2022-12-03, 19:25
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Vilken dos man behöver är individuellt, min sweetspot är 4 gram 😁
Hur blir du när du är på din sweetspot då jag vet själv inte riktigt om jag nåt min än.

Finns de någon som tar 5-20g i ett svep? Hur blir ni som gör de?
Citera
2022-12-03, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Hur blir du när du är på din sweetspot då jag vet själv inte riktigt om jag nåt min än.

Tycker sort avgör rätt mycket. Men jag vet inte heller min sweetspot. Tycker ofta det blir bättre med mindre. Igår ett teskedsmått Olive White, Wild Green Bali 50/50. Nästan jobbigt att visa sig 5 timmar senare när jag skulle på ett evenemang 😉
Citera
2022-12-03, 20:27
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly

Max jag tagit på en gång har varit 8g gul och röd sort. Då blir jag trött och mår skönt. Hänt att jag blivit illamående om jag tagit en del under dagen också samma dag.

Försöker hålla mina doser lägre nu dock, så tar 3g under dagen för energi och runt 4-5g på kvällen om jag känner mig stressad och inte redan är tillräckligt trött.
Citera
2022-12-03, 20:40
Medlem
MrSwaggers avatar
vilken är den bästa sidan att beställa från? hittat typ 5 olika o priserna varierar kraftigt
Citera
2022-12-04, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
vilken är den bästa sidan att beställa från? hittat typ 5 olika o priserna varierar kraftigt
Med tanke på att det inte är någon skillnad på alla sorter så beställ den billigaste.
SS har bra priser.
Citera
2022-12-04, 10:07
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Med tanke på att det inte är någon skillnad på alla sorter så beställ den billigaste.
SS har bra priser.

Det var ett extremt dåligt tips och även en lögn.
Citera
2022-12-04, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Det var ett extremt dåligt tips och även en lögn.
Jag har provat samtliga sorter hos SS, känner ingen skillnad på någon. Är lika nöjd med alla varje gång.
Då är det väl onödigt att TS ska behöva lägga pengar på något dyrare alternativ när det finns 100 gram för 99kr som fungerar exakt lika bra som ett dyrare alternativ.
Citera
2022-12-04, 10:46
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Jag har provat samtliga sorter hos SS, känner ingen skillnad på någon. Är lika nöjd med alla varje gång.
Då är det väl onödigt att TS ska behöva lägga pengar på något dyrare alternativ när det finns 100 gram för 99kr som fungerar exakt lika bra som ett dyrare alternativ.

Bara för att DU inte känner någon skillnad mellan olika sorter betyder det inte att även alla andra inte känner någon skillnad. Det har vi redan etablerat tidigare i tråden men du ger dig ändå inte
Citera
2022-12-04, 10:55
Medlem
Citat:

Jag har själv använt SS´s Kratom i några år och jag känner en otroligt stor skillnad mellan röd och vit. Men det är såklart individuellt.
Citera
2022-12-04, 11:03
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simsbury
Tycker sort avgör rätt mycket. Men jag vet inte heller min sweetspot. Tycker ofta det blir bättre med mindre. Igår ett teskedsmått Olive White, Wild Green Bali 50/50. Nästan jobbigt att visa sig 5 timmar senare när jag skulle på ett evenemang 😉

Blev de så efter 1 tsk?

Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Max jag tagit på en gång har varit 8g gul och röd sort. Då blir jag trött och mår skönt. Hänt att jag blivit illamående om jag tagit en del under dagen också samma dag.

Försöker hålla mina doser lägre nu dock, så tar 3g under dagen för energi och runt 4-5g på kvällen om jag känner mig stressad och inte redan är tillräckligt trött.

Hört att 50g i ett glas (hur nu de ska få plats) ska vara riktigt bedövande nästan som morfin. Men AT lär inte vara rolig på dom doserna
Citera
2022-12-04, 21:22
Medlem
[quote=Extremefly|82633201]Blev de så efter 1 tsk?

Ja. Håller mig till låga doser och aldrig gått över. Funkar kanon. Men riktigt konstigt med kratom, vet Aldrig hur det kommer slå även om det är samma sort o mängd. Ibland en besvikelse, Ibland för mycket nästan.
Citera
2022-12-04, 21:44
Medlem
[/quote]
On Topic
ND:s senaste Super enhanced leaf, var en besvikelse dock, höll kanske halva styrkan, och med dom priserna borde de kvalitetskontrollera sina varor bättre. Bemötandet från ND är inte det bästa alla gånger heller, det verkar som om de inte vill ha nöjda kunder.[/quote]

Kan bara hålla med. handlade där tidigare och något trevligt bemötande fick man aldrig.
Bytte efter att flera rekommenderat Eco**l. Dom är alltid otroligt vänliga och hjälpsamma.
Kan verkligen rekommendera dom.

**=va

Jag har värk i ryggen efter en bilolycka för några år sedan, och har även problem med sömnen.
Har skiftat mellan deras G Malay och Vita Borneo. Har funkat bättre för mig än röda varianter.
Tycker att röda gör mig alldeles för slö. Vet att många tycker R Borneo och Bali bra.

Har någon här liknande problem? Vill kunna växla mellan fler för att inte få höjd tröskel och behöva ta högre dos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in