on fire och livet är häftigt och coolt! Dessutom är han inte kär i henne, han behöver henne för praktiska saker och han kan lita på hennes lojalitet.
Alex mår dåligt på riktigt. Men det ska han göra, han skryter och "rappar" om sina mord och hur "smart" han va som ducka livstid! Han förtjänar att må skit! Och Alva får honom också att må skit. Han är trängd. Han kommer inte bli av med henne i första taget. Men som du säger, han har nog i sikte att åka in ngt år igen! Det enda hindret mellan honom och anstalt just nu, är inte Alva! Det är hans fysiska missbruk som drar och sliter i honom. Och han är livrädd för att gå av det, paniken stiger av bara av tanken! Och det förstår jag, inget att leka med! Det bästa för allas skull, inklusive Alvas (även om jag skiter i henne) Är om han kan åka in på ngt som inte skadar mer människor, vilket blir svårt. Men vi räddar nog fler från lidande om han sitter, så tror det överväger.
Sen kan man bara hoppas han får ytterligare ett helvete på anstalt från alla håll o kanter!