Citat:
Ursprungligen postat av
Kaktusmongo
Jag gissade också att han kommer beckna eller redan gör, varför inte om det är knark som är det han känner till? Det är ju där pengarna finns om man är van vid kriminella livsstilen!
Ett "riktigt återfall?"... som innebär vadå? Tror knappast Olof kan knarka ikapp Ceesay och när det gäller väskryckning och beckna har han kanske inte så mycket att komma med heller... 🙄
Näe jag fattar ändå inte... tvinga till sig nånting är en sak, men att dag ut och dag in få A9 att på riktigt posta hyllningsstories om Alvz&Alx och framstå som Alx butt boy...? something aint right...
https://www.tiktok.com/@anineofficial_/video/7163545205960936709?is_copy_url=1&is_from_webapp=v 1
"Min manager är supermodig😳 Haha bästa syster @alvzochalxz 😂💯💯💯 min broders fru!!!❤️"
Där fick vi svaret på om dom är tillsammans eller inte... FRU minsann! Gangstah WIFE goals motherfuckers!!! *fingerpistoler åt alla håll* 😂
Vad tror ni Alvz har hookat på i knarkväg...? Alkohol bara eller what else?
Mest alkohol givetvis! Uppåt, för hon måste hålla sig vaken och inte missa någonting med Alex. Och då blir det Affe, Kola har dem inte råd med! Piller för sömn. Benzo då alltså. Fast när jag kollar på senaste bilderna på henne , så misstänker jag att hon mixar nog rätt bra med benzo och vin också! Hon säger hon har Adhd, ingen aning om hon fått ngn diagnos, eller det är hitte på?! Men då borde hon isf ha Elvanse eller liknande utskrivet. Kan man knarka rätt bra på!
Sen kör dem ju ballonger o poppers och sånt med som 14 åringarna håller på med! Alex kastar i sig 10 blå och sköljer ner med sin cider! Sen går resten av dagen åt till att jaga jaga jaga uppåt!